Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"6APB met iets van een lysergamide als LSD25, 1-p-lsd, AL-LAD, ALD-52, ETH-LAD, allemaal goed."
"Ja, dit is de dope om records zonder slaap te vestigen. Ik heb ook nog nooit zoiets meegemaakt. Jezus wat een potent spul is dit zeg. Wel supergoedkoop in gebruik als je zeg maar gewoon een dagje wil opblijven."
"Geweldig spul dit. Soort superspeed. Je blijft maar gaan. Echter geen euforie bemerkt of iets. Alleen gewoon sloten energie en ook toch wel kracht. Wel geen agressie, en dat heb ik dus bijvoorbeeld wel bij coke en in mindere mate ook wel alcohol"
"Nou Flakka (apvp) is toch wel weer heel anders. Dat heeft toch ook wel een ''kom en ik breng je naar een betere en andere wereld" idee en daarna is alles eventjes 3 dagen naar de klote. 4clpvp is meer lang wakker en dat was het dan. Je blijft gewoon helder. Na 2 dagen mag je eens gaan slapen (en dat is als je heel weinig hebt genomen, 25 mg of zo). Dit is meer iets voor het leger die 3 dagen door moeten gaan of zo of gasten in de nachtploeg of gasten die prestaties willen. Ik drukte in ieder geval op eens 15 kilo meer (was nieuwsgierig naar het effect). Normaal doe ik 80 (1 setje van 6). Kon nu 1 setje van 95. Dus ik zie niet echt veel potentieel voor de recreatieve gebruiker. Het is ook wel een beetje veel te heftig als functionele stimulant. Daar vind ik 2-FMA dan weer geschikter voor. Dus echt superniche dit."
"5-APB of 5-MAPB ga je voor zwaarder dan is bk-EBDP your cup of tea"
"5APB meer euforischer, iets minder helder. Ik liep toen ook in de Maassilo, dat is met een soort gangenstelsel in een oude fabriek. Af en toe wist ik helemaal niet zo goed meer waar ik was."
"Kan ook een tolerantiedingetje zijn, aangezien je echt zeker 2 weken moet wachten op hetzelfde effect."
"4CL-PVP al is dat eigenlijk alleen wakker blijven. Serotonine volgens mij 0. Dopamine heel weinig. Adrenaline belachelijk veel."
"Volgens mij is veel mephedrone (4MMC) in Antwerpen nu gewoon 3MMC. Ook leuk, maar het is geen mephedrone eigenlijk."
"Ja, eigenlijk is intravaneus Ketamine of 2-FDCK het lekkerste en ook het goedkoopste. 400 mg is ongeveer een doodvonnis dan. Echt 20 mg is dan genoeg. Heb je een hele pure ervaring. Het is iets met snuiven en slikken dat de ervaring minder (lees kotsen) maakt. Pluggen is een goede 2e."