#1
NIET eigen merk Sensitive van Jumbo... Brand als de tyfus van onderen...Best wel geen geparfurmeerde dan
NIET eigen merk Sensitive van Jumbo... Brand als de tyfus van onderen...Best wel geen geparfurmeerde dan
Haha ja, mij niet gezien.Ik zoek een buddy om samen een toilet mee te delen net na het starten van een mogelijk pittige cokebinge. 50/50 wc-bril space.
Haha just kidding. Unless...?
Drink je voldoende?Ik moet al de hele dag schijten maar er komt niks. Kut pep
Ik leg zo wel een drolletje voor je.Ik moet al de hele dag schijten maar er komt niks. Kut pep
Denk idd te weinigDrink je voldoende?
Zal je af en toe een reminder sturen!Denk idd te weinig
Heb ondertussen al een glas leeg en mn cola bijna !@Rivalrie
Tijd voor wat slokjes water m'n jongen.
Hmm de meeste mensen gebruiken drugs in de wc (publieke plekken)

Cute@Rivalrie
Let je op je vochtopname en je lichaamshouding?
Nee jij
🥺❤️Nee jij
Knuffel 💜
Back 🥰Knuffel 💜
Ik wilde eens ketamine snuiven in de trein, maar toen vloog het allemaal weg omdat ik mijn handen te dicht bij de droger hield. :')
Obstipatie? Never heard of her.Heerlijk toch.
@Salvia op een mooie ochtend word je wakker met verstopte darmen.
Je denkt gewoon meteen aan -het maakt niet uit welke drug het is- te gebruiken
Hoef je zelf al de thuisarts niet lastig te vallen! 🙌🏼🤪
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."