#1
Die van ons wel. Was een XT of zo als ik het me goed herinner.Was het niet groen?
Die van ons wel. Was een XT of zo als ik het me goed herinner.Was het niet groen?
Wel met de juiste speler(s) btw dat maakt het verschil. Anders win je nooit namelijkIk kan wel Skibbo of Yathzee aanbevelen games niet
Was het niet groen?De monitor van mijn vriend was zwart-wit.
Dat hadden mensen in '96/'97 nog.
De monitor van mijn vriend was zwart-wit.
al raad ik het niet aan voor de gezondheid 100% speed, vooral de eerste paar keer kan het enorme tunnelvision zijn precies of je in je tv zitHeeft iemand ooit drugs gebruikt om vervolgens videogames te spelen? Ben benieuwd of dit bijvoorbeeld de reactiesnelheid verbeter/ verslechterd in een shooter, of dat het met psychedelica mogelijk is om spellen zoals bijvoorbeeld Tetris nog te kunnen spelen.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Haha oh dat had ik waarschijnlijk wel verloren.Benieuwd hoe je het op LSD had gedaan tegen een oud klasgenoot van me die op pro niveau Smash Bros speelde. Maar dat was wel de GameCube versie.
Heeft iemand ooit drugs gebruikt om vervolgens videogames te spelen? Ben benieuwd of dit bijvoorbeeld de reactiesnelheid verbeter/ verslechterd in een shooter, of dat het met psychedelica mogelijk is om spellen zoals bijvoorbeeld Tetris nog te kunnen spelen.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Dat was de monitor van de Philips 3012 personal computer IBM-clone die ik in 1995 kreeg. Het heette RGB, maar het was groen.Was het niet groen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."