#1
Ja. Kan grafisch héél mooi zijn Aladdin (1996 zwart/wit op pc) maar speelt voor geen meter.
Was het niet groen?De monitor van mijn vriend was zwart-wit.
Dat hadden mensen in '96/'97 nog.
De monitor van mijn vriend was zwart-wit.
al raad ik het niet aan voor de gezondheid 100% speed, vooral de eerste paar keer kan het enorme tunnelvision zijn precies of je in je tv zitHeeft iemand ooit drugs gebruikt om vervolgens videogames te spelen? Ben benieuwd of dit bijvoorbeeld de reactiesnelheid verbeter/ verslechterd in een shooter, of dat het met psychedelica mogelijk is om spellen zoals bijvoorbeeld Tetris nog te kunnen spelen.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Haha oh dat had ik waarschijnlijk wel verloren.Benieuwd hoe je het op LSD had gedaan tegen een oud klasgenoot van me die op pro niveau Smash Bros speelde. Maar dat was wel de GameCube versie.
Heeft iemand ooit drugs gebruikt om vervolgens videogames te spelen? Ben benieuwd of dit bijvoorbeeld de reactiesnelheid verbeter/ verslechterd in een shooter, of dat het met psychedelica mogelijk is om spellen zoals bijvoorbeeld Tetris nog te kunnen spelen.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Dat was de monitor van de Philips 3012 personal computer IBM-clone die ik in 1995 kreeg. Het heette RGB, maar het was groen.Was het niet groen?
Ik heb met een maat wel eens een 1-op-1 potje Super Smash Bros met 100 levens gedaan op de N64. Ik zat aan de LSD, hij was nuchter. Hij had bovendien veel meer geoefend met Super Smash Bros. Dus hij keek er erg naar uit om me compleet in te maken.Heeft iemand ooit drugs gebruikt om vervolgens videogames te spelen? Ben benieuwd of dit bijvoorbeeld de reactiesnelheid verbeter/ verslechterd in een shooter, of dat het met psychedelica mogelijk is om spellen zoals bijvoorbeeld Tetris nog te kunnen spelen.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Ik heb ooit een paar weken in de top van "Unreal Tournament Capture the Flag - Instagib" spelers gestaan.
Spelmodus:
Je hebt 1 wapen met ongelimiteerde ammo
Je schiet altijd met 1 schot iemand overhoop
Je probeert met je team de vlag uit de basis van de tegenstander te stelen
Je verdient punten door deze vlag naar de vlag in je eigen basis te brengen
Samenspel van een belachelijk krachtige PC, uitermate snelle internetverbinding met lage ping, veel teveel tijd en een voorraad amfetamines.
In hyperfocus rondrennen over buitenaardse planeten, de speelomgeving door en door kennen, constant beschuldigd worden van valsspelen.
Technisch gezien speelde ik niet vals, maar eigenlijk was het niet eerlijk... Ik snap volkomen waarom stimulanten en oorlog samen gaan.
Haha!Ik heb met een maat wel eens een 1-op-1 potje Super Smash Bros met 100 levens gedaan op de N64. Ik zat aan de LSD, hij was nuchter. Hij had bovendien veel meer geoefend met Super Smash Bros. Dus hij keek er erg naar uit om me compleet in te maken.
Helaas voor hem voelde ik me compleet verbonden met mijn Yoshi karakter. Voor mij voelde het niet alsof ik knoppen indrukte om Yoshi te besturen, maar alsof ik mijn tegenstander opslokte met mijn tong. Bij Super Smash draait natuurlijk alles om de timing van je acties. En die was bij mij haast perfect. Dus tegen de tijd dat hij 50 levens had verloren, had ik er nog 85 over.
Toen deed hij een rage-quit![]()
Heerlijk ritme spellen spelen haha, misschien niet ZO goeie scores op drugs, maar ik vind het wel lekker. Taiko Drum, Hatsune Miku Project DIVA, OSU! etc. Ook is Earthbound lekker wackyHeeft iemand ooit drugs gebruikt om vervolgens videogames te spelen? Ben benieuwd of dit bijvoorbeeld de reactiesnelheid verbeter/ verslechterd in een shooter, of dat het met psychedelica mogelijk is om spellen zoals bijvoorbeeld Tetris nog te kunnen spelen.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."