#1
Goed eten. Genoeg glijmiddel klaarleggen. Laptop staat in de badkamer. Genoeg flessen water, En dan beginnen maar!
Ah wat zou ik willen dat ik dit kon! Ik begin me tijdens de trip dan ontzettend te ergeren aan bijv, voorwerpen die nog op tafel liggen, een niet schone vloer, onopgemaakt bed etc.Ik yolo er meestal spontaan zonder voorbereiding en/of planning wat in, zijn dan toch wel de beste trips
Nou chapeau chapeauIk tref geen voorbereidingen, ik ontbijt de laatste 2 maanden met speed. Dan na mn lunch nog 3 sleutelpuntjes speed. En na het avondeten ook nog 3 puntjes speed. Slapen is geen probleem door gewenning. Verder krijg ik nog benzo's op recept. Maar die raken snel op dus koop ik de rest van wat ik nog nodig heb online. Van de HA krijg ik nu Xanax en diazepam. Online koop ik diazepam en oxazepamHet kopen zelf is de enige voorbereiding die ik tref.
Mooi hoor. Zo ver dacht ik nooit vooruit. Zelfs niet als ik psychedelics nam.Hoi lieve forumleden, ik en mijn vriend waren aan het brainstormen omdat we graag een keer samen een avond zouden willen gaan gebruiken. Nu is het zo dat ik daar eigenlijk altijd wel flinke voorbereidingen voor tref, omdat ik er een hekel aan heb om brak te zijn en dan nog dingen te moeten doen, onder andere:
Ben ik nu aan het uitstippelen hoeveel geld we kwijt zijn voor welk middel. Ik wil weten wat ik in huis moeten halen qua hapjes en drankjes, dus maak ik daar een boodschappenlijstje voor en plannen we wat we van te voren gaan eten, ik ga van tevoren lekkere smoothies maken voor een extra boost, een relaxte playlist samenstellen op spotify (ik heb nog welleens de neiging om heel kieskeurig liedjes uit te gaan zoeken tijdens gebruik en dit rooft best veel tijd) ik ga de ledstrips die ik heb gekocht bevestigen, graag wil ik van te voren een keer flink met de poetsdoek door het huis zodat ik dat de dagen erna niet hoef, dan nog lekker ons bedje verschonen (ik heb zo'n super lekkere Robijn dry wash spray in de geur van Zwitsal, die is écht mega lekker en fris)
Ik bereid de dag voor we het plannen alvast een lekker ontbijt, stokbroodje gezond voor tussendoor, vaak ook avondeten zodat ik het alleen nog maar hoef te pakken of op te warmen als ik een beetje brak ben.
Ik plan graag altijd dit soort dagen goed van te voren, dan voelt het alsof ik er iets meer controle over heb en het is gewoon leuk om te doen. Treffen jullie voorbereidingen op een avondje gebruik en zo ja, wat doen jullie dan?
Dat steken in je gehelmte is goed te voorkomen door tussen door 1 komkommer weg te eten, meerdere breakers, meerdere stukken fruit die veel vocht behouden en wat te drinken ben ik achter gekomen heb dat steken in achter op me gehemelte ook heel erg. door te doen zoals ik hierboven heb beschreven is t heel erg te voorkomen en ook zal dit helpen tegen een kater en een dip na gebruik mits bij mij dan👍🏻Als ik naar een festival ging of bijvoorbeeld een dag als koningsdag voor de boeg had dan zorgde ik er in ieder geval voor dat ik veel ontbijtte.
Daarna even snel naar de supermarkt. Paar mix drankjes voor onderweg en voor de volgende dag haalde ik vaak een blik soep, diepvriesmaaltijd en paar pakken ijsthee.
Dan was het een dagje feesten met drank en drugs. Vaak sloeg ik de afters over. Ik ging liever in mn eentje in mn bed verder gebruiken. Pak ijsthee naast het bed tegen de droge bek en de drip van het snuiven. En dan urenlang zeer obsessief mn duitse helm poetsen.
Vaak tot ik last van mn maag kreeg van het niet eten. Dan was het ff douchen en een soepje of een diepvriesmaaltijdje klaarmaken, afhankelijk van wat ik weg zal krijgen. En steken dat dat altijd deed aan mn gehemelte, kennen jullie dat?
Dan mn bed weer in en verder poetsen en gebruiken. Savonds als ik uitgepoetst was, bestelde ik meestal thuisbezorgd.
💀
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."