#1
hahahahha 🤣Maar reddit zijn toch veelal Amerikanen? Want die vind ik niet zo leuk.
hahahahha 🤣Maar reddit zijn toch veelal Amerikanen? Want die vind ik niet zo leuk.
Lijkt mij ook lid te worden alleen laten ze alleen bekende mensen binnen. Hoe werkt dat?Jahoor lijkt me leuk
sameAls hij nog bestaat wil ik er graag in !![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."