Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, wat vervelend voor je! Na hoeveel gram krijg je last van kramp? Had je 7 maanden geleden hier ook last van? Ik raad magnesium tabletten aan rond de 350mg per dag. Ook helpt cranberry sap en vooral veel water drinken. Ook tijdens het gebruik raad ik aan genoeg water te drinken en het product zo fijn mogelijk te stampen voor gebruik. Dit verminderd aanzienlijk kramp."
"Citrulline heeft geen effect incombinatie met 4mmc. Zou je beter oral jelly kunnen nemen. Let op: combineren van middelen niet aan te raden. Deze combo is belastend op het hart."
"Benzodiazepines zijn trip killers, net zoals antidepressiva."
"Dag forum leden, Ik heb wat DCK in huis gehaald. Ik vroeg me af of iemand van jullie ervaring heeft met deze substantie. Op Google en Reddit al het een en ander gelezen maar de doseringen lopen erg uit een. Ik ben zelf vrij lang en zwaar 1.95M en 95kg. Ik zit zelf te denken om te beginnen met 30mg oraal, en dan eventueel 5 a 10mg lijntjes bij te nemen om op het juiste level te komen. Ik heb ervaring met 2f-dck, ketamine en O-PCE. Ketamine vind ik geweldig, 2fdck was het net niet en O-PCE heb ik door de wc gespoeld, niet mijn ding. Ik hoor het graag!"
"inner_search zei: Ik zag het topic en ontweek het eigenlijk. In geef liever geen tips over o-pce vapen/roken , dat was het begin van het einde. Het is was zo lekker voor me dat ik wel een gram op 2 dagen er door rookte... Maar het is een drugforum. Het makkelijkste is met the machine (Google voor meer info.) En anders met een crackpijp en torch (is nodig of je blijft maar verwarmen.) Of gewoon chinezen op zilverpapier Met een normale aansteker ! en van heel ver de vlam wat dichter brengen. En ophijsen met een rolletjes.Bekijk bijlage 24746 Succes met er af te blijven eens je het hebt geprobeerd ! . Klik om te vergroten... Bedankt voor de tips, heb zelf een leuk apparaatje gemaakt die ik ook voor DMT gebruik. Onder op wat folie met daarop je spul. De rook komt mooi in het potje en je verliest niks. Ga morgen even 5mg o-pce proberen hiermee! Ben ook benieuwd naar de combinatie DMT en o-pce. Ik vond o-pce nasaal een beetje raar en niet euforisch of iets, hoop dat vapen wel wat is! Schrijf misschien wel een leuk reportje binnenkort"
"inner_search zei: Exact het zelfde als waar ik het in rookte. Houd afstand met de vlam of je opce verbrand direct , en dat voelt je aan je longen. Ga aub niet lopen combineren met dmt en o-pce Klik om te vergroten... Las op Reddit een aantal goede verhalen over deze combi, door disso inner_search zei: Exact het zelfde als waar ik het in rookte. Houd afstand met de vlam of je opce verbrand direct , en dat voelt je aan je longen. Ga aub niet lopen combineren met dmt en o-pce Klik om te vergroten... Zal het bij één middel houden 🙃Is het ook nodig de rook lang in te houden net als bij DMT?"
"inner_search zei: Exact het zelfde als waar ik het in rookte. Houd afstand met de vlam of je opce verbrand direct , en dat voelt je aan je longen. Ga aub niet lopen combineren met dmt en o-pce. Klik om te vergroten... inner_search zei: Geen vereiste maar ik deed het wel meestal. Ik zette een muziekje op nam een puff en dan verzonk ik in de muziek. Klik om te vergroten... Net een half uur geleden 4x 10mg gevaped. Weet niet of ik het goed doe, goed afstand gehouden met de vlam. Wel wat effect maar had verwacht dat ik in een keer weg geschoten zou worden😜 Misschien heb ik nu al wat tolerantie opgebouwd. Volgende keer 20mg denk ik, wil niet gelijk holen. Wel een fijne heldere rush.. En snel weer nuchter ook. Binnenkort meer experimenten met deze stof. De smaak/geur is een beetje plastic hoort dit of ben ik aan het verbranden?"
"inner_search zei: Het gevoel is idd veel helderder dan snuiven , daarom bleef ik ook maar bingen omdat de rush niet lang aanhoud + icm met thc word het echt hemels en een couch locker. Had nachten dat ik gewoon niet meer kon bewegen en niet boven raakte.. De smaak hoort te zijn hoe het poeder smaakt op je tong (de mespuntje erin steken en puntje likken) die smaakt maar dan zonder de bitterheid. Heb je de grijs/beige batch of witte ? Ik vond de witte veel potenter dan de grijze batches. Klik om te vergroten... Heb een witte batch, wat ik vooral heel lekker vindt aan dit middel is de afterglow. Heb nu in combinatie met een zeer lichte dosis 2cb nasaal en een goed glas whisky een bijna MDMA achtige rush. Laatst had ik de volgende dag na O-PCE nasaal ook een bijzonder goed humeur bijna manisch. 🙃 Wat ik wel een beetje mis is het visuele wat ik wel heel erg heb bij ketamine, misschien komt dit in hogere doseringen meer naar boven?"
"Ik ga hiermee uitkijken, merk dat dit een gevaarlijk goedje is inderdaad 😜 nou nog een keertje 10mg dan.."
"Eerste keer DMT solo Dit is mijn eerste trip report. Door de extra tijd die ik over had dit jaar besloot ik mij eens te verdiepen in DMT en het maken er van. Dit is een groot succes geworden. Na eerder al wat geëxperimenteerd te hebben met dit middel op een lage dosering besloot ik vandaag weer een lage dosering te proberen. (En uiteindelijk toch iets meer) De laatste keer dat ik het probeerde voelde het alsof ik er nog niet klaar voor was om meer te nemen. Ik gebruik een vaporizer (Boundless CFX) om de DMT te verdampen. Ik doe de DMT tussen een laagje kruiden en daar bovenop weer een laagje kruiden. Ik stel de vape in op 185C en wacht ongeveer 35 seconden na dat het apparaat aangeeft op temperatuur te zijn. 10 MG: Een gevoel van kalmte en rust. Ik zag alles in ultra HD en de kleur van de woonkamer veranderde oranje. Er was sterk het gevoel van de aanwezigheid van "iets". Maar dit voelde erg vertrouwd en fijn. In gedachte spookte dit: "we hebben je al zo lang niet gezien!!" Dit voelde allemaal super enthousiast en blij. "We hebben je zo gemist! Neem maar ietsje meer, alles is oke" Deze gedachten kwamen op alsof iemand het tegen mij zei. Half uur later: 30 MG. De eerste keer een echte DMT ervaring Na de tweede lange goede hijs voelde het wel genoeg voor deze eerste keer 30MG. Ik ben erg voorzichtig met een nieuw middel. Ik legde de vape weg en deed mijn ogen dicht. Ik knalde een soort crystaldome van regenboog kleuren en fel licht In. Het was er enorm. Er was de aanwezigheid van een soort klein wezentje met super zachte Mickey Mouse achtige handjes. hij was als een puppy zo blij en enthousiast om mij te zien het voelde alsof hij over mij heen sprong, op mijn gezicht vooral. Hij leek iets te onderzoeken. Alles ging heel chaotisch en snel. Ik had heel veel gedachten: "Wauw dit moet ik iedereen vertellen ik moet dit onthouden!" Daar was ik eigenlijk zo mee bezig omdat het zo bizar en wonderlijk was dat ik niet meer echt met de trip bezig was. Ook zag ik een soort nar masker die erg vrolijk overkwam. Niks hier van voelde beangstigend of niet leuk. Tijdens de trip heb ik ook een paar keer mijn ogen open gedaan. Ik zag alles dubbel het voelde een beetje onder water. Ook zag ik een soort raster van alleen de neuzen van Moai beelden. Dit alles voelde als het topje van de ijsberg, dipping my toes into the DMT world. Toen de trip op zijn einde liep kon ik alleen maar het volgende zeggen: "Wow... Wtf... Nee, dit kan toch niet? Wtf! Heh?" Ook lach kicks en een aantal tranen van verbijstering bleven niet gespaard. Ik kan me niet voorstellen hoe het moet zijn om een zogeheten breaktrough mee te maken. Ik ga het binnenkort weer proberen en dan ga ik voor een 3de lange hijs als de juiste set en setting zich aankondigden. In deze onderstaande foto's probeer ik een beeld te geven van wat ik ongeveer zag. Ik zeg er ongeveer bij omdat het niet te beschrijven is.  "