Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Iemand dit gedaan? wat zou er anders aan zijn?"
"Van kortere duur denk ik dan, klink opzich wel chill"
"Zaterdag avond rond een uur of 6 begonnen met pinkje mdma, daarna een pil, daarna nog 2x pinkjes bijgepakt. Met een vriendin bij haar thuis. Niet kunnen slapen (zij wel met gemak?) en toen de volgende dag om uur of 10 sochtends x aantal pinkjes nog gedaan. Laatste was geloof ik uur of 6. Daarna heb ik wel de hele nacht geslapen, maar tot nu toe (24u verder ong) voel ik me ZO wazig alsof ik niet echt in me eigen lichaam zit. Dit nog nooit eerder gehad?? Het lijkt wel alsof ik nog steeds hard ga in me geest maar dan in een stenen lichaam vast zit lol. Mijn tijdsbesef is helemaal weg, vanochtend leek een uur x 3 en momenteel is er 10 min voorbij bij het schrijven maar voelt als een uur.. Ook bijt ik vaak wondjes in me wang, deze keer geen uitzondering. Maar wel dit keer een hele heftige blaar op me tong die super zeer doet, drinken eten gaat haast niet. heb uiteraard vitamine c op en magnesium mondspoeling etc. Want ook mijn kaken staan tot nu toe nog vet strak?? Zware hoofdpijn en piep in me oor. Een dutje doen lukt ook niet. 2 pogingen gedaan, hoorde mezelf snurken maar was wakker?? Dus dit is nieuw voor me zo heftig begin er een beetje angstig van te worden. Iemand ervaring tips voor mij??"
"Zoals titel hierboven, na hoelang merk je effect bij zo bommetje? of is het hetzelfde als dat je het 'gewoon' zo doorslikt? Nou goed, opzich is het best wel chill alleen thuis, maar.... mis toch wel aanspraak. Iemand hier toevallig onder invloed van? Stuur me een berichtje"
"Maar zou de werking dan ook anders zijn?"
"Ja 1 nachtje slaap gemist en 2 dagen nauwelijks gegeten speelt vast en zeker ook wel mee. Maak me alleen een beetje zorgen, omdat ik ook heel onrustig ben maar geen energie ervoor heb. Je word van binnen een beetje gek. Het is in ieder geval erg heftig in vergelijking met voorgaande keren, en dat zijn er wel aardig wat. Dusja vandaarš¬"
"8ļøā£6ļøā£ zei: Je neus gaat dat niet fijn vinden Klik om te vergroten... Ik denk het niet als je een grote hoeveelheid doet, maar een klein beetje kan denk ik wel. Het kwam net in me op, benieuwd of iemand dat heeft gedaan haha"
"GanggangšÆ zei: Niet leuk. Heb het meerdere keren gedaan. Het is geen pretje voor je neus en het effect is zeker anders. Iets meer speedy achtig. En het werkt nog sneller uit dan wanneer je het oraal neemt. Klik om te vergroten... Ja dat is eigenlijk waar ik naar op zoek ben, het gevoel van maar dan kortere duur:P"
"Ja ik wilde gewoon ff dat lekkere gevoel voor 2 uurtjes ofzo en daarna slapen. Opzich is dat gelukt. Maar vanochtend na mijn koffie werd het ineens getriggerd op een of andere manier dus is het weer terug maar dan speedy effect iddš"
"Roze Olifant zei: OkĆ©, ik neem mān reactie hierboven een beetje terug, omdat ik niet door had dat je het specifiek had over lisdex. Ik heb vandaag toevallig zelf mān huisarts gesproken en in verband met de bijwerkingen die ik blijf hebben van methylfenidaat, ga ik nu ook als uitprobeersel starten met lisdexamfetamine. Ik was dus altijd iemand die āde ene dag wel en de andere dag nietā medicatie nam, soms hele periodes niet en weekends sowieso niet, en dat was altijd prima, maar kennelijk is het met lisdex wel de bedoeling om het consistent te nemen, aldus de huisarts. Wist ik niet. Vind ik ergens wel een klein ādingetjeā (lol, ranzige uitdrukking), dat voelt voor mij dan een beetje afhankelijk ofzo, en hoop niet dat ik aanhoudend slaapproblemen zal hebben met dat dagelijkse gebruik, maar ik ga het wel een kans geven, misschien dat je zo inderdaad ook juist wel meer went aan de bijwerkingen. Begin sowieso met een hele lage dosering. Ben benieuwd! Klik om te vergroten... En hoe bevalt het tot nu toe? Ik weet dat het per persoon ivm metabolisme enorm kan verschillen. Bij mij zelf werkt het 1,5 uur voordat het begint te werken en de werking zelf is eigenlijk maar 5 uur net als de gewone dex. Je merkt wel dat het langzaam je lichaam uitgaat, savonds en dan ineens een crash en komen de meestbeluisterde liedjes van die dag weer aan de lopende band . Eigenlijk gewoon een rebound die uitgetrokken wordt, ik neem savonds dan ook nog om 17 a 18 uur laatste kortwerkende."