Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kont! Het wil weleens veranderen, maar in het algemeen waarder ik een dikke reet het meest"
"Ik zou ook graag deelnemen aan de Discord, alvast bedankt voor de DM"
"Ik zou het bij 1 a 1.5 pil houden en dat niet al te veel verspreiden in kwartjes. Meer dan dat gaat je alleen maar wat meer energie geven maar geen xtc gevoel dus daar heb je niks aan. En daarna ga je je echt kut voelen."
"Dick_van_Leeuwen zei: Ik zou t tweede weekend 2cb doen ipv mdma Klik om te vergroten... Werkt dit?"
"Ik zou wel echt aanraden om er drie maanden tussen te houden en in die periode gezond en fit te leven. Dan herstel je goed en houd je geen blijvende schade eraan over."
"Definitief xtc"