Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLangst wakker door/onder drugs

Langst wakker door/onder drugs

234 antwoorden
82 weergaven
18-5-2026
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gebruiker 0012685732 zei:
haha, is dat ergens uit of heb je dat zelf verzonnen?
Klik om te vergroten...

Zelfs zonder keta poept 't er soms heerlijk spontaan uit .. :grin:

Gebruiker 0012685732 zei:
ik was ergens geloofk 16 of 17 ..en de speed zoals die toen was kennen ze nu niet
Klik om te vergroten...

Collector's items :wink:

OT: veel te lang
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#2
djiego zei:
Collector's items :wink:
Klik om te vergroten...

🚮
S
Solarion93Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Update: ik weet niet meer hoe ik ben gaan slapen maar dat is normaal na 95+ uur.
Ik heb daarna 18 uur geslapen. Ik raad dit echt niemand aan Ookal had ik er geen problemen mee op het moment zelf. Ik hoop dat ik mezelf nooit meer in deze situatie laat komen want het sloeg echt nergens meer op .
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#4
PsyTekz zei:
Dat was tenminste nog speed 🚀
Klik om te vergroten...

ik moest nog aan deze opmerking denken..
ik zocht'em door naar je posts te gaan.. en zag dit!..
najah.. en 8.886.. dus heb je nog even twee likes gegeven 😅

Screenshot 2022-03-25 at 12.14.37.png

maar goed.. terug naar m'n gedachte..
niet om je op slechte ideeën te brengen..
maar hetgene wat het dichtse bij dat goeie pep gevoel van vroeger kwam is a-pihp.. wth bro.. eerst paar keer.. woo!
is zwz maar bij een handvol keer gebleven..
maar dat ga ik zeker nog een keer doen..
na de gepaste tijd onthouding.
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ketaboy zei:
Ook het zien van allemaal bewegende figuren en dingen in je computerscherm wordt dan vrij normaal. Stuk schrijven in een texteditor met witte achtergrond werden complete schouwspellen.
Klik om te vergroten...
AHAHAHAHHA herkenbaar bij mij heb ik altijd dat ik gewoon uren na mijn achtergrond zit te staren en ik er de gekste dingen in kon zien, wist nog dat ik zat te kijken naar een foto van een vrouw met een strenge blik en echt het gevoel had alsof die mij kon zien en effectief zat te staren naar mij.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gebruiker 0012685732 zei:
ik moest nog aan deze opmerking denken..
ik zocht'em door naar je posts te gaan.. en zag dit!..
najah.. en 8.886.. dus heb je nog even twee likes gegeven 😅

Bekijk bijlage 40159

maar goed.. terug naar m'n gedachte..
niet om je op slechte ideeën te brengen..
maar hetgene wat het dichtse bij dat goeie pep gevoel van vroeger kwam is a-pihp.. wth bro.. eerst paar keer.. woo!
is zwz maar bij een handvol keer gebleven..
maar dat ga ik zeker nog een keer doen..
na de gepaste tijd onthouding.
Klik om te vergroten...

Wahaha netjes thanks voor de likes. Dat zijn weer mooie cijfers 🤣.

Ja heb al veel gelezen van de phipjes maar ga dat netjes opzij laten. Maar de pepjes toen was sowieso van een ander kaliber dan wat er nu rond gaat.
K
Krike2222Lid
01-01-2024, 00:00
#7
een aantal maanden terug een aardig uit de hand gelopen weekje 3mmc (snuiven), stond op dinsdag ochtend om 8:00 en ik sliep op zaterdag ochtend rond een uurtje of 5:00/6:00. nee niet best inderdaad ook zeker niet aan te raden.
B
Bonko3ngLid
01-01-2024, 00:00
#8
2 nachten skippen max en dan eigenlijk die ochtend uit pure armoede in slaap vallen. Het probleem is altijd dat op het moment dat ik relaxt ligt ineens niet hoef te slapen en plannen ga maken😅.
S
Speed gonzalesLid
01-01-2024, 00:00
#9
7 dagen en nachten, 7 kilo minder, 7 jaar minder en 7 kinderen verwekt bij 7 verschillende hallucinaties.Oh ja en 7 cm erbij maar helaas bleek dat ook een hallucinatie.Al bij al geef ik deze 7 dagen een 7 min(der).
0
0187Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ik ben ooit 9 dagen lang wakker geweest en ik was 10 kilo afgevallen en kwam in een psychose waar je echt heel naar van werd, ik weet wel 1 ding....... 1x en nooit meer! maar voor de rest ben ik sowieso 1x in de maand 2 tot 4 dagen achter ellkaar wakker. maar laatste tijd heb ik wel meer behoefte om te gaan slapen want op een gegeven moment wordt het snachts saai en weet je gewoon niet meer wat je moet doen....
A
AndromedaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Pipes zei:
Nu vanaf zaterdag 8:00 uur wakker, das gwn bijna 96 uur.. Meer dan een halve week.. en dat met coke en drank.. gelukkig heb ik nooit last van paranoia of hallucinaties.. wel zwaaaaaar vergeet achtig.. uiteindelijk word t saai man dus gwn lekker pitten na een dagje door raad ik aan!

(Wel erg zuivere snuifcoke anders ga je spoken zien)
Klik om te vergroten...
Alleen op coke en drank al die tijd?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pipes zei:
Nu vanaf zaterdag 8:00 uur wakker, das gwn bijna 96 uur.. Meer dan een halve week.. en dat met coke en drank.. gelukkig heb ik nooit last van paranoia of hallucinaties.. wel zwaaaaaar vergeet achtig.. uiteindelijk word t saai man dus gwn lekker pitten na een dagje door raad ik aan!

(Wel erg zuivere snuifcoke anders ga je spoken zien)
Klik om te vergroten...
Het is dinsdag. Nog een dagje volhouden. Je bent er bijna
A
AndromedaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zanza zei:
Het is dinsdag. Nog een dagje volhouden. Je bent er bijna
Klik om te vergroten...
Ja precies je kan het🤪
P
PipesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ooh ja kak indd verkeerd gerekend naja daar ga je al he dan...
P
PipesLid
01-01-2024, 00:00
#15
Je word gewoon zwaar gehandicapt op begeven moment slaap lekker dahaaggg
A
AndromedaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Pipes zei:
Je word gewoon zwaar gehandicapt op begeven moment slaap lekker dahaaggg
Klik om te vergroten...
Wat hield je al die dagen bezig
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#17
Andromeda zei:
Wat hield je al die dagen bezig
Klik om te vergroten...
zijn rechterhand
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#18
96 uur op speed en kon nog wel langer doorgaan maar alles was alleen maar vraagtekens dat slapen gewoon de beste optie was 🤣
T
TrippiLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zaterdagmiddag begon het feestje en maandagochtend gingen we slapen. Was een combinatie van speed, mdma, ketamine en wiet. Toch wel een katertje van gehad.
E
EigenwijsjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vanaf zaterdag 08.00 wakker. Zo toch maar eens mn bedje opzoeken. Niet omdat ik wil, maar omdat het moet 🙄😅 ooit eens 4 dagen wakker geweest, never again. En alles na dag 3 is niet meer leuk..
Klein probleempje wel, de overbuurman is zn auto aan het poetsen en de tuin aan het doen met een gezellig maar vooral erg luid muziekje erbij. #FML 🤯

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...789101112
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."