Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLangst wakker door/onder drugs

Langst wakker door/onder drugs

234 antwoorden
75 weergaven
18-5-2026
E
EuphorogenesisLid
01-01-2024, 00:00
#1
Drie maanden op MDPV, met uitzondering van 2 a 3 uurtjes slaap om de paar dagen(4 of 5 dagen) zo'n beetje.

Ik zou dan ook iedereen afraden grote hoeveelheden MDPV in te slaan zodat je niet ongeremd door kan gaan. De psychose was niet normaal bijna me huis afgebrand om de schaduwmensen uit de muren te krijgen...
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
LucidLucy zei:
Het is simpelweg obsessie en dwangmatigheid die voortkomt uit verslaving.

Ik koos er in elk geval nooit bewust voor. Maar het lukte me niet om de pijp weg te leggen en te gaan slapen.

Het enige dat ècht werkte was voldoende benzo's erin gooien om mezelf knock-out in slaap te gooien.

Destructief zeker, maar geen bewuste keuze.
Klik om te vergroten...
Ik herken het maar al te goed uit mijn slechte periodes. Soms met tranen in de ogen de dealer appen en de pep laten drogen. Maar toch doorgaan en doorgaan.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rawdefintion in zwolle. :wink:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Van 1 nacht slapen heb ik de week erop al last, dus eh meer moeten het er niet zijn.
Klik om te vergroten...

In het begin had ik dat ook, maar ik sla de laatste tijd regelmatig een nachtje over en het lijkt wel alsof ik eraan begin te wennen. Als ik de nacht van zaterdagnacht op zondag oversla ben ik zondag helemaal nog niet moe. Laats was ik tot maandagochtend wakker, dan begint het er stevig in te hakken. :openmouth:

Ik ga na 4+ nachten doorhalen in ieder geval vrij heavy hallucineren.
Klik om te vergroten...

4 nachten lang doorhalen, hoe krijg je het voor elkaar. Dacht je na verloop van niet: is het niet beter dat ik nu wat slaap ga pakken?

Al heb ik wel een aantal nachten plafonddienst gehad, maar dat reken ik niet mee, omdat ik daarbij toch wel meerdere keren even kort geslapen heb.
Klik om te vergroten...

Ik heb dit best wel vaak, als ik dan na een nacht gebruiken thuis kom en in bed ga liggen lijkt het wel alsof ik in een droomtoestand tussen wakker en slapen zit. Het is naderhand ook lastig vast te stellen of je nou wel of geen slaap hebt gepakt. Al doe ik bij sommige doseringen niet eens meer moeite. :P
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik denk zo'n 60 uur (vrijdagochtend - zondagavond). Niet fijn en niet zo bedoeld. Doen we nooit meer :(
p
pointofviewLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind het al geen fijn gevoel een nacht door te halen, laat staan 2 of meerdere nachten... :kots:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoelang iedereen ongeveer wakker is geweest door/onder drugsgebruik? Mijn topscore staat zelf op 60 uur lang wakker door speed. Van zaterdagochtend tot maandagavond ongeveer. Op de maandagavond heb ik 3/4 fles drank leeggedronken en 50 melatonine pillen gepakt, daarna sliep ik als een gek. Wat hierbij trouwens opvalt is dat ik in die 60 uren geen paranoia, visuele veranderingen, hallucinaties of andere schizofrene ervaringen heb opgedaan. Was hoogstens wat moe. :tearsofjoy: En jullie?
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
5 nachten doorhalen of zelfs ietsje meer mogelijk ghehe

Geen aanrader ;P Flink wat af gehallucineerd toen der tijd (3 nachten doorhalen was standaard voor mijn levensstijl, 4 of meer vrij ongebruikelijk, maar zeker niet uitzonderlijk).

Ik ga na 4+ nachten doorhalen in ieder geval vrij heavy hallucineren. Ben er zeker van dat er mensen naast me op de bank zitten en dat ik daarmee in gesprek ben ondertussen computerend.. Maar blijk eigenlijk al super lang alleen te zijn. Heel vreemde gewaarwording is dat, maar ken nog iemand die exact dat heeft haha.

Interpretatie van omgevingsgeluiden is ook een leuke. Ik hoor bijvoorbeeld een lopende wasmachine maar klinkt echt als een volwaardig muziekstuk. Als je het zo bont gaat maken heb je ook soms momenten waarop even het bewustzijn wegvalt en daarmee met name doelend op tijdsbesef. Je kan ronduit niet met zekerheid zeggen of je nou zojuist een minuut hebt staan staren naar die hoek van je kamer of echt al uren.

Een vriend van mij die ook zulke lange sessies van niet slapen meemaakte vroeger vertelde dat 5 dagen bij hem resulteerde in het zien van dingen als mannetjes die op zijn bureau rondliepen en daar druk in de weer waren een tentje op te zetten.

Ook het zien van allemaal bewegende figuren en dingen in je computerscherm wordt dan vrij normaal. Stuk schrijven in een texteditor met witte achtergrond werden complete schouwspellen.

Ghehe :P

Enfin, hier moet ook aardig wat lectuur over te vinden zijn. Het kunstmatig langdurig wakker houden van patiënten was binnen de psychiatrie namelijk een vrij standaard onderzoek- / behandelmethode. (valt onder slaapdeprivatie).

Oja en als je zo lang wakker bent denk maar niet dat je nog kan functioneren xD. Ik bleef stug doorwerken aan schoolverslagen en kwam er dan achter helemaal niets op papier te hebben gezet op 1 alinea na die ik dan al 8 uur straight non stop aan het reviseren bleek etc.
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mijn "record" zal niet heel veel verder komen dan 36 uur. Zaterdag om 6:00 opstaan om te werken en dan doortrekken tot ongeveer 12:00 op zondag. Dit was twee weken geleden en ik had ook best langer wakker kunnen blijven maar god wat voelt dat slapen fijn!
Met een nacht niet slapen ben ik al zeker een halve week ontregeld dus dat doe ik dan ook het liefst zo min mogelijk.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb de topics even samengevoegd, één is genoeg Leipebaviaan :)
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#11
mmm volgens mij zo'n 42 uur, ook door pep
D
DeamonLid
01-01-2024, 00:00
#12
De eerste keer dat ik pep op had heb ik een nacht doorgehaald, dat was gelijk de laatste keer. Al heb ik wel een aantal nachten plafonddienst gehad, maar dat reken ik niet mee, omdat ik daarbij toch wel meerdere keren even kort geslapen heb. Het komt wel vrij regelmatig voor dat ik pas 's ochtends naar bed ga of maar een paar uur slaap, hoe kort de slaap ook is, het maakt het toch wat makkelijker om uiteindelijk weer te herstellen.
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Van vrijdagochtend tot zondagochtend.. 48 uur ongeveer. Op vrijdag na een feestje afterpartyen totdat je het niet meer de moeite vindt om te gaan slapen, aangezien je zaterdag weer een feestje voor de boeg hebt, die ook tot zonsopgang duurt of later. Ik werd toen al redelijk trippy in mijn hoofd, maar 4 of 5 dagen? :openmouth:
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#14
ZERO- zei:
Jeuzes wat een records hierboven.. Die van mij is denk ik ook 08:00 vrijdagochtend tot 23:00 zaterdagavond. Ik heb echt geen zin in nog meer nachten niet slapen na een feestje, dat kan ik echt niet maken met studie en werk de week erop. Van 1 nacht slapen heb ik de week erop al last, dus eh meer moeten het er niet zijn.
Klik om te vergroten...

Ik ook zoiets
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
leipebaviaan zei:
Van 1 nacht slapen heb ik de week erop al last, dus eh meer moeten het er niet zijn.
Klik om te vergroten...
In het begin had ik dat ook, maar ik sla de laatste tijd regelmatig een nachtje over en het lijkt wel alsof ik eraan begin te wennen. Als ik de nacht van zaterdagnacht op zondag oversla ben ik zondag helemaal nog niet moe. Laats was ik tot maandagochtend wakker, dan begint het er stevig in te hakken. :openmouth:
Klik om te vergroten...

Naja ik slaap sowieso al slecht, na drugsgebruik slaap ik sowieso nauwelijks. Hardlopen gaat slechter (of ik ga niet omdat ik me niet goed genoeg voel), mijn huid wordt lelijker, kan me niet concentreren op het studeren terwijl de tentamens wel een week dichterbij komen, en reageer veel te slaperig op mijn oppaskinderen.. Voor mij meer nadelen dan voordelen :wink:
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#16
leipebaviaan zei:
Ik ga na 4+ nachten doorhalen in ieder geval vrij heavy hallucineren.
Klik om te vergroten...

4 nachten lang doorhalen, hoe krijg je het voor elkaar. Dacht je na verloop van niet: is het niet beter dat ik nu wat slaap ga pakken?
Klik om te vergroten...

Ik durfde niet meer te slapen haha :P Ik kon niet langer relativeren wie ik in nuchtere conditie was. Waar ik op dat moment van dacht dat ik dat was, kon wel eens goed mogelijk de volgende dag niet langer bestaan, dat beangstigende.
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#17
15 uur onder de LSD. Lijkt misschien niet veel met al die records hier, maar ik kan jullie verzekeren dat het wel lastig was...
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#18
15 uur is niks man, de ekte ekte blijven een hele week wakker. 15 uur onder LSD is dan wel weer echt de leip voor woorden, dat je dan niet half psychotisch wordt.
f
fgamerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Klein vraagje;
Iemand was op aan het scheppen over zijn drugsgebruik, ik had zo iets van, nouja, vooral trots op zijn..

Maar hij zei dus dat ie 30gr coke per dag snoof.. (Je mag zeker zijn dat hij daar het geld wel voor had.)
Dat hij 70 dagen wakker was, met af en toe 30 minuten slaap.

Is dit uberhoubt mogelijk?
Want als ik op een dag al 1,5gr speed door men neus haal heb ik er voor een paar weken al genoeg van.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als je 5% cocaine hebt met 95% mannitol misschien, maar je zou het nogal aan hem terugzien. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."