#1
Had al dikwijls 100u sessie's gedaan.Ik geloof je meteen heftig , ik zit nu alleen op het punt dat ik totaal niet moe ben
Zelfs dat raad ik af.
Had al dikwijls 100u sessie's gedaan.Ik geloof je meteen heftig , ik zit nu alleen op het punt dat ik totaal niet moe ben
Ik zie nog geen rare dingen ben ook niet spichtig, maar wil ook weer niet te veel pushenHad al dikwijls 100u sessie's gedaan.
Zelfs dat raad ik af.
Dat heb ik wel eens zonder drugsgebruik gehad. Dan word je vanzelf een clowntje 🤡Van vrijdagochtend tot dinsdagavond.
NEVER EVER AGAIN!
Klopt heb je helemaal gelijk in, weet niet eens meer waarom ik eigenlijk op dit punt ben beland, is gewoon een sleur. Kan het niet echt uitleggen waaromGaat daar niet eens over.
Nachten doorhalen is roofbouw op je lichaam plegen.
Sleeping is soooo overrateddddddddHet wereldrecord staat op 11 dagen. Dat is levensgevaarlijk. Als je dat probeert wordt je voor je het weet halfnaakt in coma gevonden in een groenbak.
Ik denk dat mijn record 5 dagen is? Op een gegeven moment raak je de tel kwijt. Maar ik wil nog wel even tegen slaap zeggen: FUCK SLAAP IK HOOP DAT JE STERFT AAN LEUKEMIE. Dat moest ik even kwijt.
Het wereldrecord staat op 11 dagen. Dat is levensgevaarlijk. Als je dat probeert wordt je voor je het weet halfnaakt in coma gevonden in een groenbak.4 nachten dus 5 dagen.
Maandag tot vrijdag, man man man.
Direct die week erns ontdekte ik benzo’s.
Maar denk dat weken of maanden leven op max 3 uur per nacht meer rooft. Maar goed, das een andere discussie natuurlijk
Really?
Ik kan ook (te) gemakkelijk 50/60u wakker blijven zonder drugs. 😳
Ben nochtans een stuk ouder dan 20 😜Op mijn 20ste was dat ook geen probleem.
Nu is mijn slaap heilig 😅.
geleden, in een land hier ver vandaan/.
7 dagen en nachten
.
geleden, in een land hier ver vandaan/
waar de gaatjes in je neus /
nog op volstrekt normale /
afstand van je tenen staan.
ik was ergens geloofk 16 of 17 ..en de speed zoals die toen was kennen ze nu niet
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."