Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLangst wakker door/onder drugs

Langst wakker door/onder drugs

234 antwoorden
72 weergaven
18-5-2026
M
Missyy23Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Tekzor668 zei:
dubbel0seven zei:
TeSpaceForNames zei:
Mijn record is 6nachten7dagen.
Klik om te vergroten...

Ik heb niets tegen een nachtje doorhalen. Maar dit kan toch nooit meer gezond zijn. En dit onder het genot van amfetamine? :rock:
Klik om te vergroten...

Inderdaad, dan gaat de fun er toch echt wel af van amfetamine, kan echt niet gezond zijn voor het lichaam en moet toch z'n sporen nalaten?
Klik om te vergroten...

Zegt TeSpaceForNames toch ook, dat het 'm aardig heeft verneukt :)
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Volgens mij geeft amfetamine voornamelijk geestelijk een klap, vooral na langdurig gebruik. Lichamelijk zul je er meestal met misschien een wat hogere bloeddruk of als je pech hebt hartritmestoornissen vanaf komen.
L
LADYxLICIOUSLid
01-01-2024, 00:00
#3
vanaf dat ik de pil in nam tot dat ik sliep was denk k 15u
M
Missyy23Lid
01-01-2024, 00:00
#4
SmartieAndMe zei:
Volgens mij geeft amfetamine voornamelijk geestelijk een klap, vooral na langdurig gebruik. Lichamelijk zul je er meestal met misschien een wat hogere bloeddruk of als je pech hebt hartritmestoornissen vanaf komen.
Klik om te vergroten...


Heb weleens ' Dr G, Medical Examiner' gekeken, en bizar hoe na regelmatig/langdurig coke-gebruik je hart vergroot en verdikt, gewoon 1 bonk spier uiteindelijk, staat men normaal niet zo bij stil dat dit het gevolg is van een hoge bloeddruk. Zal dan bij amfetamine-gebruik ook wel zijn.
Vind met speed dat het ook wel lichamelijk gezien zn sporen achterlaat, niet zo erg als met 'faces of meth' maar vaak ingevallen bekkies, en een slecht gebit, maar goed, maakt ook niet uit verder :)
x
xl-userLid
01-01-2024, 00:00
#5
een kleine week 5 dagen op de pep en nog wat snekkies :xtc: en absoluut ten alle tijden alchohol erbij ,dit moet er altijd zijn bij doorhalen anders ga ik is wat tuinen checken .sta je nog van te kijken vanwat daar uit komt soms :beer: :beer: :beer: :grin: . na 5 dagen uren lang tv kijken en dan steds weer tot besef komen dat er helemaal geen tv in de ruimte is,om vervolgens weer verder gaantv te kijken :confused: . denken dat je op een bezem kan vliegen zodaj je niet hoeft te lopen omdat je te verrotz bent. mensen die om je hene lopen en dan boos op ze worden omdat je rust wil hebben,dus schreuwen opzouten nu eens probeer te slapen.en dan beetje vaag om je hen en beseffen dat je alleen thuis bent.in slaap willen vallen maar elek keer met een schok weer wakker (soort van) en om je heen slaan. :rockband:
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
PsyTekz zei:
Zonder drugs? Hou je mij geen dag mee wakker.
Klik om te vergroten...
Really?
Ik kan ook (te) gemakkelijk 50/60u wakker blijven zonder drugs. 😳
n
natureloverLid
01-01-2024, 00:00
#7
xl-user zei:
een kleine week 5 dagen op de pep en nog wat snekkies :xtc: en absoluut ten alle tijden alchohol erbij ,dit moet er altijd zijn bij doorhalen anders ga ik is wat tuinen checken .sta je nog van te kijken vanwat daar uit komt soms :beer: :beer: :beer: :grin: . na 5 dagen uren lang tv kijken en dan steds weer tot besef komen dat er helemaal geen tv in de ruimte is,om vervolgens weer verder gaantv te kijken :confused: . denken dat je op een bezem kan vliegen zodaj je niet hoeft te lopen omdat je te verrotz bent. mensen die om je hene lopen en dan boos op ze worden omdat je rust wil hebben,dus schreuwen opzouten nu eens probeer te slapen.en dan beetje vaag om je hen en beseffen dat je alleen thuis bent.in slaap willen vallen maar elek keer met een schok weer wakker (soort van) en om je heen slaan. :rockband:
Klik om te vergroten...

deez man :beer: :beer: :beer:

OT: tegen de 90 uur aan. Was goed vaag, maar door middel van regelmatig drinken, eten en bewegen (+ kleine hoeveelheden amfetamines) voelde ik me niet per sé slecht. Mooie ervaring, maar hoef ik niet zo snel te herhalen :P
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#8
rond de 70 uur, op een weekend festival. Doe ik niet weer. Was echt de laatste dag helemaal aan het trillen, paniek aanvalletjes, heel warm, angst voor oververhitting, duizelig, elke keer als ik de auto uitstapt bijna flauwvallen, erg misselijk. Was wel een super weekend, maar toch, niet voor herhaling vatbaar op die manier :P
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Langspeelplaat zei:
En wat als je gewoon een paar liter vocht meer had gedronken?
Klik om te vergroten...

Ik dronk wel relatief veel, maar tzat hem in de grote hoeveelheden die ik toen nam.Maar zelfs al had ik dit effect niet ..dan nog was het niet voor herhaling vatbaar hoor.De eerste para symptoompjes doemden ook al op , het voelt gewoon niet fijn om zo lang wakker te zijn.Ooit hield ik me keurig aan de haal nooit meer dan 1 nacht door regel, maarja...
y
yoramafcaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heb het 1x van maandag ochtend tot vrijdag avond (107 uur) vol gehouden (op pep en 4fa). Eens maar nooit meer. Heb het als volgt ervaren:
-dag 1, vermoeide ogen, beetje duf in hoofd.
-dag 2, waarnemingen op grote afstand of bij gering licht vervormen soms, constant vergeten wat je doet, veel doelloos staren.
dag 3, Eerste tekenen van paranoia, idee dat mensen over je praten/naar je kijken, verstoord evenwicht, lichaam heeft moeite op temperatuur te blijven.
dag 4, achtervolgingswaan, vertrouwensproblemen, hersencapaciteit nihil, lichaam trilt sterk, leeft praktisch in je eigen fantasie wereld die je als levensecht beschouwd.

Mocht je de ambitie hebben zo lang wakker te blijven, wat ik sterk afraad, moet je sterk in je schoenen staan. Mijn redding is geweest mezelf te isoleren, af te sluiten van alle impulsen en blijf liggen tot ik minimaal een paar uur echt geslapen hebt. Het lijkt er op dat hoe meer herseninpulsen je krijgt hoe sneller je de controle verliest.

Doe je dit niet beland je zeer waarschijnlijk in een psychose, je zit in je compleet eigen wereld die jij als de realiteit beschouwt en iedereen die anders beweert hoort bij het complot. Heb het zelf 1x gehad, maar had de mazzel dat ik er na enkele uren weer uit was. Ik heb het bij diverse andere mensen die varierend 2 tot 5 dagen wakker waren mee gemaakt dat zij ook in een psychose belanden. Meest bizarre dingen gezien, van het bedreigen van de eigen vrienden met een mes tot het na 2 dagen na een politiezoektoch terug gevonden schuilend onder struiken.

Heb voor mezelf de grens op 48 uur gesteld, daarboven verlies je vroeg of laat de controle.
P
PompbakLid
01-01-2024, 00:00
#11
2 dagen en 1 nacht op 2,5 gram sos, ik vind het eigenaardig dat bijna niemand hier een dag of twee doorhaalt op sos. Of is het op sos eigenlijk niet normaal? Verder had ik tweede dag bitter weinig aan de sos, bij elke snuif werd ik precies gwn men nuchtere zelf weer met weinig comedown. Tegen de avond aan ging ik meer gebruiken en dan kwam het wel harder. Maar je merkt gwn dat je dopamin echt echt op is
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#12
60 uur op speed en heb geen zin dit record te verbreken.Had astronomische hoeveelheden op en zo veel vocht verloren dat het vocht uit mijn gewrichten onttrokken was, er schoot bijna iets in men rug zelfs toen ik me neerplofte op mijn matras.
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#13
lysergic bink zei:
60 uur op speed en heb geen zin dit record te verbreken.Had astronomische hoeveelheden op en zo veel vocht verloren dat het vocht uit mijn gewrichten onttrokken was, er schoot bijna iets in men rug zelfs toen ik me neerplofte op mijn matras.
Klik om te vergroten...

En wat als je gewoon een paar liter vocht meer had gedronken?
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#14
lysergic bink zei:
Ik dronk wel relatief veel, maar tzat hem in de grote hoeveelheden die ik toen nam.Maar zelfs al had ik dit effect niet ..dan nog was het niet voor herhaling vatbaar hoor.De eerste para symptoompjes doemden ook al op , het voelt gewoon niet fijn om zo lang wakker te zijn.Ooit hield ik me keurig aan de haal nooit meer dan 1 nacht door regel, maarja...
Klik om te vergroten...

Nee inderdaad. Ik herken het wel. Heb het ooit 48u volgehouden i.c.m. MDMA en speed, maar is ook niet meer voor herhaling vatbaar. Ik zag en hoorde vanalles wat er niet bleek te zijn. Eng, maar ook wel een grappige gewaarwording, omdat ik het nooit eerder had meegemaakt.
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Langspeelplaat zei:
Nee inderdaad. Ik herken het wel. Heb het ooit 48u volgehouden i.c.m. MDMA en speed, maar is ook niet meer voor herhaling vatbaar. Ik zag en hoorde vanalles wat er niet bleek te zijn. Eng, maar ook wel een grappige gewaarwording, omdat ik het nooit eerder had meegemaakt.
Klik om te vergroten...
Klopt het begint met je gehoor, ook sta je enorm gespannen bv een snerpende deurbel onverwachts doet je zo schrikken dat je opveert alsof je in je reet gebeten wordt door een schorpioen.Ik begon ook op men tippen te lopen om geroezemoes buiten af te horen die er niet was,... het is best als je dit herkent, dadelijk te gaan slapen indien mogelijk.Dan flikkerde ik meestal een bromazepam of drie a vier in men keelgat ook al wil ik dit niemand adviseren, mij hielp het.
Want het is maar een kwestie van tijd anders eer je je eigen wanen te verregaand geloofd, heb het genoeg zien gebeuren bij anderen die zich niet aan de nooit meer dan 1 nacht doorhalen regel hielden.
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#16
lysergic bink zei:
Want het is maar een kwestie van tijd anders eer je je eigen wanen te verregaand geloofd, heb het genoeg zien gebeuren bij anderen die zich niet aan de nooit meer dan 1 nacht doorhalen regel hielden.
Klik om te vergroten...

Yep, dat is het riskante van een grenzeloze drugsgebruiker. Ik hou ervan om de grens bij mezelf op te zoeken, gelukkig weet ik mezelf wel in toom te houden als het dreigt te escaleren. Wat gebeurde er met die gasten die over hun grenzen heengingen? Opname psychiatrische kliniek o.i.d.?
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Langspeelplaat zei:
Yep, dat is het riskante van een grenzeloze drugsgebruiker. Ik hou ervan om de grens bij mezelf op te zoeken, gelukkig weet ik mezelf wel in toom te houden als het dreigt te escaleren. Wat gebeurde er met die gasten die over hun grenzen heen gingen? Opname psychiatrische kliniek o.i.d.?
Klik om te vergroten...

ja ik weet iemand die zichzelf een enkeltje richting gekkenhuis gekocht heeft door te blijven amfetamine gebruiken.
Men spreekt soms van blijven hangen in LSD , maar ik zag dit tot nu toe enkel maar letterlijk bij amfetamine MISbruikers,...in 2010 had die kerel waar ik het over had al es in mijn oor komen fluisteren bij een thuisdealer van psssst hier geen speed kopen want als je twee nachten doorhaald op die speed van hier zie je allemaal bebloede mensen liggen met bijlen in hun hoofd enz.
Dan was ik al gealarmeerd , en nog is ie jaren verder gegaan met dagelijks gebruiken... tot ie begin dit jaar werkelijk moest gecolloqueerd worden.
Zijn plaat was blijven hangen circa 2008 a 2009 bij een onmogelijke liefde en al de gebeurtenissen van die periode her en her beleefde ie, daar was ie eens zo para geschoten dat er iets blijvend 'verkeerd geschoten is .
Hij is daar blijven steken in een gebeurtenis waar iemand hem van een foto met een meisje geknipt had en sedertien linkt ie alles wat gebeurde in zijn leven aan die kerel die die gemene grap uitgehaald had met hem op facebook.
Ook mijn ex heeft haar dusdanig naar de para kloten gesnoven dat zelfs bij het kleinste lijntje die ze nu nog snuift er scenario's van doemdenkerij opkomen en de wildste complotten tegen haar verzint.
Dus ja men kan op speed eenmalig zo hard paranoia slaan dat het iets triggerd for life.
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#18
lysergic bink zei:
ja ik weet iemand die zichzelf een enkeltje richting gekkenhuis gekocht heeft door te blijven amfetamine gebruiken.
Men spreekt soms van blijven hangen in LSD , maar ik zag dit tot nu toe enkel maar letterlijk bij amfetamine MISbruikers,...in 2010 had die kerel waar ik het over had al es in mijn oor komen fluisteren bij een thuisdealer van psssst hier geen speed kopen want als je twee nachten doorhaald op die speed van hier zie je allemaal bebloede mensen liggen met bijlen in hun hoofd enz.
Dan was ik al gealarmeerd , en nog is ie jaren verder gegaan met dagelijks gebruiken... tot ie begin dit jaar werkelijk moest gecolloqueerd worden.
Zijn plaat was blijven hangen circa 2008 a 2009 bij een onmogelijke liefde en al de gebeurtenissen van die periode her en her beleefde ie, daar was ie eens zo para geschoten dat er iets blijvend 'verkeerd geschoten is .
Hij is daar blijven steken in een gebeurtenis waar iemand hem van een foto met een meisje geknipt had en sedertien linkt ie alles wa gebeurde in zijn leven aan die kerel die die gemene grap uitgehaald had met hem op facebook.
Ook mijn ex heeft haar dusdanig naar de para kloten gesnoven dat zelfs bij het kleinste lijntje die ze nu nog snuift er scenario's van doemdenkerij opkomen en de wildste complotten tegen haar verzind.
Dus ja men kan op speed eenmalig zo hard paranoia slaan dat het iets triggerd for life.
Klik om te vergroten...

Triest, helaas is dit de keerzijde van drugsgebruik.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Solarion93 zei:
Ik zie nog geen rare dingen ben ook niet spichtig, maar wil ook weer niet te veel pushen
Klik om te vergroten...
Gaat daar niet eens over.
Nachten doorhalen is roofbouw op je lichaam plegen.
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Langspeelplaat zei:
Triest, helaas is dit de keerzijde van drugsgebruik.
Klik om te vergroten...
Klopt precies, laat het ons met de wijze woorden van Jim Morisson besluiten :drugsjim.jpg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."