Yep, dat is het riskante van een grenzeloze drugsgebruiker. Ik hou ervan om de grens bij mezelf op te zoeken, gelukkig weet ik mezelf wel in toom te houden als het dreigt te escaleren. Wat gebeurde er met die gasten die over hun grenzen heen gingen? Opname psychiatrische kliniek o.i.d.?
ja ik weet iemand die zichzelf een enkeltje richting gekkenhuis gekocht heeft door te blijven amfetamine gebruiken.
Men spreekt soms van blijven hangen in LSD , maar ik zag dit tot nu toe enkel maar letterlijk bij amfetamine MISbruikers,...in 2010 had die kerel waar ik het over had al es in mijn oor komen fluisteren bij een thuisdealer van psssst hier geen speed kopen want als je twee nachten doorhaald op die speed van hier zie je allemaal bebloede mensen liggen met bijlen in hun hoofd enz.
Dan was ik al gealarmeerd , en nog is ie jaren verder gegaan met dagelijks gebruiken... tot ie begin dit jaar werkelijk moest gecolloqueerd worden.
Zijn plaat was blijven hangen circa 2008 a 2009 bij een onmogelijke liefde en al de gebeurtenissen van die periode her en her beleefde ie, daar was ie eens zo para geschoten dat er iets blijvend 'verkeerd geschoten is .
Hij is daar blijven steken in een gebeurtenis waar iemand hem van een foto met een meisje geknipt had en sedertien linkt ie alles wat gebeurde in zijn leven aan die kerel die die gemene grap uitgehaald had met hem op facebook.
Ook mijn ex heeft haar dusdanig naar de para kloten gesnoven dat zelfs bij het kleinste lijntje die ze nu nog snuift er scenario's van doemdenkerij opkomen en de wildste complotten tegen haar verzint.
Dus ja men kan op speed eenmalig zo hard paranoia slaan dat het iets triggerd for life.