Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"billnye zei: Maar voel je je niet moe of weinig concentratie dat als je een film of serie kijk dat je er helemaal niet bij blijft of nergens zin in heb want als ik langer dan 24 uur wakker ben kan ik echt nergens op focussen serie of film kijken werk echt niet me ogen willen gewoon niet meer en heb ook nergens zin in heb jij dat niet? Klik om te vergroten... Nee normaal nooit, ja nu sinds een uur word alles wat waziger enz. ben alleen totaal nog niet moe das wel klote. Dit is de eerste keer ooit dat ik mezelf geen halt heb toegeroepen. Zou dit nooit vrijwillig doen, niet zo lang"
"Snuffelaar zei: Verders snap ik het verdwenen gevoel voor tijdsbesef. Had vaak binges waarin het plots 3 dagen later was omdat de rolluiken naar beneden hingen (licht is evil) en ik met hyperfocus achter m'n computer zat (geen porno 😄). Maar na een tijd beginnen de auditieve en visuele hallucinaties die levensecht lijken. Heb dingen zien krimpen en uitzetten, zo erg dat ik de lichtknop of zelfs de hometrainer in de woonkamer niet meer zien kon, mensen volledige conversaties horen praten alsof ze een meter van mij waren, zelfs eens in elkaar gezakt toen ik na 5 dagen een cola aan het drinken was. Gewoon op de vloer wakker geworden, helemaal buiten bewustzijn gegaan. Ook een paar psychoses gehad . Dit terwijl ik me lichamelijk wel "goed" voelde. 1 nacht doorhalen kan wel eens gebeuren, maar meerdere nachten na elkaar heeft echt wel een grote impact op je gezondheid. Na een tijd zal je hopelijk ook beseffen dat drugs fijner voelen als je voldoende slaap krijgt. Dit is spelen met vuur. Klik om te vergroten... Ik kan het zelf niet beter beschrijven, ik heb het nu zelf ondervonden. Hopenlijk nooit meer."
"billnye zei: ja sommige hebben wel mega cravings maar ik snap het alsnog niet dat je maar door blijft gaan ik heb ook wel eens aardig wat coke in huis gehad maar dan zeggen we wel gewoon oke het is nu 1 uur nu stoppen we en laten het uit werken zodat we kunnen slapen ipv de overige grammen ook op snuiven omdat het op moet Klik om te vergroten... Waarom doorgaan, die vraag stel ik mezelf ook. En een antwoord daarop kan ik nog niet geven. Het is meer een momentopname van wat maakt het ook uit. Heeft ook te maken met de situatie of gebeurtenissen. Dat praat het nog niet goed natuurlijk. Maar kan momenteel niet meer uitleg geven van mijn kant."
"Nu momenteel vanaf vrijdag 8:00 al wakker op alleen 3cmc (wel eten en water) dus nu 86 uur ongeveer. ik voel me nog best goed eigenlijk. Maar toch verstandig als ik vandaag toch zou gaan proberen te slapen denk ik."
"CuriousExplorer zei: Update. 3 weken geleden 5 nachten doorgehaald (Vrijdag 09u00 tot woensdag 21u) en dus geeïndigd op ongeveer 132u. NOOIT MEER. En doe dit ook nooit na mensen. Klik om te vergroten... Ik geloof je meteen heftig , ik zit nu alleen op het punt dat ik totaal niet moe ben"
"CuriousExplorer zei: Had al dikwijls 100u sessie's gedaan. Zelfs dat raad ik af. Klik om te vergroten... Ik zie nog geen rare dingen ben ook niet spichtig, maar wil ook weer niet te veel pushen"
"CuriousExplorer zei: Gaat daar niet eens over. Nachten doorhalen is roofbouw op je lichaam plegen. Klik om te vergroten... Klopt heb je helemaal gelijk in, weet niet eens meer waarom ik eigenlijk op dit punt ben beland, is gewoon een sleur. Kan het niet echt uitleggen waarom"
"Update: ik weet niet meer hoe ik ben gaan slapen maar dat is normaal na 95+ uur. Ik heb daarna 18 uur geslapen. Ik raad dit echt niemand aan Ookal had ik er geen problemen mee op het moment zelf. Ik hoop dat ik mezelf nooit meer in deze situatie laat komen want het sloeg echt nergens meer op ."
"Ik heb er geen slechte ervaring mee, ik moet mezelf wel in de gaten houden dat ik niet te veel dagen wakker blijf want dat kan ik heel makkelijk . Ik heb nu 2 weken vrij en ben vanaf vrijdag al bezig, bijna 4 gram weg en voel me nog prima, eet en drink goed. ( en ja ik weet dat dat niet echt gezond is vanaf vrijdag)"
"Update : 5gram ben nu 86 uur wakker voel me nog best oke, merk natuurlijk wel dat ik zolang wakker ben maar tot dusver nog niks extreems. Beetje bang voor het onbekende"