Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLangst wakker door/onder drugs

Langst wakker door/onder drugs

234 antwoorden
74 weergaven
18-5-2026
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
leipebaviaan zei:
Ik ga na 4+ nachten doorhalen in ieder geval vrij heavy hallucineren.
Klik om te vergroten...

4 nachten lang doorhalen, hoe krijg je het voor elkaar. Dacht je na verloop van niet: is het niet beter dat ik nu wat slaap ga pakken?
Klik om te vergroten...

Ik durfde niet meer te slapen haha :P Ik kon niet langer relativeren wie ik in nuchtere conditie was. Waar ik op dat moment van dacht dat ik dat was, kon wel eens goed mogelijk de volgende dag niet langer bestaan, dat beangstigende.
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#2
15 uur onder de LSD. Lijkt misschien niet veel met al die records hier, maar ik kan jullie verzekeren dat het wel lastig was...
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
15 uur is niks man, de ekte ekte blijven een hele week wakker. 15 uur onder LSD is dan wel weer echt de leip voor woorden, dat je dan niet half psychotisch wordt.
f
fgamerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Klein vraagje;
Iemand was op aan het scheppen over zijn drugsgebruik, ik had zo iets van, nouja, vooral trots op zijn..

Maar hij zei dus dat ie 30gr coke per dag snoof.. (Je mag zeker zijn dat hij daar het geld wel voor had.)
Dat hij 70 dagen wakker was, met af en toe 30 minuten slaap.

Is dit uberhoubt mogelijk?
Want als ik op een dag al 1,5gr speed door men neus haal heb ik er voor een paar weken al genoeg van.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je 5% cocaine hebt met 95% mannitol misschien, maar je zou het nogal aan hem terugzien. :P
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#6
fgamer zei:
Maar hij zei dus dat ie 30gr coke per dag snoof.. (Je mag zeker zijn dat hij daar het geld wel voor had.)
Dat hij 70 dagen wakker was, met af en toe 30 minuten slaap.

Is dit uberhoubt mogelijk?
Klik om te vergroten...

Nee, geen enkel menselijk hart kan 30 gram coke per dag aan en geen enkel mens kan 70 dagen wakker zijn. Het wereldrecord staat op ongeveer 11 dagen en dan is de kans al vrij groot dat je sterft aan slaapdeprivatie. Dat wereldrecord is ook nog eens gevestigd zonder cocaïne dus met coke zal je hart het hoogstwaarschijnlijk begeven of je valt in slaap.

Natuurlijk kun je het wel langer rekken door af en toe een half uurtje te slapen, maar geen 70 dagen.

Verder ben je natuurlijk gewoon een beetje sneu als je met dat soort verhalen opschept, maar dat terzijde... :)
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Iemand was op aan het scheppen over zijn drugsgebruik, ik had zo iets van, nouja, vooral trots op zijn..
Klik om te vergroten...

Volgens mij ram je er zelf ook wel behoorlijk wat doorheen meneer fgamer.

Maar hij zei dus dat ie 30gr coke per dag snoof.. (Je mag zeker zijn dat hij daar het geld wel voor had.)
Dat hij 70 dagen wakker was, met af en toe 30 minuten slaap.
Klik om te vergroten...

Totale lulkoek, zoals smartie ook al aangaf.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bijna 5 dagen, slechte herinnering. Heeft m'n ex in een paranoide bui m'n halve huis gesloopt.
Weet niet meer wat we allemaal gebruikt hadden , heel veel speed en mxe ieder geval.

Maar over het algemeen ben ik max 3 dagen wakker , ben net lekker op dreef wanneer ik de 2e nacht in ga :grin:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#9
leipebaviaan zei:
Krijg je na die 3 dagen ook psychotische verschijnselen, paranoia, visuele veranderingen? Of alleen wat moe?
Klik om te vergroten...

Dat ligt er helemaal aan hoe ik in m'n vel zit, icm welke drugs, de inhoud ervan en hoeveel ik gebruik.
Waar en met wie ik ben beinvloed het ook enorm.
Maar idd ben er wel vaker paranoia van geweest, bijv. het idee hebben dat ik mensen over me hoor praten.
Visuele veranderingen heb ik dan idd alleen als ik moe word.
Maar dit ken ook allemaal gebeuren als ik minder lang wakker ben.
M
Missyy23Lid
01-01-2024, 00:00
#10
fgamer zei:
Klein vraagje;
Iemand was op aan het scheppen over zijn drugsgebruik, ik had zo iets van, nouja, vooral trots op zijn..

Maar hij zei dus dat ie 30gr coke per dag snoof.. (Je mag zeker zijn dat hij daar het geld wel voor had.)
Dat hij 70 dagen wakker was, met af en toe 30 minuten slaap.

Is dit uberhoubt mogelijk?
Want als ik op een dag al 1,5gr speed door men neus haal heb ik er voor een paar weken al genoeg van.
Klik om te vergroten...


30 gr per dag en 70 dagen wakker ? En geloofden al zn klasgenootjes 'm ? Nog nooit zo'n stomme leugen gehoord zeg :-/

Denk dat mijn max zo'n 2 a 3 dagen wakker is geweest, daarna ook supervast in slaap gevallen voor zeker 15 uur ofzo :-/ op het moment leek het allemaal leuk en prima, maar je hebt er zo nix aan uiteindelijk.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Krijg je na die 3 dagen ook psychotische verschijnselen, paranoia, visuele veranderingen? Of alleen wat moe?
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ooit eens op methamfetamine 3 a 4 nachten doorgehaald zonder enige slaap. Kreeg wel ernstig last van hallucinaties en heb me nog nooit zo brak gevoeld. Man wat was dit heftig.

Tegenwoordig haal ik maximaal 2 nachten door. En gebruik hiervoor gewone kwaliteits amfetamine. Langer dan dit lijkt me ook zeer ongezond. En heb tegenwoordig ook genoeg verplichtingen zoals werk.
M
Missyy23Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Mijn 'doorhaalsessies' begonnen gewoonlijk met sos, en als dat op was ging het door met wat er verder was, maakte stom genoeg na de grammen die er al in zaten weinig meer uit.
paar keer pep, soms pillen, met keta was het leukst, en met pep het verrotst, was klaarwakker, superbijdehand, en zag uiteindelijk dingen bewegen en hoorde dingen die er niet waren, wist wel dat het door het spul kwam, maar leuk was anders. Kan niet zeggen dat ik er paranoia van werd, wel obsessed met dingen zoals tevergeefs naar peuken zoeken als alles op was gerookt :-/ en dan zwaar balen dat ook na 20x keer zoeken er nix was, en dat de winkels dicht waren :rolleyes:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#14
leipebaviaan zei:
Het is ook absoluut geen fijn gevoel. De nacht van zaterdag op zondag kan nog wel, je voelt je de dag erna nog wel redelijk fit en alert. (indien speed gebruik) Sla je vervolgens nog een nacht over, dan begin je het stilaan te voelen. Je concentratie gaat weg, je gaat dingen niet meer begrijpen. Je zinsconstructie loopt verkeerd. Ik voelde me nog niet eens moe, eerder wat vaag. Al met al niet echt aan te raden.
Klik om te vergroten...

Haha ik kan dan juist de meest mooie vage gesprekken voeren :grin:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Even een mooie status update:

Ik heb nu in 3 dagen 3.5 uur kunnen slapen. Vanaf zaterdag 9u 's avonds tot 1 uur zondag middag gebruikt. Eerst zaterdag een indoor feest waar ik XTC en pep had gebruikt. Genoeg om een flinke kater te hebben in ieder geval. Deze zondag was echter Heerenveen - Cambuur, waardoor ik zondag gewoon m'n kater heb weggesnoven. Je moet natuurlijk wel scherp zijn tijdens zo'n wedstrijd. Na 3 á 4 nakken voelde ik me eigenlijk wel weer prima, daarna aan het bier gegaan en van tijd tot tijd een sleutelpunt. Gevolg: een verstevigde kater, enorm slaapgebrek, nu al 2 dagen lang niet kunnen eten, en dan heb ik zo ook nog een gesprek met m'n behandelaar. Ik heb om dit bericht te typen alleen al een kwartier nodig. :tearsofjoy:
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#16
leipebaviaan zei:
Ik heb nu in 3 dagen 3.5 uur kunnen slapen. Vanaf zaterdag 9u 's avonds tot 1 uur zondag middag gebruikt. Eerst zaterdag een indoor feest waar ik XTC en pep had gebruikt. Genoeg om een flinke kater te hebben in ieder geval. Deze zondag was echter Heerenveen - Cambuur, waardoor ik zondag gewoon m'n kater heb weggesnoven. Je moet natuurlijk wel scherp zijn tijdens zo'n wedstrijd. Na 3 á 4 nakken voelde ik me eigenlijk wel weer prima, daarna aan het bier gegaan en van tijd tot tijd een sleutelpunt. Gevolg: een verstevigde kater, enorm slaapgebrek, nu al 2 dagen lang niet kunnen eten, en dan heb ik zo ook nog een gesprek met m'n behandelaar. Ik heb om dit bericht te typen alleen al een kwartier nodig. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Waar wordt je voor behandeld dan? Als dit niet te persoonlijk voor je is om te vertellen natuurlijk.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gegeneraliseerde angststoornis. :wave:
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Leipebaviaan, naar welk feest was je naartoe?
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#19
leipebaviaan zei:
Gegeneraliseerde angststoornis. :wave:
Klik om te vergroten...
Heeee die diagnose had ik een paar jaar terug ook! *high five*
Bij mij is 't gelukkig over maar blijf hoe dan ook een streskip :wink:
Hoop dat het helpt bij je! Bij mij iig wel.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja, maar volgens mij is het vaststellen van psychische aandoeningen maar wat natte vinger werk, volgens het rapport van de behandelaar was er ook sprake van een licht depressieve stoornis en persoonlijke problematiek die ik ontwijk en blablablabla... Je wordt gewoon beoordeeld op de symptomen die je aangeeft, er wordt niet echt specifiek onderzoek naar gedaan. Ik heb die achterlijke angststoornis ook even gegoogled, in sommige dingen kan ik me prima vinden, maar shit als straatangst, je huis niet meer uitkomen... nooit last van gehad. :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."