Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLangst wakker door/onder drugs

Langst wakker door/onder drugs

234 antwoorden
71 weergaven
18-5-2026
E
EuphorogenesisLid
01-01-2024, 00:00
#1
Drie maanden op MDPV, met uitzondering van 2 a 3 uurtjes slaap om de paar dagen(4 of 5 dagen) zo'n beetje.

Ik zou dan ook iedereen afraden grote hoeveelheden MDPV in te slaan zodat je niet ongeremd door kan gaan. De psychose was niet normaal bijna me huis afgebrand om de schaduwmensen uit de muren te krijgen...
F
FreggelmiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het is ook niet iets wat ik van plan ben vaker te doen. Was leuk om een keer meegemaakt te hebben, maar daar blijft het ook wel bij.
M
Missyy23Lid
01-01-2024, 00:00
#3
SmartieAndMe zei:
Tsja grenzen verleggen kan positief zijn, maar in dit geval gewoon dom. 60 uur wakker is nuchter al een aanslag op je lichaam, laat staan als je 60 uur door middelen wakker bent. Geestelijk ga je daar uiteindelijk last van krijgen, als je dat blijft rekken...
Klik om te vergroten...

Toxer95 zei:
Het is ook niet iets wat ik van plan ben vaker te doen. Was leuk om een keer meegemaakt te hebben, maar daar blijft het ook wel bij.
Klik om te vergroten...


Ja idd ja, niemand is toch ook ooit van plan om bizar lang op te blijven voordat ze de eerste lijn/pil/ whatever nemen, het gebeurt gewoon, grenzen worden wel verlegd, maar niet super bewust lijkt me, en iedereen weet ervoor en achteraf ook dondersgoed dat het best dom is, maar dingen lopen zoals ze lopen, onder invloed ben je meestal alles behalve rationeel bezig :)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
theholyganja zei:
@tijdloos

klinkt ziek :tongueout:
Klik om te vergroten...

Haha heb zo wel nogal leuke reisjes gemaakt wauw maar dat gaat off topic. Nam indien nodig slaapvitamines. Had dat niet vaak nodig. Daarna nog stevig door op 2+mg acid wat ik 12 uur eerder nam.. trip duurde 3 dagen gok ik..
Onder invloed zou een ander verhaal zijn dus lol.
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#5
3 dagen spacen op acid? Djeeez jij hebt een sterk mind man!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#6
leipebaviaan zei:
Je moet mij altijd hebben smartieandme, altijd als ik een slimme en verantwoordelijke opmerking maak, roep jij ter orde. Moraalridder! Je valt me altijd lastig. :(
Klik om te vergroten...

:)

Hoe zou dat toch komen :tearsofjoy: Ik zal je voorlopig ontzien :P
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zanza zei:
Dat heb ik wel eens zonder drugsgebruik gehad. Dan word je vanzelf een clowntje 🤡
Klik om te vergroten...

Zonder drugs? Hou je mij geen dag mee wakker.
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het maximum was opgestaan om 5h op vrijdag & gaan slapen zaterdag avond :)
Ik hecht veel waarde aan een goede nachtrust :grin: 1 nachtje overslaan is dus altijd de maximum voor mij :) Maar het is wel al gebeurd dat ik op een week 3 nachten oversla :mrgreen:
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#9
durf het niet zegge, allesinds veel te lang.
zolang dat ik vervreemd was van mijn eigen huis
D
DhrBKJNLid
01-01-2024, 00:00
#10
in 6 dagen 8 uur geslapen, toen was ik ook wel echt ver over me grens heen gegaan en toen ik eenmaal wou slapen kon het niet meer, zoiets wil ik niet graag nog een keer meemaken bahh :openmouth:



~BKJN
T
TeSpaceForNamesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mijn record is 6nachten7dagen. 3+ nachten doorhalen was toch wel standaard geworden.
Vanaf de 2e nacht krijg ik al vage dingetjes in ooghoeken en geflikflooi met lampjes zijn dan al zeer vermakelijk. Na de 3e nacht gaan er wel steeds vagere dingen komen. Niet correct in je hoofd hebben met wie je bent en/of waar. Op mijn telefoon zie ik altijd wel iets raars bewegen wat niet hoort. Geluiden houden vaag aan, het kleinst aanhoudende geluid is voor mij een geweldige terrormix die blijft spelen en spelen met allerlij vette movies die de dj zou doen. Tijdens/na de 5e nacht wordt alles extreem. Mijn staat wisselt elke 5 minuten. Heldere gesprekken maken plaats voor vaag gebrabbel dat weer plaats maakt voor oneindig gelul over de leipste onderwerpen. Qua visuele ongein verschilde het bij mij per keer. Heb n keer gehad dat ik na de vijfde nacht alles zag met kleine bolletjes erop. De rand van m'n glas zag eruit alsof ik er op kon tikken en dat dan elk balletje zou knappen. Ik werkte' ging naar school en deed alles gewoon. Tijd ging toch zo snel dat t leuk was. Na een maand of 3 dit patroon vol te houden kon mijn hoofd het niet meer aan. Telkes eindigde de doorhaalreeks in psychotische shit. De ene keer positief de andere x negatief. Heb weleens met de buurman van waar ik was staan lullen tot hij me vertelde dat ik t hekwerk van de konijnenren moest verhogen omdat ze ontsnapt waren. Heb n half uur die klote konijnen achterna gezeten. Achteraf was er geen buurman en had m'n maat nieteens n konijnen ren. Andere x dikke paranoïde psychose. Heel complot ontwikkelde zich eerst in m'n achterhoofd en later zo ver dat ik helemaal wous werd. Heb anderhalf uur lang met knuppel door m'n huis gelopen met 2 telefoons m'n vriendin en vrienden bellen omdat ik zeker wist dat ze allemaal mij wilde pakken. Heb tegen m'n vriendin staan schreeuwen omdat ze bleef schreeuwen dat ze me dood zou maken en hoe ik haar shit aan kon doen.

Wat ik wil zeggen is dat steeds n nacht extra doorhalen voor mij super vet was. Heb nog nooit gedacht:"nu ben ik perfect vaag en zal ik me niet beter voelen van doorgaan" . Pas alsjeblieft op met het lange doorhalen want na n tijdje(bij sommige vrienden van me zelfs n jaar, bij mij 4 maanden) gaat je hoofd het hoe dan ook niet aan kunnen en gebeuren er dingen waar je de rest van je leven last van kunt hebben. Tis leuk om mee te experimenteren maar de extreem vage dingen die leuk zijn zoals ervan overtuigd zijn dat je met 10 man was ipv 2 kan ook uitpakken als ervan overtuigd zijn dat je vriendin je komt vermoorden.
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#12
TeSpaceForNames zei:
Mijn record is 6nachten7dagen.
Klik om te vergroten...

Ik heb niets tegen een nachtje doorhalen. Maar dit kan toch nooit meer gezond zijn. En dit onder het genot van amfetamine? :rock:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
dubbel0seven zei:
TeSpaceForNames zei:
Mijn record is 6nachten7dagen.
Klik om te vergroten...

Ik heb niets tegen een nachtje doorhalen. Maar dit kan toch nooit meer gezond zijn. En dit onder het genot van amfetamine? :rock:
Klik om te vergroten...

Inderdaad, dan gaat de fun er toch echt wel af van amfetamine, kan echt niet gezond zijn voor het lichaam en moet toch z'n sporen nalaten?
M
Missyy23Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Tekzor668 zei:
dubbel0seven zei:
TeSpaceForNames zei:
Mijn record is 6nachten7dagen.
Klik om te vergroten...

Ik heb niets tegen een nachtje doorhalen. Maar dit kan toch nooit meer gezond zijn. En dit onder het genot van amfetamine? :rock:
Klik om te vergroten...

Inderdaad, dan gaat de fun er toch echt wel af van amfetamine, kan echt niet gezond zijn voor het lichaam en moet toch z'n sporen nalaten?
Klik om te vergroten...

Zegt TeSpaceForNames toch ook, dat het 'm aardig heeft verneukt :)
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Volgens mij geeft amfetamine voornamelijk geestelijk een klap, vooral na langdurig gebruik. Lichamelijk zul je er meestal met misschien een wat hogere bloeddruk of als je pech hebt hartritmestoornissen vanaf komen.
L
LADYxLICIOUSLid
01-01-2024, 00:00
#16
vanaf dat ik de pil in nam tot dat ik sliep was denk k 15u
M
Missyy23Lid
01-01-2024, 00:00
#17
SmartieAndMe zei:
Volgens mij geeft amfetamine voornamelijk geestelijk een klap, vooral na langdurig gebruik. Lichamelijk zul je er meestal met misschien een wat hogere bloeddruk of als je pech hebt hartritmestoornissen vanaf komen.
Klik om te vergroten...


Heb weleens ' Dr G, Medical Examiner' gekeken, en bizar hoe na regelmatig/langdurig coke-gebruik je hart vergroot en verdikt, gewoon 1 bonk spier uiteindelijk, staat men normaal niet zo bij stil dat dit het gevolg is van een hoge bloeddruk. Zal dan bij amfetamine-gebruik ook wel zijn.
Vind met speed dat het ook wel lichamelijk gezien zn sporen achterlaat, niet zo erg als met 'faces of meth' maar vaak ingevallen bekkies, en een slecht gebit, maar goed, maakt ook niet uit verder :)
x
xl-userLid
01-01-2024, 00:00
#18
een kleine week 5 dagen op de pep en nog wat snekkies :xtc: en absoluut ten alle tijden alchohol erbij ,dit moet er altijd zijn bij doorhalen anders ga ik is wat tuinen checken .sta je nog van te kijken vanwat daar uit komt soms :beer: :beer: :beer: :grin: . na 5 dagen uren lang tv kijken en dan steds weer tot besef komen dat er helemaal geen tv in de ruimte is,om vervolgens weer verder gaantv te kijken :confused: . denken dat je op een bezem kan vliegen zodaj je niet hoeft te lopen omdat je te verrotz bent. mensen die om je hene lopen en dan boos op ze worden omdat je rust wil hebben,dus schreuwen opzouten nu eens probeer te slapen.en dan beetje vaag om je hen en beseffen dat je alleen thuis bent.in slaap willen vallen maar elek keer met een schok weer wakker (soort van) en om je heen slaan. :rockband:
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#19
PsyTekz zei:
Zonder drugs? Hou je mij geen dag mee wakker.
Klik om te vergroten...
Really?
Ik kan ook (te) gemakkelijk 50/60u wakker blijven zonder drugs. 😳
C
Cath-R-EllaLid
01-01-2024, 00:00
#20
ongeveer 5 dagen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."