Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"peter man zei: ik zou graag toch wat zaken uitzoeken met jullie ... waarom worden mensen soms speedy op cocaine ? waarom word iemand na 1 lijn cocaine angstig / schuldig / paranoia ? wat is de voornaamste prettigste gevoel op coke ? Arrogant wezen of botergeil met meisjes overweg kunnen? welke cuttingstoffen werken tegen elkaar op en welke methode is de beste in anno 2018 om coke te zuiveren ? doen ze dit niet op testcentras om de veiligheid ? Klik om te vergroten... Ik weet niet wat je met speedy bedoelt... Als je druk/aanwezig zijn bedoelt, tsjaa coke is een erg stimulerend middel met een energiek vrolijk en opwekkend effect. Waarom mensen na 1-3 lijnen al angstig, op zichzelf of paranoia kunnen worden, is zoals als ik het zie: 1 het kan hele zuivere sterke coke zijn!! Het schijnt zelfs dat (laten we zeggen) iemand die elke week wel 1a2 keer gebruikt( heeft inmiddels wel wat tolerantie opgebouwd dus) van 0.5 gram hele zuivere coke in een hele korte tijd opsnuiven al een overdosis kan ervaren. Dus als het zuivere coke is kan het heel goed zo zijn dat je er met een paar lijntjes al op jezelf/ paranoia van word(zelf ook ervaart namelijk) Of 2 de werkzame stoffen in cocaine zijn minder geaccepteerd door het lichaam van de persoon die het gebruikt dus zal zijn/haar lichaam er tegen vechten en het proberen af te stoten (en dat is iets wat je juist niet wilt dat jijzelf of jou lichaam doet bij drugs) RULE NO.1 ga er nier tegen in en laat het op je afkomen. Het voornaamste prettigste en meest gewenste effect bij coke, is bij de eerst lijntjes gewoon,(als je rookt) sterke trek in 1 of meerdere sigaretten. een chill, relaxed maar tegelijkertijd energiek opwekkend alert en zelfverzekerd gevoel. Zorgen worden minder of verdwijnen en ja je kan er als je er niet teveel van gebruikt botergeil van worden. Naarmate je meer gaat snuiven( wat je vaak doet aangezien coke werkt als een soort demoon die je tegen je wil in een donker kamer in wilt lokken) ga je de nare effecten van de drug ervaren en kan je dus snel geïrriteerd raken van de kleinste dingetjes onder andere omdat je hersenen( door de drug) je het idee gaan geven alsof alles en iedereen die met je probeert te praten en dergelijken, je space probeert te verstoren. Vandaar het mogelijk niet willen communiceren of niet willen opnemen wanneer je gebeld word of geen apjes of meldingen van mensen openen (op jezelf zijn dus) je kan angstig worden omdat je door de paranoia het idee kan krijgen dat mensen tegen je zijn of je de hele tijd in de gaten gehouden word. Het kleinste geluid, plotselinge bewegingen en zelfs je eigen schaduw zijn bij genoeg coke genoeg om je erg bang te maken en waanbeelden te geven. Zelf liep ik eens naar huis ergens laat in de nacht terwijl ik aardig wat van hele zuivere coke ophad, het waaide dus schuttingen bomen tuinartikelen etc. Kunnen omvallen/schuren/geluiden maken. Uiteraard was ik door de hoeveelheid die ik ophad al paranoia en veel te alert op dingen en geluiden, de terugweg naar huis was best angstaanwekend. Door alle geluiden van de wind en dergelijken keek ik om de paar seconden achterom en eigenlijk overal omdat ik het idee had dat ik werd achtervolgt. Toen ik begon met coke gebruikte ik wel 1-2 gram per avond( dat was mogelijk omdat het gewoon troep was, ik was onervaren en wist ik veel. Nu haal ik standaard bij een oude kennis die het voor me afweegt waar ik bij sta. Hij snijdt het van het brok en legt het op de weegschaal. Het exacte percentage weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat het onwijs goede coke is en ik van deze aan een halve gram meer dan zat heb op een feestje of uitgaansgelegenheid!"
"Eik zei: Ja triest he?! Ik ben sowieso geen voorstander van de doodstraf. Maar als deze straf ergens passend zou zijn dan is het voor de bazen van de farmaceutische bedrijven die deze hele crisis veroorzaakt hebben door willens en wetens gevaarlijke producten op de markt te brengen. Deze personen hebben bewust een enorm risico genomen met de levens van duizenden mensen om zelf een extra bonus op te strijken. Mooi voorbeeld van wat ongecontroleerd kapitalisme ons kan bregen... Klik om te vergroten... Wat jij zegt klopt precies, en de overheden in landen waar veel verslavende medicijnen op recept en apotheken te krijgen zijn zijn er zich er zwaar bewust van dat dit zo gaat. Dan vraagt iedereen zick af waarom? Het is natuurlijk een ongelovelijke jackpot voor grote bedrijven en de politiek overheid dus dit zien ze door de vingers. Ze weten dondersgoed wat die medicijnen kunnen veroorzaken, maar het is een van de vele sneaky hypocriete praktijken die ze uitvoeren en door de vingers zien vanwegen het grote geld wat eruit gehaald word. Bovendien zijn de meeste verslaafden in veel ( niet slecht voorziende economische landen) niet eens verslaafd aan verboden/illegale drugssoorten maar aan opiaten en medicijnen die makkeliik, op recept of legaal te krijgen zijn. De reden dat daar nauwelijks naar gekeken word in vergelijking met wel verboden/illegale drugs is omdat de overheid op deze illegale drugs nauwelijks controle en zicht heeft. de voornaamste reden(want ze geven geen fuck om onze levens of gezondheid, geloof me) is omdat via deze drugs(omdat het verboden is) geen geld verdient word. Terwijl leggale opiaten en medicijnen minstens net zo erg kunnen zijn als veel verboden drugs. Maarja daar worden natuurlijk miljoenen tot miljarden mee omgezet dus die vorm van vernieling en verslaving zien ze door de vingers. De wereld is zo hypocriet als de pest!!"
"GoldenGrow zei: Hallo allemaal dit is mijn eerste trip report, dus tips zijn welkom. Ik ging met school op reis naar Londen (ik zit in het 3e jaar middelbaar). ik rook nu ongeveer 2 jaar wiet in het weekend en ben er dus best ervaren mee. ongeveer een week voor we vertrokken bedachten J. en ik om wiet mee te nemen naar Londen maar dat sloten we al snel uit omdat we dat te veel risico vonden en we veel problemen kregen met de school als we gepakt werden op de grens. We kwamen al vrij snel op het idee om in Londen zelf aan mensen op straat te vragen waar wiet te kopen en dan een joint te roken. we wilden dit allemaal doen wanneer we 3 uur vrije tijd kregen en mochten rond lopen door de stad. en dat deden we, tijdens de vrije tijd gingen we rondlopen en aan de eerste beste wiet vragen waarvan we dachten; die zal wel eens wiet kunnen hebben/verkopen. het lukte eerst niet tot we een zwerver op de grond zagen zitten en we het aan hem vroegen in belabberd Engels hij had het zij die en liet het ons zien het zag eruit als gruis en overlegde even of we het zouden kopen met elkaar we kochten het van hem voor iets van 20 pond en kregen daar Ong 2gr voor. Wij liepen vol goede moed en zin naar het eerste beste rustige steegje om daar een joint te draaien. J. stak de joint aan en nam 2/3 hijsen en gaf hem aan mij en ik nam er ook 2 of 3, J. heeft de joint weer en ik kijk naar hoe hij een hijs neemt en waneer hij de rook uitblaast begin ik mij heel erg raar te voelen en ik wist meteen dat dit totaal niet op het gevoel leek wat echte wiet gaf en zij tegen J. ;"dit is niet goed man, dit gaat verkeerd". J. keek mij heel wazig aan en knikte enigszins, waarna ik de joint pak en hem uitmaak we staan op en ik voel mijn benen niet meer en het lijkt alsof ik voorruit zweef. ik zeg tegen J.:''ik zit in een hele nare space dit was geen wiet''. en hij verklaart precies hetzelfde te hebben. Toen we uit het steegje kwamen met het plan om naar het meeting point tegaan werd ik totaal overompeld door de drukte het leek wel alsof iedereen naar ons keek en wij machteloos waren ik was totaal gedesorienteerd en raakte in paniek want ik dacht dat we voor altijd verdwaald zouden zijn en probeerde J ervan de overtuigen dat dit niet goed is en hem duidelijk maken dat ik paniek heb maar elke keer als ik hem aankeek zag ik een heel bleek gezicht hij leek wel dood hij zij niks maar liep me alleen maar achterna waardoor ik nogmeer in paniek raakte omdat ik dacht dat ik er nu alleen voor stond. ik vroeg aan een bouwvakker waar piccalilly circus was (het meetingpoint) en hij legde mij uit dat ik de 2e afslag naar links moest pakken. vanaf daar weet ik niks meer tot het moment dat ik op een bankje zat bij het meeting point met J. naast me. We voelden ons nog een tijdje vaag en hebben het resterende spul weggegooid Toen dit gebeurden kenden ik synthetische wiet nog niet maar ik weet bijna zeker dat dit het was na veel opgezocht te hebben. ik ben benieuwd of er ook mensen zijn met ervaringen met deze drug dankjewel voor het lezen Klik om te vergroten... Wat jij zegt is helemaal niet gek, meerdere jaren geleden kende ik een jongen die dit had, heb het meerdere malen gerookt, dat van hem zag eruit als een soort tabak van een sigaret maar dan geel/groenachtig. Het is ook onwijs sterk, en valt met een gram zeker wel een jointje of 10-15 mee te draaien. De effecten zijn wat spacy en wazig. Je voelt je wel knetterstoned, maar je denkwijze en reactiesnelheid blijft wel redelijk helder vond ik. Echte tyfuszooi dus. ben blij voor de mensen in nl dat het schaars is en niet zo populair. Blijf ervan af. Het lijkt op de originele versie van de drugs vanwege zijn echte naam erin verwerkt en overeenkomende effecten. Maar het is gewoon een soort Ali expres versie van de drugs met nare bijwerkingen!"
"Yoooo, wacht ff man. Ik moet die vuilniszak verwisselen hij zit vol Vriend: wat?? Waar heb je het over? Ja die vuilniszak zit vol ik vervang hem ff(loopt naar vuilniszak) Laat maar deze bloemen hebben al water!! na heel wat XTC"
"Heel herkenbaar. Ik gebruik dan geen speed, maar coke en rook als ik uitga en gesnoven heb zo 20-35 sigaretten weg op een avond. BIZAR en waarschijnlijk helemaal niet goed! Maar daarentegen doe ik de combi cocaine en sterke drank bijna niet. En ik denk dat de meeste hier wel weten hoe levensgevaarlijk die combo is! Bier en coke doe ik dan weer wel omdat bier wat anders is dan sterke drank maar ook met dit kijk ik uit en doe het met mate!"