Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vorige week ergens toch maar een keer besloten uit nieuwschierig heid een rcs te bestellen, wat dus uitkwam op 5-apb/6-apb combo tabletten van 50mg/60mg verhouding. Ik nam hem gistere inmiddels rond 11 uur in en verwachte dat hij na een uurtje zou inwerken..... wat dus niet zo was. Ongeveer 6 uur later begon hij in te werken ik heb dit ook wel is vaker met mdma etc vanwege mijn langzame maag vertering maarja maak niet uit. Ik begin me nu toch ineens lekker knetter te worden das me toch niet te beschrijven. Ik schrijf dit ook terwijl ik lekker zit te spacen op dubstep wat ik lekker vind galmen in me hoofd als ik mdma waus ben om een of andere reden. Ik heb misschien al wel 50 x xtc op en weet dus wel wat je moet verwachten maar dit ging me alles te boven. Ik ben gewoon een keertje lekker helder waus zonder dat je het gevoel heb dat je helemaal van de mdma ben als je begrijp wat ik bedoel je bent gewoon lekker je zelf met een lekker gevoel over alles en je voelt je lekker in je lichaam zitten en vooraal die buzz van een energie deken of iets dergelijks. Met mdma heb ik normaal gesproken het gevoel dat ik gewoon thuis moet blijven enzo en vooral me eigen met me eigen gedoetje bezich te houden gewoon thuis blijven dus. Maar nu heb ik t gevoel dat ik gewoon alles kan doen terwijl ik ook waus ben maar zonder limiet ofzo je bent gewoon waus zonder meegesleept te worden door de mdma zegmaar. Nou ging ik met net wel druk maken ik weet niet wat het met je doet op langer termijn misschien ben ik morgen wel weer wakker etc en is alles goed maar trip ik em over 9 maanden inneens uit me plaat ofzo maarja dat komt altijd wel in me op als ik waus ben van die discussies over foute dingen als je waus ben. Ik heb gewoon alle gevoelen van mdma maar dan anders ik zet ze ff op een rijtje ik probeer het teminste: 1 gapen 2 aan jezelf zitten door je haren enzo bedoel ik dan. 3 van die wause lekkere stuipen door je lichaam als je op de bank licht. 4 en dikke stuiters nog groter dan van mdma normaal valt het altijd mee bij mij. maar de 5-apb en 6-apb laten me voelen ofdat er niks aan de hand is: 1 ik loop veel meer rond heb zin om dingen te ondernemen 2 ik zit net tege me maat te appen maar die was weer inslaap gevallen nu heb ik die jonge net denk een heel trip report zitten sturen want hij was ook wel bekent of het werkte maarja 2 uur later ofzo heb iik hem ff bedankt dat die naar me geluisterd had ook al sliep die. als je maar bezig ben dus. T hele report is waus ik weet het maar dit is mijn report zo waus ik em dus erop ieder zn ding. Ik zal nog ff een cijfer geven voor van alles en nog wat: 1de zon de beste van vandaag t mooiste wat ik zag 10 punten wat mij betreft. bellevenis van de zon een 10 2 de muziek de oo zo mooie muziek lekker helder ofdat ik eindelijk een keer goede zuivere speakers in me laptop had normaal luister ik altijd met het kabeltje op de speaker set. een 10 ook echt super kwaliteit vandaag alles zelfs de lage hd filmpjes op youtube de muziek een 10 3 ik schrijf nooit echt nooit ik zal niet weten wat ik op moet schrijven maar je word er creatief van creativiteit een 10 weetje wat ik zie het al weer ik dacht ff kijken watik in gevult had zie ik allemaal 10en staan. alles een 10 wat mij betreft en er staat een bakkie koffie klaar voor de volgende die dit leest ik verveel me dood. gratis koffie voor iedereen en een tripreport live als je ff opschiet. ik hoor het wel tripzz vage vage pillen maarja wel leuk voor 1 xtje zoals je dat met alle experimenten doet."
"Wat is Methoxetamine Een ketamine space is precies wat ik nu ga uitleggen, als je er diep in zit zoals nu dan zie je de hele ruimte als een film. Kort omschreven tussen haakjes ( je ziet de hele ruimte wel de dieptes zijn er maar als je alles op een rijtje zal leggen verdwijnen de dieptes en tegelijketijd bestaan de dieptes nog dus je kijkt eigenlijk een film die door een pers word gehaald maar tegelijke tijd realistisch is. Je voelt in je lichaam een buzz eigenlijk hoor je hem ook de eeuwige zoem die je gewoon voelt, net het gevoel wat je krijgt als je in je lift staat. Het geniaals aan Methoxetamine is dat alles er veel helderder door word je ziet alles veel realistischer. Op een gegeven moment verklaar je je eigen Ein Stein en denk je dat je geniaal bent alles kan en elke gedachte is kleurig en mooi elk moment in je leven zou zo moeten zijn. Methoxetamine is een knetter inzicht in de wereld en het universum en alles daar omheen. Je komt in een draaikolk terecht wat eigenlijk een zwart gat blijkt te zijn maar toch een feest was als je eruit komt. Van methoxetamine voel je je een helicopter je hele lichaam kan je zo raar bewegen als je wilt. Wat je hoor is nep en wat je ziet is echt wat je er zelf mee doet dat is het mooiste ervan. Je probeert het te onthouden maar het lukt niet omdat je NMDA receptoren lekker niet meer connecten met elkaar. Als je een nak neemt van de mxe moet je direct achter je pc gaan zitten dan word je een met je pc alles werkt zo lekker he tis net of het een onderdeel van je eigen lichaam is. Het punt is wel dat als je niet open minded bent je niets aan mxe hebt want ik ga sneller als de raketten van nasa maar dan zonder brandstof en ik zit nog steeds in me stoel op de zelfde plek dus ja. Op het moment ben ik in level 1001 en alles lijkt op water bubbels ik zie me laptop gewoon onderwater liggen en hij werkt nog steeds. Geniaal spul van Acer gewoon werkend onderwater zonder dat ik stroom krijg ofzo. Nou mooi ik haal gelukkig nog adem dus ik space em een paar uur verder . Als ik er over nadenk zit ik nu gewoon me gedachten te typen ik heb ook een gevoel in me kop het is net of met laptop wegdraaid. Hij blijft maar draaien ondertussen denk ik dat ik de draaimolen geworden ben maarja wat doe je eraan op zown vrijdag avond Gewoon verder spacen want het maakt allemaal niets uit morgen zijn we weer nuchter en dansen de letters niet van me beeldscherm af het is net of ze van binnen naar buiten getrokken worden die letters als ik om me heen kijk zit ik in een vissen kom en zeg ik blub"