Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb een paar keer xtc gebruikt. Toen ik het een paardagen geleden voor het laatst weer gebruikte gebeurde er iets wat mij daarvoor nooit was overkomen. Ik begon met een halfje ( paarse partyflocks ). Heb een hele leuke avond gehad, toen ik dacht dat het een beetje begon uit te werken nam ik het andere halfje. Ik ging hard en kon niet stoppen met bewegen, ook had ik hele erge dorst, ik bleef water drinken, als ik dat niet deed was ik alweer meteen uitgedroogd. Later die avond kreeg ik het heel warm. Ik begon te lopen door huis en opeens werd het helemaal zwart voor me. Ik zakte door mijn knieen ( heb ik gehoord ) want ik voelde niks toen ik op de grond viel. Ik werd opgetild en ik kon niks meer zien en horen, het leek heel eventjes alsof ik in een andere wereld terecht kwam. Opeens kwam ik weer bij bewust zijn doordat degene die mij optilde begon te praten. Ik vroeg de hele tijd wat er was gebeurd. Ik snap zelf nog steeds niet echt wat er nou gebeurde, heeft iemand dit ook een keer meegemaakt?"
"dupont zei: Beter de volgende keren niet alleen gebruiken (als je dat al van plan was). Klik om te vergroten... Haha, ik was met een groep vrienden, en ik zal het ook nooit alleen gebruiken"
"Bedankt voor de reacties"
"Toen ik met vriendinnen een XTC avond hadden en mijn vriendin zei ' doe je peuk in je mond dan steek ik m aan ' stak ik mijn tong uit, waarop m'n vriendin zei ' moet ik je tong in de Vik steken ofzo??? ' hahahhhaa :P Ook floepte er allemaal dingen uit m'n mond waar ik nieteens over na dacht, ik was met een vriend en opeens vroeg ik allemaal rare dingen ' heb ik een grote neus ? ' etc.. Heel raar haha En ik en vrienden noemen XTC ' lolo ' omdat niet iedereen hoeft te weten dat wij het gebruiken, dus als we over XTC gaan praten in het bij zijn van mensen noemen wij het lolo."