Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZweevteev's landingsproces

Zweevteev's landingsproces

264 antwoorden
45 weergaven
18-5-2026
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#1
Relmuis zei:
Even mezelf quoten over een schilderij van je:

"Als iets een gevoel van 'dit is niet pluis' bij me oproept vind ik het mooi.
Dan doet het iets met me.
Een van de betere die ik de afgelopen jaren gezien heb!"

Daar komt geen medelijden bij te pas.

Zou hier niet misstaan:

www.deviantart.com

DeviantArt - The Largest Online Art Gallery and Community

DeviantArt is where art and community thrive. Explore over 350 million pieces of art while connecting to fellow artists and art enthusiasts.
www.deviantart.com www.deviantart.com
Klik om te vergroten...
DeviantArt heb ik! Zo goed als alles wat ik gemaakt heb sinds m'n 12e staat erop. :blush:
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ga vanavond dus opgenomen worden voor mijn vijfdaagse traumabehandeling, waarvoor ik echt een eeuwigheid op de wachtlijst gestaan heb. Ik mag m'n telefoon/laptop niet bij me houden gedurende de therapie. Ik heb me er sinds mijn intake eigenlijk ook totaal niet mee bezig gehouden, maar 't is eigenlijk best wel een big deal. Ik ga iedere dag EMDR, exposure, PMT en psychotherapie krijgen en iedere dag een ander trauma behandelen. Veel mensen die ik ken zijn er heel erg positief over, maar ik heb zelf heel erg mijn twijfels over of ik er wat aan ga hebben. EMDR heeft in het verleden niet geholpen, maar exposure heb ik nog nooit gehad. Misschien dat dat wel wat zal doen. Ik ga het wel zien...
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zweevteev zei:
Ik ga vanavond dus opgenomen worden voor mijn vijfdaagse traumabehandeling, waarvoor ik echt een eeuwigheid op de wachtlijst gestaan heb. Ik mag m'n telefoon/laptop niet bij me houden gedurende de therapie. Ik heb me er sinds mijn intake eigenlijk ook totaal niet mee bezig gehouden, maar 't is eigenlijk best wel een big deal. Ik ga iedere dag EMDR, exposure, PMT en psychotherapie krijgen en iedere dag een ander trauma behandelen. Veel mensen die ik ken zijn er heel erg positief over, maar ik heb zelf heel erg mijn twijfels over of ik er wat aan ga hebben. EMDR heeft in het verleden niet geholpen, maar exposure heb ik nog nooit gehad. Misschien dat dat wel wat zal doen. Ik ga het wel zien...
Klik om te vergroten...
Bij TCN denk ik of niet?

Ontzettend knap dat je dit aangaat! Heel veel succes gewenst!💕
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zweevteev zei:
Ik ga vanavond dus opgenomen worden voor mijn vijfdaagse traumabehandeling, waarvoor ik echt een eeuwigheid op de wachtlijst gestaan heb. Ik mag m'n telefoon/laptop niet bij me houden gedurende de therapie. Ik heb me er sinds mijn intake eigenlijk ook totaal niet mee bezig gehouden, maar 't is eigenlijk best wel een big deal. Ik ga iedere dag EMDR, exposure, PMT en psychotherapie krijgen en iedere dag een ander trauma behandelen. Veel mensen die ik ken zijn er heel erg positief over, maar ik heb zelf heel erg mijn twijfels over of ik er wat aan ga hebben. EMDR heeft in het verleden niet geholpen, maar exposure heb ik nog nooit gehad. Misschien dat dat wel wat zal doen. Ik ga het wel zien...
Klik om te vergroten...
Het vraagt veel moed en kracht om dit aan te gaan. Dus ik stuur zonnestralen en lichtpuntjes jouw kant op. Veel succes! De combinatie van zoveel intensieve therapie zal slopend zijn maar hopelijk is het de moeite waard voor jouw eigen ontwikkeling. 💛
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#5
Torchic zei:
Bij TCN denk ik of niet?

Ontzettend knap dat je dit aangaat! Heel veel succes gewenst!💕
Klik om te vergroten...
Dankjewel! 't Is niet van TCN. Ik stuur je een privéberichtje met de naam, anders weet meteen heel DF waar ik zit en dat hoeft nou ook weer niet. :tearsofjoy:

HappyMind zei:
Het vraagt veel moed en kracht om dit aan te gaan. Dus ik stuur zonnestralen en lichtpuntjes jouw kant op. Veel succes! De combinatie van zoveel intensieve therapie zal slopend zijn maar hopelijk is het de moeite waard voor jouw eigen ontwikkeling. 💛
Klik om te vergroten...
Dankjewel, ik hoop het ook. Verspilde tijd is het sowieso niet, denk dat het wel íets zal opleveren voor me. :)
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zweevteev zei:
Dankjewel! 't Is niet van TCN. Ik stuur je een privéberichtje met de naam, anders weet meteen heel DF waar ik zit en dat hoeft nou ook weer niet. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Oeps ja! Had ik even niet bij stilgestaan🫣
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zweevteev zei:
Ik ga vanavond dus opgenomen worden voor mijn vijfdaagse traumabehandeling, waarvoor ik echt een eeuwigheid op de wachtlijst gestaan heb. Ik mag m'n telefoon/laptop niet bij me houden gedurende de therapie. Ik heb me er sinds mijn intake eigenlijk ook totaal niet mee bezig gehouden, maar 't is eigenlijk best wel een big deal. Ik ga iedere dag EMDR, exposure, PMT en psychotherapie krijgen en iedere dag een ander trauma behandelen. Veel mensen die ik ken zijn er heel erg positief over, maar ik heb zelf heel erg mijn twijfels over of ik er wat aan ga hebben. EMDR heeft in het verleden niet geholpen, maar exposure heb ik nog nooit gehad. Misschien dat dat wel wat zal doen. Ik ga het wel zien...
Klik om te vergroten...

Heel veel succes @Zweevteev
Als je toevallig naar dezelfde kliniek gaat waar ik "mijn avontuur" begon kan ik je vertellen dat het goed is daar. Ik ging nl ook op zondagavond en bleef een midweek.
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zweevteev zei:
Ik ga iedere dag EMDR, exposure, PMT en psychotherapie krijgen en iedere dag een ander trauma behandelen.
Klik om te vergroten...
Pittig.
Je wil ook graag deze intensieve vorm?
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#9
Relmuis zei:
Pittig.
Je wil ook graag deze intensieve vorm?
Klik om te vergroten...
Naja, "graag," ik heb gewoon niet zo heel veel opties meer. Ik heb inmiddels al 7 jaar aan ambulante hulp achter de rug en ik zit in de groep van patiënten met EPA (ernstige psychiatrische aandoening). Ambulante hulpverlening is verre van optimaal gebleken voor mij, dus dan is de enige optie die ik nog heb klinisch. Klinische opnames halen voor mij het hele probleem van voor alles veel te laat of überhaupt niet komen opdagen weg én mijn lichamelijke gezondheid wordt ook gemonitoord, evenals mijn voedselinname. Dat is essentieel voor mij om echt te kunnen profiteren van een bepaalde behandeling, dus wat dat betreft denk ik dat de klinische behandeling die ik nu ga doen wel goed aansluit bij wat ik nodig heb, beter dan ambulante traumabehandelingen i.i.g.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zweevteev zei:
Ik ga vanavond dus opgenomen worden voor mijn vijfdaagse traumabehandeling, waarvoor ik echt een eeuwigheid op de wachtlijst gestaan heb. Ik mag m'n telefoon/laptop niet bij me houden gedurende de therapie. Ik heb me er sinds mijn intake eigenlijk ook totaal niet mee bezig gehouden, maar 't is eigenlijk best wel een big deal. Ik ga iedere dag EMDR, exposure, PMT en psychotherapie krijgen en iedere dag een ander trauma behandelen. Veel mensen die ik ken zijn er heel erg positief over, maar ik heb zelf heel erg mijn twijfels over of ik er wat aan ga hebben. EMDR heeft in het verleden niet geholpen, maar exposure heb ik nog nooit gehad. Misschien dat dat wel wat zal doen. Ik ga het wel zien...
Klik om te vergroten...
Hoop dat je er met overtuiging in gaat.
Heel veel sterkte en succes.
Weet ook zeker dat het je iets brengt ❤️
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zweevteev zei:
Ik ga vanavond dus opgenomen worden voor mijn vijfdaagse traumabehandeling, waarvoor ik echt een eeuwigheid op de wachtlijst gestaan heb. Ik mag m'n telefoon/laptop niet bij me houden gedurende de therapie. Ik heb me er sinds mijn intake eigenlijk ook totaal niet mee bezig gehouden, maar 't is eigenlijk best wel een big deal. Ik ga iedere dag EMDR, exposure, PMT en psychotherapie krijgen en iedere dag een ander trauma behandelen. Veel mensen die ik ken zijn er heel erg positief over, maar ik heb zelf heel erg mijn twijfels over of ik er wat aan ga hebben. EMDR heeft in het verleden niet geholpen, maar exposure heb ik nog nooit gehad. Misschien dat dat wel wat zal doen. Ik ga het wel zien...
Klik om te vergroten...
Misschien weet ik waar dit is. In ieder geval heel veel sterkte!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Succes @Zweevteev 👍🫶💪
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik antwoord even hier @Mindless, dan kan ik dit gesprek makkelijker terugvinden:

Mindless zei:
Maak jezelf nou niet afhankelijk van LSD als zijnde je "medicijn".
Klik om te vergroten...
Ik denk dat dat helaas al zo is. Geen flauw idee hoe vaak ik inmiddels LSD gedaan heb, maar ik zou zeggen dat ik in ieder geval de afgelopen 6 keer tijdens en na het trippen zoiets had van "shit, ik moet echt meer LSD gaan kopen, want hoeveel beter ik me voel tijdens de trip en enkele weken na een trip is echt niet normaal meer. Er is niets anders dan LSD dat dat voor elkaar krijgt.

Dat het in mezelf zit kan ik me ergens wel voorstellen, anders zou ik al lang een bad trip hebben gehad, zeker met de dosissen die ik neem, maar toch heb ik niet het gevoel dat het echt allemaal in mij zit en dat het ook wel deels iets buiten mezelf is dat ervoor zorgt dat ik me goed voel of zo. Mijn laatste trip heeft me wat dat betreft ook iets spiritueler gemaakt wellicht, want voorheen had ik wel het idee dat ik al het geluk uit mezelf kon halen, maar dat het me spijtig genoeg tot op heden niet gelukt is om dat te doen of zo. Wat me wel opgevallen is, is dat ik me na deze trip eigenlijk wel al de dag erna nogal matig voelde, al was het niet zo'n slecht gevoel als dat ik had voor de LSD. Misschien dat dat juist zegt dat de strekking van dat niet al het geluk buiten mezelf te halen is en dat ik dan dus ook afhankelijk ben van "iets" buiten mezelf om gelukkig te zijn, ervoor gezorgd heeft dat ik me niet, zoals alle recente trips hiervoor, weken lang nog heel goed voelde. Snap je wat ik bedoel? :sweatsmile:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zweevteev zei:
Ik antwoord even hier @Mindless, dan kan ik dit gesprek makkelijker terugvinden:


Ik denk dat dat helaas al zo is. Geen flauw idee hoe vaak ik inmiddels LSD gedaan heb, maar ik zou zeggen dat ik in ieder geval de afgelopen 6 keer tijdens en na het trippen zoiets had van "shit, ik moet echt meer LSD gaan kopen, want hoeveel beter ik me voel tijdens de trip en enkele weken na een trip is echt niet normaal meer. Er is niets anders dan LSD dat dat voor elkaar krijgt.

Dat het in mezelf zit kan ik me ergens wel voorstellen, anders zou ik al lang een bad trip hebben gehad, zeker met de dosissen die ik neem, maar toch heb ik niet het gevoel dat het echt allemaal in mij zit en dat het ook wel deels iets buiten mezelf is dat ervoor zorgt dat ik me goed voel of zo. Mijn laatste trip heeft me wat dat betreft ook iets spiritueler gemaakt wellicht, want voorheen had ik wel het idee dat ik al het geluk uit mezelf kon halen, maar dat het me spijtig genoeg tot op heden niet gelukt is om dat te doen of zo. Wat me wel opgevallen is, is dat ik me na deze trip eigenlijk wel al de dag erna nogal matig voelde, al was het niet zo'n slecht gevoel als dat ik had voor de LSD. Misschien dat dat juist zegt dat de strekking van dat niet al het geluk buiten mezelf te halen is en dat ik dan dus ook afhankelijk ben van "iets" buiten mezelf om gelukkig te zijn, ervoor gezorgd heeft dat ik me niet, zoals alle recente trips hiervoor, weken lang nog heel goed voelde. Snap je wat ik bedoel? :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Niet echt :sweatsmile: Kun je deze zin iets anders verwoorden?

Maar verder is LSD natuurlijk ook wel zo'n andere staat dan nuchter dat je niet moet verwachten dat je je nuchter helemaal zo gaat voelen. Sowieso staat een gevoel alleen ook niet gelijk aan geluk hè. Dat zou niet best zijn, dat je geluk compleet afhankelijk is van het huidige gevoel dat je hebt.

Wat je wel helemaal zonder middelen (zoals dus LSD) kunt bereiken is contentheid, vrede en ja geluk. Dat zit allemaal in ons en het is ook niet de LSD die je dat geeft, maar de LSD maakt het mogelijk makkelijker toegankelijk.
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#15
Moest ineens aan je denken.
Hoe is het?
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#16
@Mindless ik kom er vanavond op terug.

Relmuis zei:
Moest ineens aan je denken.
Hoe is het?
Klik om te vergroten...
Wel oké. Ik ben in een korte tijd 2x opgenomen en zit nu in detox, ter voorbereiding op de klinische therapie die ik een half jaar ga volgen. Zit veel te denken aan dat ik echt veel zin heb in LSD en methamfetamine en dat ik het heel kut vind dat ik een half jaar geen enkele drug kan gebruiken. Had vrijdag een CA-meeting bijgewoond en heb 80% van die meeting aan een stuk door zitten janken, omdat ik gewoon 0 vertrouwen heb in dat ik ooit gelukkig ga kunnen zijn zonder drugs in mijn leven. Mja, voor de rest gaat het wel.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zweevteev zei:
zit nu in detox
Klik om te vergroten...
Waar ben je van aan het detoxen dan? Drugs in het algemeen?
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zweevteev zei:
gewoon 0 vertrouwen heb in dat ik ooit gelukkig ga kunnen zijn zonder drugs in mijn leven
Klik om te vergroten...
Jammer dat dat zo moeilijk is voor je. Zelf ervaar ik heel veel geluk van m'n dagelijkse dingen zoals m'n relatie/gezin en m'n paarden. Drugs maakt alles wat meer compleet, maar is niet mijn basis. Sommige soorten drugs die daar een negatieve invloed op hebben doe ik nooit meer (roken, blowen, coke) en ook de regelmaat en hoeveel pas ik daar juist op aan.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zweevteev zei:
Had vrijdag een CA-meeting bijgewoond en heb 80% van die meeting aan een stuk door zitten janken, omdat ik gewoon 0 vertrouwen heb in dat ik ooit gelukkig ga kunnen zijn zonder drugs in mijn leven. Mja, voor de rest gaat het wel.
Klik om te vergroten...
Dat geluk ga je zeker vinden als je je herstel goed oppakt. Juist dan. Gelukkiger en tevredener dan ooit tevoren. Duurt een tijdje, maar ga alle goede dingen maar doen die je aangeraden worden, dan zul je over een jaar zien dat je dichterbij degene bent die je altijd al had willen zijn dan ooit tevoren.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#20
ben benieuwd hoe het gaat , @Zweevteev

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...14
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."