"Er zitten hier 2 mensen voor benzodiazepines. Damn, van 50mg Diazepam naar 0 in 3 weken enzo."
ik was allang de kliniek uitgegaan, want in 3 weken van 50mg naar nul is te bezopen voor woorden.
ik weet niet of je de 'ashton manual' kent?
wereldwijd al 10 talle jaren geprezen om vooral zijn afbouwschema, ookal gebruik je 100mg dia's,
hoe hij dat schema heeft bedacht, krijg je 0 afkickverschijnselen (ik ben met dat schema, en ook nog eens een keer ipv iedere 2 weken minderen, 1 week aangehouden)
dit schema ondekte ik helaas te laat, want een half jaar eerder zat ik in een coldturkey afkick hell van een maand, nog nooit van het 1 of ander moeten afkicken, dus ik was te trots en dacht het lukt mij wel zonder problemen, nou, ik wens het mijn ergste vijand niet toe die maand. ik had een mindset iedere dag van "enige wat je kan doen is ademhalen, en morgen weer een dag dichter bij het doel. (3 maanden lang verdeeld over de dag 3 gram ECHTE phenibut 99,98% puur in poedervorm in water gedronken, en voor het slapen gaan in bed ff nog heerlijk tv kijken onder het genot van 2mg clonazolam tot ik out ging)
over outgaan gesproken, dat had ik bijna iedere dag wel van alleen phenibut, in tegenstelling tot oxy (kom ik zo op terug) voel je het op een relaxte manier slechts 10 seconden van te voren aankomen, en wordt je uren later wakker, terwijl met oxy ga je eerst nodden een paar minuten en ben je er nog half bij.
bij phenibut totaal niet. (achteraf pas gelezen dat althans de phenibut die ik had, alle symptomen van GHB heeft, alleen duurt phenibut wel 20 uur (1 dosis)
enfin, met de plandemie heb ik een depressie gekregen, die 2 jaaar duurde, en ik wou niet aan de anti depressiva, dus zocht ik om de scherpe randjes er af te halen mijn kalmte in oxycodon (lang werkende versie) gezocht. er waren nog 2 volle schoenendozen over met doosjes van 20 en 30mg uit een periode voor pijnbestrijding van de operatie van botkanker in de knie van een familielid. nog nooit opiaten gehad, en aan de alcohol wou ik niet. bij de eerste 20mg was ik gelijk verkocht.
mn hoogte (dieptepunt) zat ik op 130mg per dag, en merkte er amper nog wat van, en toen zei ik "het is klaar nu!" en met behulp van het ashton manual was ik binnen een half jaar clean, en ik zweer het, zonder ook maar 1 klein afkickverschijnseltje te hebben zowel lichamelijk als geestelijk niet. toen ben ik gaan googlen op "anti depresssiva alternatief" en kwam ik bij MDMA therapie uit. met klinieken en met psychologen heb ik niks, dus zelftherapie, en ik weet niet meer hoe ik er terrecht kwam, maar ik kwam dus uit op 6-APB, want dat scheen erg op MDMA te lijken. ik heb heb nooit xtc,coke etc etc etc gehad, en yolo iets van een straatdealer kopen wou ik ook niet. dus besteld, 100mg tabet geslikt en ik wist niet wat ik meemaakte! een golf van zelfliefde, zelfrespect, angst weg, fijn voelen, vrede met mij zelf hebben, werkelijk alle positieve emoties sloeg er uit het niets bij mij in. een maand later weer 100mg gehad, en geloof het of niet, mijn depressie was als sneeuw voor de zon verdwenen!!!!!
wiet verslaving ben ik ook bekend mee. van mijn 15e tot mijn 21e elke dag 1 a 2 joints gerookt, totdat ik een paar dagen achter elkaar, paranoia is een groot woord, extreem achterdochtig begon te worden met ongegronde angst erbij. na een week trok ik dat niet meer en ben van de ene op de andere dag gestopt. alleen snap ik niet dat ik zo'n 10 jaar hoor dat mensen zowel lichamelijk als geestelijke afkickverschijnselen hebben, ik blowde altijd iedere dag met 5 a 6 mensen en die waren vroeg of laat ook zonder enkele moeite van de ene op de andere dag gestopt. dus waarom dat zo'n ding is tegenwoordig? geen idee.
p.s. mijn laatste hele joint 0,5gr is onderhand ook al weer +/- 20 jaar geleden, en heb in de afgelopen 20 jaar 10x GEPROBEERD om te blowen, en ook nog eens van mijn eigen auto flowers, want 1 plant kweken en verzorgen en zonder chemische rotzooivoeding (CANNA BIO lijn) vond ik leuk om te doen, en in die jaren 3 dochters groot gebracht (dwarf, AK-47 en domina blueberry)
maar ik zei dus GEPROBEERD te roken, want na een stuk of 6 hijzen kreeg ik enorme angst, extreem negatieve gedachtes, en mijn hart ging te keer met een snelheid van een baby hartje op de echo..... exact dezelfde problemen waarom ik destijds een punt achter mijn wiet verslaving heb gezet.
ik heb sinds kort uit italie CBD wiet met 0,2% THC en 16% CBD, en dat gaat uiteraard goed, want los dat stoned zijn erg fijn WAS, vond ik de smaak en geur ook lekker.
maar genoeg over mij, maar ik wou dit ff kwijt dat ik ook bekend ben met verslavingen.
dus hier volgen een paar tips voor jou raver:
-als ik in jou schoenen stond zou ik nu nog weg gaan uit die kliniek, want die afkickwijze wat ze daar hanteren (van 50mg DIA naar 0 in 3 weken) is niet gezond meer.
-als het even geestelijk tegen zit (want daar zit bij jou voor 90% het probleem) tegen jezelf de volgende zin blijven herhalen: "ik heb wel voor hetere vuren gestaan en dit klote gevoel gaat straks weer voorbij"
-soms is het niet anders als je in de hel zit om nog even DIEPER in de hel te zitten om vervolgens uit de hel te komen.
-je ervaart ook veel stress, dus ik zou een cortizol remmer vragen
-nog een tip is dat je met een psychedelica gaat microdozen, en niet de microdose versie dat je amper wat merkt, maar dat je net even de sweetspot opzoekt en een extreem lichte trip krijgt, aangezien je grof gezegt al wat jaren in je hoofd niet meer weet wat voor of achter is, angsten hebt, paniek, stress en waarschjnlijk bang voor wat er allemaal gaat gebeuren, en hoe het verder verloopt als je 1maal van alles bent afgekicked. want psychedelica werkt behoorlijk angst, paniek en stress verlagend (zoals je misschien weet zijn er psilocibine therapie klinieken in nederland, wat bijzonder goede resultaten heeft geboekt met het genezen van fobieen, paniekaanvallen en zelfs PTSS) een stevige trip zonder therapie KAN ook je leven in 1 klap positief omgooien, maar als ik allemaal het zo leest hoe je je geestelijk voelt, is de kans op een bad trip veelste groot om het in je 1tje te doen zonder prof begeleiding. dus dat raad ik je af.
en als laatste wat mij door klote tijden heeft geholpen, en ik weet niet of jij dat kan, maar ik zei altijd tegen mijzelf: wtf ben ik nou lomp aan het doen? ik ben gvd een strijder en laat ik mijn leven nu beheersen door een stofje? je weet beter (en komt die weer) je hebt voor hetere vuren gestaan dus COME ON! FIGHT YOUR DEMONS! they will NEVER win!
nou, voor mijn doen was dit een hele lap text
![:)]()
en ik hoop dat je er wat aan hebt,want wat ik allemaal las gun ik bijna niemand.
je bent al zo ver, dus nog heel even door vechten STRIJDER!