#1
De 1 gaat er weer in en de ander komt eruit !Vandaag met ontslag. Na 2 weken detox en 8 weken klinische opname.
Spannend!
Maar dit heb je maar wel weer mooi volgehouden kerel en ik kan me nog goed de spanning herinneren van de eerste dag weer op vrije voet. Alsof ik andere en nieuwe wereld binnen stapte waar ik alles opnieuw moest gaan leren. Ergens eng maar ook zeer bevrijdend en avondtuurlijk.
De strijd is nog niet gestreden maar ben ervan overtuigd dat jij er gaat komen waar je wil zijn ! Misschien niet het moeilijkste maar zeker het ergste heb je goed achter de rug. Mag je zeker meer dan trots op zijn !
Wens je al het geluk toe en veel succes in de (nieuwe) buitenwereld 🙏