#1
Vandaag met ontslag. Na 2 weken detox en 8 weken klinische opname.
Spannend!
Succes Raver!
Ben je er klaar voor?
Vandaag met ontslag. Na 2 weken detox en 8 weken klinische opname.
Spannend!
You can do it. Breng in de praktijk wat je hebt geleerd 👍Vandaag met ontslag. Na 2 weken detox en 8 weken klinische opname.
Spannend!
De 1 gaat er weer in en de ander komt eruit !Vandaag met ontslag. Na 2 weken detox en 8 weken klinische opname.
Spannend!
Hoe is het je deze dagen vergaan?Vandaag met ontslag. Na 2 weken detox en 8 weken klinische opname.
Spannend!
Ik tel bijna 8 maanden cleantijd.
Vandaag was ik op een grote beurs in Duitsland voor zaken. Nadat de dag voorbij was gingen we even langs de gezelligheid voor wat gratis eten en wat drinken.
Er bleken alcoholfreie cocktails te zijn. Ik zeg tegen mijn collega prima hoor, als daar geen alcohol in zit.
Krijg het glas in mijn handen, neem een slok via het rietje en verrekte, alcohol!!!!!
Heb dus best een grote slok op, bleken ze de verkeerde aan me collega te hebben gegeven. Voel me er zo kut over maar ik was me echt van geen kwaad bewust gewoon. Is dit een terugval???
Edit : nadat ik besefte dat het alcohol bleek te bevatten direct glas terug gebracht uiteraard. Super naïef misschien dat ik in Duitsland uit ga van alcoholvrije cocktails. Dan zou het ook een mocktail heten toch.
Ja bijzonder he dat je eigen hoofd je zo voor de gek kan houden he. Zeer herkenbaar joh. Als ik op dat soort momenten mn stap 1 er maar weer eens bijpak dan ben ik gauw genezen.vandaag tijdens een wandeling in de duinen iemand zien blowen. En dat vond ik zo fijn, stoned buiten zijn. Terwijl de realiteit is, dat ik nog maar amper buiten kwam..
Mooi die laatste zin. Houd je herstel eens tegen het licht om te kijken of je nog wat extra kunt doen of misschien heb je iets laten vallen.Ik word geteisterd door trek , was even weg maar de laatste tijd is het weer terug. Getriggerd door mijn hobby; karpervissen. Blowende vrienden gezien en vandaag tijdens een wandeling in de duinen iemand zien blowen. En dat vond ik zo fijn, stoned buiten zijn. Terwijl de realiteit is, dat ik nog maar amper buiten kwam..
Het gaat goed
Das toch wel leip he hoe je verlaagde brein het rooskleurige van drugs naar boven kan halen terwijl de realiteit het tegenovergestelde is vaak. Blowen is voor jou toch ook de gateway naar de rest dacht ik?Inderdaad mensen! Late reactie, maar het is geen terugval.
Toen ik dit las was ik eigenlijk alweer vergeten dat het gebeurd was.
Wilde gewoon even een update geven hoe het gaat. Het gaat goed, ben aan het werk. Ga naar mijn meetings, en spreek m'n sponsor regelmatig. Misschien heb ik meer meetings nodig, en meer contact met fellows. Want...
Ik word geteisterd door trek , was even weg maar de laatste tijd is het weer terug. Getriggerd door mijn hobby; karpervissen. Blowende vrienden gezien en vandaag tijdens een wandeling in de duinen iemand zien blowen. En dat vond ik zo fijn, stoned buiten zijn. Terwijl de realiteit is, dat ik nog maar amper buiten kwam..
De trek voelt alsof ik de acceptatie nog niet helemaal gemaakt heb met fases. Kan ik dan echt nooit meer wiet roken? Kan ik dan nooit meer het genot ervaren van wiet kweken etc. Zo irritant, waarom is dat zo'n ding voor mij. Terwijl het nuchtere leven zoveel te bieden heeft weet je wel.
Dan hoor ik soms andere fellows delen, hoe fijn ze het vinden dat ze clean zijn. En hoe dankbaar ze zijn dat ze niet meer hoeven te gebruiken. Voor mij is t soms andersom als ik dat hoor, als ik trek heb dan tenminste.
Ja tot zover. Wel 9 maanden clean.
Ja bijzonder he dat je eigen hoofd je zo voor de gek kan houden he. Zeer herkenbaar joh. Als ik op dat soort momenten mn stap 1 er maar weer eens bijpak dan ben ik gauw genezen.
Mooi die laatste zin. Houd je herstel eens tegen het licht om te kijken of je nog wat extra kunt doen of misschien heb je iets laten vallen.
Trek is ook OK. Je hoeft er niks mee. Laat dat hoofd maar lullen 😅
Fijn om te horen.
En knap hoe je dankzij trek sterk in je schoen blijft staan
Das toch wel leip he hoe je verlaagde brein het rooskleurige van drugs naar boven kan halen terwijl de realiteit het tegenovergestelde is vaak. Blowen is voor jou toch ook de gateway naar de rest dacht ik?
Geeft me werkelijk een goed gevoel dit te lezen bij iemand die ook zo'n strijd heeft moeten leveren.Maar wonderbaarlijk gaat het zo goed tegenwoordig.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."