Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"underscores zei: Goed dat je dit vraagt. Ja, mijn klachten zijn (voornamelijk) medisch: ik heb geen schildklier meer, wat heeft geleid tot diabetes, ik moet elke 4 weken een injectie B12 halen omdat ik anders niet kan functioneren. Klik om te vergroten... Even 2 quotes over drugs en schildklier; Er zijn geen wisselwerkingen bekend, behalve dat stimulerende middelen de hartslagtoename van schildklierhormoon kunnen versterken. Er is nog iets van wetenschappelijk belang: uit proefdieronderzoek bleek dat de schildklier nodig is om dopamine te laten stijgen Schildklierproblemen of door het verwijderen van is een beruchte oorzaak van depressies of futloosheid zoals je helaas al weet. Als je overweegt iets stimulerends te gebruiken zal ik het zeker aan een arts of deskundige voorleggen. Je hoeft niet direct te vermelden dat je een rc wilt al geeft eerlijkheid de arts de kans om een zo goed mogelijk advies te geven. Wellicht zijn er andere middelen op recept die je kan gebruiken. Zeker met medische klachten zal ik dit niet buiten een arts om doen. Deze informatie is ook relevant mocht je een keer in het ziekenhuis belanden en dit een oorzaak kan zijn waar ze op de hoogte van moeten zijn."
"Enorm veel praten door de drugs heeft ook effect op je stem. Niet bekend met deze drugs. Maar het komt vaker voor dat je stem veranderd. Al vraag ik me dus af of het geen reactie is op de effecten, niet de drugs zelf."
"prowaf zei: vergelijking met etizolam en fluetizolam, niet lam legt en kan het toch haast niet anders dat ik nep of ondergedoseerde pellets heb? Klik om te vergroten... Dat weet ik niet. En ik mag ook niet speculeren op het forum. Ik zou er niet vanuit gaan dat het ondergedoseerd is. Het gevaar is dan dat je een hele hoge dosis neemt omdat je denkt dat het in praktijk lager uitvalt. Maar je zal helaas de 1e niet zijn die dan een dag later verdwaasd wakker word. Of je gaat een hoge dosis bijvakken en zit uiteindelijk zonder een gewenst effect, maar met een hogere tolerantie. Het maakt namelijk niet uit welke benzo je gebruikt. Krijg je een tolerantie door benzo 1, dan geld die tolerantie voor alle benzo's. De enige manier om te checken dat deze batch een slechte kwaliteit is, lijkt te kunnen door het te vergelijken met een andere batch. Maar ook dat zegt weinig. Omdat je daar ook niet van weet of die wel goed is. Kortom, met RC Benzo's blijft het altijd een gok. prowaf zei: Is het mogelijk om mijn pellets ergens te laten testen op sterkte per pellet? Klik om te vergroten... Helaas niet. prowaf zei: Ik snap alleen niet helemaal hoe je bedoeld dat flunitrazolam een licht effect zou hebben aangezien ik bijna overal juist het tegenovergestelde lees door de sterkte potentie hiervan. Klik om te vergroten... Was ook niet handig uitgelegd van mij. Er zijn benzo's die 100 uur doorwerken. Dan heb je ook benzo's die deze tijdspanne in je bloed aanwezig zijn, maar het effect is veel korter. Dus wellicht ervaar ik deze benzo als licht en kort omdat mijn ervaring is dat het effect kort is (5 uur) Maar dit geeft ook een risico, aangezien het niet na 5 uur uit je lichaam is. Ik gebruikte van deze benzo doseringen waar @Mindless tientallen nachten van kan slapen. Daar kan je veel theorieën op loslaten (zo zit ik in het ASS spectrum) Maar die zijn niet waterdicht en zou het een gevaarlijk aanname zijn dat alle autisten hele hoge doseringen kunnen hebben. Hoe dan ook sliep ik er slechts 5 uur op. Ik werd ook fris wakker. Maar achteraf gezien was ik zo'n periode de dag erna heel lui, sporten lukte niet. Ik ben geen stukken van mijn geheugen kwijt. Maar vrienden kunnen zich dingen van zo'n weekend nog heel scherp terughalen, dat besef van tijd en alert zijn was er dus blijkbaar niet door de fluni. Dat bedoel ik met na effecten en waarom je daarvoor moet oppassen. Nu gebruik ik in de ochtend als de stim uitwerkt norflurazepam, haalt direct alle scherpe randjes van de stim weg. Slapen doe ik er niet van. Ik zit de hele dag op een blije, lieve, ontspannen benzo-wolk. In de avond neem ik weer norflurazepam en slaap ik de hele nacht uitstekend door. Of het voor jou geschikt is kan alleen jj bepalen. Wat ik een fijne benzowolk vind, ervaar jij misschien als een duffe dag waarbij je je zwaar bedwelmd voelt. Toch kan je beter van norflurazepam bijpakken, dan héel veel fluni's er blijven ingooien. prowaf zei: Ook snap ik niet helemaal wat je bedoeld met de in verhouding lange risicovolle bijeffecten zoals: geheugenverlies, black outs, suf en ook delusion of sobriety. Bedoel je dit puur als je ervan wakker zou worden maar het nog niet volledig uit je systeem is of ook echt als het juist al helemaal uit je systeem dat deze na effecten een rol kunnen gaan spelen? Klik om te vergroten... Dit zijn de effecten als jij het gevoel hebt dat de benzo is uitgewerkt. Als jij een benzo om te slapen wilt. Dan beginnen die na effecten dus als je wakker word. Vaak heb je die op dat moment niet door. Je voelt immers niet altijd of het er is en voor hoe lang. Pas als je een paar dagen nuchter bent en zeker als je dit soort periodes vaker doet, kan je jezelf beter observeren. Wat waren de na-effecten en waarneer was ik weer echte de oude (aka nuchter) Maar, doordat flunitrazolam ook bekend staat om zijn effect op je geheugen. Kan het heel goed zijn dat je die na effecten ook niet kan terughalen. Simpel gezegd heb je hierover 2 ervaringen: een lid die hier een topic opent dat die benzo's had bijgepakt en de volgende dag wakker werd op een plek die hij niet meer wist, met pizzadozen die hij blijkbaar besteld had en meer van dat soort clue's dat hij van alles had uitgespookt en niets meer wist. Maar minstens zo risicovol zijn nachten/weekenden/dagen waar je na een paar weken op terugkijkt in een blur. Alsof er niets noemenswaardige is gebeurt en tijdstippen niet exact kunt benoemen. Dat kan je zien als een rustig weekend, of het is een na-effect van de fluni op je geheugen. Al met al zou ik deze links laten liggen. Hoger doseren is de risico's (mogelijk) en tolerantie (gegarandeerd) niet waard. Een etizolam 2 zal je helaas niet vinden. Los van de kwaliteit wat een gok blijft is er geen rcbenzo wat een volwaardige kopie van etizolam is. Etizolam is ook geen inslaper. Voor sommige mensen wel. Maar in het algemeen was het een lichte benzo. Voornamelijk recreatief. Het was dus een geluk dat de etizolam jou liet slapen na stims. Maar wat jij nu zoekt: een benzo die zwaar genoeg is om het stimeffect op te heffen én je in slaap laat vallen. Icm met een korte waarde zodat je daarna fris en fruitig wakker word: daar zouden veel mensen een moord voor doen (ik wel😅) Maar bestaat niet. Tenminste, er is geen rcbenzo nu op de markt die al deze kwaliteiten heeft en daadwerkelijk bij het merendeel zo uitpakt. Ik zou dus je zoektocht naar een etizolam kopie staken. Je zal het helaas moeten doen met het aanbod van nu (en met al die band word het steeds schaarser en de kwaliteit slechter) Mocht je norflurazepam willen proberen, bestel max 20 stuks 🙂 voor een 1e keer."
"Bij sommige vendors kan je(uiteraard dichte) verpakkingen omruilen. Maar flunitrazolam staat bekend om het korte lichte effect, met in verhouding lange risicovolle bijeffecten. Zoals geheugenverlies, Black outs, suf en ook delusion of sobriety. Als een (rc)benzo geen gewenst effect geeft, telt die misschien voor de gebruiker niet mee, maar voor je lichaam en brein wel. Elke dosis draagt bij aan tolerantie en ongewenste effecten. Norflurazepam kan een optie zijn, deze zou ik als ik jou was, links laten liggen."
"Is het op een feest of in welke setting? (Hoe lang wil je het effect probeer ik daarmee te vragen) en ga je nog andere middelen erbij gebruiken?"
"Mindless zei: Ik zou in ieder geval niet maar blijven bijnemen van een RC benzo waar je helemaal niet bekend mee bent. Klik om te vergroten... Dit inderdaad. Er staat wel flunitrazolam op de verpakking, maar wat er precies in zit blijft een gok. Zo kan je denken dat je een tolerantie hebt, tot blijkt dat het een slechte batch was, wat erg risicovol is als je dan wel een keer de juiste kwaliteit hebt. Over rc benzo's valt weinig te zeggen. Wat Mindless voor dosering aangeeft doet voor mij niets. Maar ik ga mijn dosis hier niet delen omdat het geen juist referentiekader is. Wat versta je onder effect? Soms kunnen mensen maar niet in slaap komen door een rc benzo, maar blijken achteraf wel alle nadelige effecten te hebben gehad zoals geheugenverlies. Wat @harryindewarrie zegt kan ook zo zijn. Zoiets kan je dus niet op het moment zelf beoordelen."
"Neo-Shulginist zei: Overigens is het altijd wel geweest dat er tussen de vele rc's gewoon heel veel net-niet-leuke stoffen zitten. De balans van wat iets aangenaam maakt komt eigenlijk best wel nauw; het is niet simpelweg een kwestie van een beetje extra serotonine en je bent klaar. Daarnaast is het eigenlijk ook niet handig om rc's te zien als een 'vervanging van (..)'. Je krijgt dan beetje hetzelfde als met vleesvervangers. Die zijn eigenlijk (bijna) nooit net zo lekker als hun vleesalternatief, gewoon puur omdat je het dan vergelijkt met de originele smaak en alles wat afwijkt dan als teleurstellend ervaart. Dat is jammer, want zo kan je de potentie van een nieuw middel ook missen. Daarbij is de setting waarin een middel gebruikt wordt ook echt essentieel. Zo vond ik MXE eerst best saai omdat het me niet genoeg dissocieerde tijdens de natuurdocu's kijken. Totdat ik erachter kwam dat het juist een fenomenale disso is in sociale context omdat je wel lekker in control blijft maar toch ook goed een disso-effect meekrijgt. Op die manier is er heel veel uitproberen nodig om iets te vinden wat echt bevalt. Het is logisch dat de klassieke middelen vaker bevallen, omdat die al zo'n uitgebreid selectieproces hebben doorlopen. Klik om te vergroten... Net zoals vleesvervangers 😅 maar de vergelijk is wel goed. Het is het gewoon net niet. Het zal geen populaire mening zijn maar ik denk dat een algeheel verbod best een goed idee is. Jammer voor de mensen die weten wat de echte toppers zijn en het verstandig gebruiken. Maar ik hoor vooral veel ellende, troep, slechte vendors en misbruik. Even zonder nuance gezegd hoor ik te vaak een vibe van "welke gaan we nu eens proberen" en dan vooral veel gemixt en dagenlang. Nogmaals wel heel zuur voor de mensen die er verstandig en beperkt mee omgaan."
"Met "ze" bedoelde ik de overheid. Het klinkt als een legit plan hoe je het uitlegt. Je laatste zin snap ik niet echt. Ik wilde niet overkomen alsof je er niets van weet mijn excuses anders."
"Ik heb het een fase gedaan maar ik doe liever elke periode wat anders. Dat kan elke twee maanden zijn of elk jaar of om de dag zeg maar afwisselen. Mijn grootste tip; bij het opstaan lekker warm aankleden en het in de buitenlucht doen. Niet op straat ofzo😅 maar in je tuin of terras. Geeft het meteen een soort meditatietintje in de winter omdat je met die koude lucht meteen bewuster gaat ademhalen"
"Maar snijden ze dan zichzelf niet in de vingers door indirect toe te geven dat rcs voor menselijke consumptie is. Als je enkel bedrijven aanwijst die het op papier voor onderzoeksdoeleinden gebruiken, dan komt het alsnog niet echt bij de doelgroep terecht die er wel verantwoord mee omgaat."