Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchreeuw je cravings en frustratie eruit!

Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

1856 antwoorden
217 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hippie Langwaus zei:
Inderdaad naar Zweeds model tot 3,5% algemeen verkrijgbaar. Sterker bier is in de System Bolaget te koop.
Klik om te vergroten...
Ohja, dat herinner ik me nog wel. Die staatswinkel met sterke drank. Dat was me een uitstalling van feestartikelen heheheh. Wat ik toen wel bizar vond waren de openingstijden van die winkel (was wel in een kleine stad op het platteland hoor) van 10-17u ofzo. Niet dat dat een alcoholist zou ontmoedigen :wink:
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#2
dupont zei:
Ohja, dat herinner ik me nog wel. Die staatswinkel met sterke drank. Dat was me een uitstalling van feestartikelen heheheh. Wat ik toen wel bizar vond waren de openingstijden van die winkel (was wel in een kleine stad op het platteland hoor) van 10-17u ofzo. Niet dat dat een alcoholist zou ontmoedigen :wink:
Klik om te vergroten...
Het kan nog 'gekker'.

In Noorwegen heb ik eens op zondag een sixpack 4,7% bier in de supermarkt gepakt. Toen ik daarmee bij de kassa kwam werd ik verontwaardigd toegesproken door de kassière dat ik toch wel zou moeten weten dat bier kopen op zondag natuurlijk niet mogelijk was.

Ook in Oslo gingen er elke dag gordijntjes voor het bier in de supermarkten na 19.00u ofzo.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hippie Langwaus zei:
Het kan nog 'gekker'.

In Noorwegen heb ik eens op zondag een sixpack 4,7% bier in de supermarkt gepakt. Toen ik daarmee bij de kassa kwam werd ik verontwaardigd toegesproken door de kassière dat ik toch wel zou moeten weten dat bier kopen op zondag natuurlijk niet mogelijk was.

Ook in Oslo gingen er elke dag gordijntjes voor het bier in de supermarkten na 19.00u ofzo.
Klik om te vergroten...
Ahja, Noorwegen. Daar was ik al failliet voor de hele avond na 1 rondje in de club. Daar was een biertje decennia geleden al 10 euro.

Ach ja, weet jij veel als "domme" toerist :)
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jeetje ik heb dat allemaal niet meegemaakt en ga dat dus ook niet meer meemaken. Toch gek.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nu dag 6 gestopt met wiet. Begin vandaag toch wel merkbare klachten te krijgen. Zeer minimaal alleen. Ben wat prikkelbaar; onrustiger; sterk gevoel van leegte, alsof ik iets mis ofzo. Wat in feite ook zo is natuurlijk eventjes nu.

Eerste trekmoment ook daarbij gekomen. Maar goed ik zet door! Morgen al een week. Een week op eigen kracht gestopt.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat zal allemaal wel ja.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zeehond zei:
In bed, doe je telefoon weg. Dat leidt toch veel te veel af. Je hoofd komt niet tot rust dan.
Klik om te vergroten...
Idealiter wel. Ik kon nog wel eens rust vinden in Netflixen ofzo. 8 uur in bed liggen en niet slapen is wel heel wat hoor :)
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Don Draper, ik lig niet de hele dag in bed. Strerker ik zie dat ding nauwelijks.

Je doet wat aannames. Wij staan hier (opname) half 8 op. Na de laatste medicatie van 22 uur ga ik richting slaapkamer.

Ik loop veel buiten, we sporten heel veel. Ik ben van 0 uur slaap naar 4,5 gegaan.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#9
dupont zei:
Idealiter wel. Ik kon nog wel eens rust vinden in Netflixen ofzo. 8 uur in bed liggen en niet slapen is wel heel wat hoor :)
Klik om te vergroten...
Ik snap het, thanks. Kan me dit wel voorstellen ja, even filmpje of serie kijken in bed.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik merk vaak dat als ik in bed lig er na 23h toch erg weinig gebeurt op dit forum en dan kan ik rustig gaan slapen. Maar als er spannende discussies plaatsvinden, dan pak ik vaak toch even mijn mobieltje om de laatste gesprekken te volgen! 🀣🀣
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#11
Manu76 zei:
Ik merk vaak dat als ik in bed lig er na 23h toch erg weinig gebeurt op dit forum en dan kan ik rustig gaan slapen. Maar als er spannende discussies plaatsvinden, dan pak ik vaak toch even mijn mobieltje om de laatste gesprekken te volgen! 🀣🀣
Klik om te vergroten...
🀣🀣🀣🀣 dat mis ik allemaal.… telefoon niet bij mijn bed. Ik ga liggen en ik slaap binnen een paar minuten. Heerlijk is dat.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Van de week was er iemand die twijfelde om zijn kop kaal te scheren. Uiteindelijk heeft hij het zelf beetje geknipt tot grote verbazing van zijn vriendin volgende ochtend. Dan heb ik een topnacht.

Ik richt geen schade aan. Geef geen geld uit, maak geen geluid, bel geen mensen wakker. Loop niet naakt op straat.

Het is best wel zoeken wat te doen tijdens insomnia.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Weet je het is niet vervelend om wakker te zijn.

Vervelend was het toen ik nog zwaar aan de Seroquel zat. Als ik dat innam en desondanks niet in slaap viel, dan ging ik door de hel s nachts. Daar had ik dan weer lorazpam voor nodig maar dat was af en toe op en die nachten waren hels. Realiteitsgevoel kwijt, 300 x plassen en dan nog steeds moeten, etc.

Ik vind dit eigenlijk helemaal niet zo erg. Ik zal irritant voor anderen zijn maarja ik probeer ze niet s nachts te appen. Door dit forum weet ik dat het erbij hoort en dat het over gaat. En ik voel me overdag als herboren. 18 jaar medicijnverslaafd en dan clean, dat had ik niet meer durven dromen.

Ontopic heb ik even geen cravings of frustraties.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
OtherShore zei:
Ex-verslaafde is korter πŸ˜‰
Klik om te vergroten...
Junk nog korter πŸ˜‡
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Perenijsje zei:
Ik heb echt trek in iets van O-PCE waardoor ik enorme lachkick weer krijg want ik voel me zo verdrietig en angstig en boos op het moment/de laatste maand en ik wil me gewoon weer heel even vrolijk en energiek voelen 😍
Klik om te vergroten...
Domme kut je er bent, o-pce om je even lekker te verdoven? Wat the fuck is er met ons ijsje gebeurt?! πŸ₯Ί JE DENKT NIET NA.

Donder op met je klote super disso. Ik heb foto’s van je gezien en je leek me erg slim leuk en lief maar fuck

sorry

mods

Als ik te hard ga excuus. Ik wil het wel aanpassen. Dit ging HEEL slecht erin.

πŸ˜‘πŸ–•
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#16
Net wakker door een nogal levendige droom dat ik voor het eerst na 1 jaar dus keta ging snuiven. Heel raar want ik keek in de droom ook nog op mn telefoon van welke datum is het. Oh 23 augustus, 1 jaar geleden dus nu kan het wel weer. Het leek zo echt πŸ₯²
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Koude voeten bah
C
CeSterLid
01-01-2024, 00:00
#18
Alinde zei:
Koude voeten bah
Klik om te vergroten...
Nou, hier mag je het uitschreeuwen van de kou!
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#19
Perenijsje zei:
Ik heb echt trek in iets van O-PCE waardoor ik enorme lachkick weer krijg want ik voel me zo verdrietig en angstig en boos op het moment/de laatste maand en ik wil me gewoon weer heel even vrolijk en energiek voelen 😍
Maar ja dat gaat niet samen met Bromozolam dus het gaat door want ik wil niet weer in het ziekenhuis belanden zoals met die GHB πŸ₯Ί
Klik om te vergroten...
Hoeveel zooi gebruik of gebruikte jij wel niet?
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#20
Alinde zei:
KOOOUuuuuuuudddddddd!!!!!
Klik om te vergroten...
Net lekker hardgelopen in m’n korte broek πŸ˜‚

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7273747576...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."