#1
Ohja, dat herinner ik me nog wel. Die staatswinkel met sterke drank. Dat was me een uitstalling van feestartikelen heheheh. Wat ik toen wel bizar vond waren de openingstijden van die winkel (was wel in een kleine stad op het platteland hoor) van 10-17u ofzo. Niet dat dat een alcoholist zou ontmoedigenInderdaad naar Zweeds model tot 3,5% algemeen verkrijgbaar. Sterker bier is in de System Bolaget te koop.