Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchreeuw je cravings en frustratie eruit!

Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

1856 antwoorden
218 weergaven
18-5-2026
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#1
mandragora zei:
Dat is exact hoe het er bij mij ook aan toegaat het laatste jaar zelfs.
Ik heb gelukkig geen drugverslaving buiten tabak om dan.
Maar elke dag wanneer ik opsta heb ik trek om iets te gebruiken, maakt zelfs niet uit wat, ik geef er niet aan toe maar de drang is er wel.
Het is niet persé een craving, meer een vlucht uit de realiteit waarin we nu leven, een realiteit die ik moeilijk kan accepteren of waarin ik niet comfortabel of gelukkig kan zijn.
Dat is natuurlijk een gevaarlijke mix om in een verslaving te sukkelen, wat mij helpt is een drugschema opstellen waar aangestipt staat wat en wanneer ik wat kan gebruiken.
Bv 1x/maand ketamine, 1x/week tramadol, 1x/3 maanden mdma,..., tussendoor wiet en nooit meer dan 1x/week alprazolam.
Hier mag ik van mezelf nooit overheen gaan.
Drugs waarbij ik deze afspraken verbreek die zet ik op mijn zwarte lijst en kom ik nooit meer aan zoals GHB, cocaine,...
Op deze manier gaat het goed maar word ik wel een soort van verslaafd aan het schematje
Klik om te vergroten...
Ja, herkenbaar wel hoor! Ik houd ook alles nauwkeurig bij in een dagboek. Drugs, drank, medicatie, slaap, alles. En heb ook goed duidelijk voor mezelf wanneer ik iets 'mag' of niet. Kan me daar behoorlijk goed aan houden. Ik zal nu bv écht niet m'n la opentrekken om spontaan aan de dope te gaan. Dat gebeurt niet meer. Maar... wél zin. Komt gewoon door onrust op andere vlakken. Even doorbijten, dan verdwijnt dat ook weer. Ik zondig soms met eten, maar dat mag ook wel, want ik sport iedere dag en eet verder heel gezond, dus wat voor mij zondigen is, is voor een ander denk ik 'zomaar een dag'.

Hehe, typisch, dat je in die lijstjes verslavingsgedrag begint te vertonen. 🤣
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#2
miles zei:
Onverwacht een avondje alleen thuis, de hele avond al cravings naar "iets" niet eens een middel specifiek, gewoon iets, geen idee waarom...
Bekijk bijlage 64409
Was al in de kluis aan t scharrelen, heb alles maar weer opgeborgen, moet gewoon werken morgen, en ondanks dat ik best een nachtje over kan slaan is niet doen natuurlijk beter....
Klik om te vergroten...
Zie ik daar achterin poppers liggen?
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#3
miles zei:
Onverwacht een avondje alleen thuis, de hele avond al cravings naar "iets" niet eens een middel specifiek, gewoon iets, geen idee waarom...
Bekijk bijlage 64409
Was al in de kluis aan t scharrelen, heb alles maar weer opgeborgen, moet gewoon werken morgen, en ondanks dat ik best een nachtje over kan slaan is niet doen natuurlijk beter....
Klik om te vergroten...

Vervelend en goed van je dat je weer opgeborgen hebt. Maar misschien beter de foto verwijderen want er staan vendor-namen op.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#4
MyLittlePonyPack zei:
Vervelend en goed van je dat je weer opgeborgen hebt. Maar misschien beter de foto verwijderen want er staan vendor-namen op.
Klik om te vergroten...

Ja, maar neem daarna een foto met de vendor-namen onzichtbaar/of edit ze weg.
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Casrus zei:
Zie ik daar achterin poppers liggen?
Klik om te vergroten...
Zeker, altijd leuk, vooral in combinatie met M ben ik er gek op
O
OunbuRaLLid
01-01-2024, 00:00
#6
miles zei:
Onverwacht een avondje alleen thuis, de hele avond al cravings naar "iets" niet eens een middel specifiek, gewoon iets, geen idee waarom...
Bekijk bijlage 64409
Was al in de kluis aan t scharrelen, heb alles maar weer opgeborgen, moet gewoon werken morgen, en ondanks dat ik best een nachtje over kan slaan is niet doen natuurlijk beter....
Klik om te vergroten...
Edibles van de pijp?
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#7
miles zei:
Zeker, altijd leuk, vooral in combinatie met M ben ik er gek op
Klik om te vergroten...

Heb ze zelf vooral voor mijn partners. De enige die mij bevalt is pure Amyl Nitriet.
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#8
MyLittlePonyPack zei:
Vervelend en goed van je dat je weer opgeborgen hebt. Maar misschien beter de foto verwijderen want er staan vendor-namen op.
Klik om te vergroten...
Ik zie er maar 1 en die heeft zichzelf al gecensureerd toch?
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#9
OunbuRaL zei:
Edibles van de pijp?
Klik om te vergroten...
Van een lokale shop, nog nooit geprobeerd,
Er liggen ongeveer 40 verschillende drugs in de kluis waarvan ik ongeveer de helft nog nooit gedaan heb denk ik
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#10
miles zei:
Ik zie er maar 1 en die heeft zichzelf al gecensureerd toch?
Klik om te vergroten...
Zie er zo al vier liggen en die rode poppers kan ik ook wel raden.
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Casrus zei:
Zie er zo al vier liggen en die rode poppers kan ik ook wel raden.
Klik om te vergroten...
Haha maar jij kent ze allemaal al, ik zie er maar 1 waar een leek wat van zou kunnen maken, en zelfs die is niet voluit geschreven
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#12
miles zei:
Haha maar jij kent ze allemaal al, ik zie er maar 1 waar een leek wat van zou kunnen maken, en zelfs die is niet voluit geschreven
Klik om te vergroten...
Pas het a.u.b.even aan voor we in de problemen komen.
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ai ai ai wat een cravings had ik vanavond: drank, coke, 2m, 3m, ghb, keta, een random lekkere man... 🙈 Was echt ON A RAMPAGE. Maar... ik heb een vriend gebeld en heb het gevaar weten af te wenden. Nu met de Sopranos, thee, Isey Skyr (de strawberry white chocolate variant) en m'n avondmedicatie op de bank. Pfffff....Fucking saai, maar ik denk toch beter dan aan de dope. Nu jammer, morgen blij. Zoiets? 🤔
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#14
NEP liep uit de hand. En ik had nog maar enige kristallen.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Casrus zei:
NEP liep uit de hand. En ik had nog maar enige kristallen.
Klik om te vergroten...
Succes met de comedown 🙏
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#16
God zeg, hoe lang blijven die dromen zo intens wanneer je 's nachts na jaren en jaren geen benzo's of slaapmiddelen meer gebruikt??!! Ik raak totaal van de leg als de dromen zo naar en realistisch zijn als vannacht. Kan er echt met een rotgevoel van wakker worden. En ik gebruik al bijna drie maanden geen benzo's meer om te slapen!! 🫥
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik SLAAP, don't get me wrong. Zowaar een uur of zeven per nacht. Dat is al zo veel meer dan waar ik op had durven hopen voor ik stopte. Dus misschien moet ik gewoon niet zeiken en mijn zegeningen tellen. Maar die aanhoudend intense dromen slash nachtmerries zijn mentaal wel écht een uitdaging en kunnen een behoorlijk stempel op de dag drukken.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jazz35 zei:
Ik SLAAP, don't get me wrong. Zowaar een uur of zeven per nacht. Dat is al zo veel meer dan waar ik op had durven hopen voor ik stopte. Dus misschien moet ik gewoon niet zeiken en mijn zegeningen tellen. Maar die aanhoudend intense dromen slash nachtmerries zijn mentaal wel écht een uitdaging en kunnen een behoorlijk stempel op de dag drukken.
Klik om te vergroten...
Goed bezig. Kijk naar wat er wel goed gaat en waar je winst hebt geboekt. PAWS kan lang duren.

Zeiken kan ook lekker zijn :)
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#19
Al een hele tijd dwaalt het vreslijk slechte idee om meth te proberen door mijn hoofd. Ik wil het het helemaal niet en weet dat zoiets potentieel het begin van het einde kan zijn, maar toch komt het eens in de zo veel dagen weer terug.

Dit is de eerste keer dat ik er wat over schrijf/ het uitspreek en ik merk dat het gelukkig al wat oplucht. Hoop dat het in de komende tijd wat afzwakt.

Kaartje voor masters of hardcore volgende week ook maar verkocht, dan is het ook een stuk makkelijker om van de stimulanten af te blijven. Bovendien heb ik helemaal geen feest verdient en moet ik mijn focus in andere activiteiten steken.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#20
XMR zei:
Al een hele tijd dwaalt het vreslijk slechte idee om meth te proberen door mijn hoofd. Ik wil het het helemaal niet en weet dat zoiets potentieel het begin van het einde kan zijn, maar toch komt het eens in de zo veel dagen weer terug.
Klik om te vergroten...

Heb je problemen met middelengebruik (gehad)?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7172737475...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."