#1
Misschien heel rigoureus maar is het een optie om de verjaardag in het geheel over te slaan? Dat is natuurlijk wel rot en snap dat het ook niet fijn voelt tegenover die vriend maar er liggen zoveel gevaren op de loer als je wel gaat.Het is maandagavond en ik word nu al helemaal gek van coke-cravings weer😫
Zaterdagmiddag een verjaardag van een maatje. Dat is gewoon in een restaurant met kinderen erbij. Maar nou willen ze met een paar daarna nog de kroeg in.
En mijn junkie-hoofd heeft al allemaal excuses bedacht:
-Vandaag helaas geen Thunderdome kaartjes kunnen kopen, dus scheelt €80
- Krijg deze week €200 extra uitkering
- Heb een drukke week met veel afspraken, dus als beloning daarna
- Mn vriend zei net (zonder dat hij van mn cravings weet) al uit zichzelf dat we daarna wel bij zijn moeder kunnen blijven slapen zodat we mee naar de kroeg kunnen.
-etc...
Ik moet dat extra geld gewoon op mn spaarrekening zetten en we moeten zaterdag gewoon na dat verjaardagsfeest naar huis. En niet mee naar de kroeg/in zijn oude dorp blijven. En ik moet op dat feest gewoon aan de cola en niet aan de Malibu.
Ik weet het allemaal wel zo goed. Maar die k*t verslaving en gedachten altijd😫