Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchreeuw je cravings en frustratie eruit!

Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

1856 antwoorden
219 weergaven
18-5-2026
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#1
Perenijsje zei:
Het is maandagavond en ik word nu al helemaal gek van coke-cravings weer😫

Zaterdagmiddag een verjaardag van een maatje. Dat is gewoon in een restaurant met kinderen erbij. Maar nou willen ze met een paar daarna nog de kroeg in.
En mijn junkie-hoofd heeft al allemaal excuses bedacht:

-Vandaag helaas geen Thunderdome kaartjes kunnen kopen, dus scheelt €80
- Krijg deze week €200 extra uitkering
- Heb een drukke week met veel afspraken, dus als beloning daarna
- Mn vriend zei net (zonder dat hij van mn cravings weet) al uit zichzelf dat we daarna wel bij zijn moeder kunnen blijven slapen zodat we mee naar de kroeg kunnen.
-etc...

Ik moet dat extra geld gewoon op mn spaarrekening zetten en we moeten zaterdag gewoon na dat verjaardagsfeest naar huis. En niet mee naar de kroeg/in zijn oude dorp blijven. En ik moet op dat feest gewoon aan de cola en niet aan de Malibu.

Ik weet het allemaal wel zo goed. Maar die k*t verslaving en gedachten altijd😫
Klik om te vergroten...
Misschien heel rigoureus maar is het een optie om de verjaardag in het geheel over te slaan? Dat is natuurlijk wel rot en snap dat het ook niet fijn voelt tegenover die vriend maar er liggen zoveel gevaren op de loer als je wel gaat.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#2
Torchic zei:
Misschien heel rigoureus maar is het een optie om de verjaardag in het geheel over te slaan? Dat is natuurlijk wel rot en snap dat het ook niet fijn voelt tegenover die vriend maar er liggen zoveel gevaren op de loer als je wel gaat.
Klik om te vergroten...

Ja ik weet dat dat natuurlijk ook een optie is. Pas daarom ook een (normale) verjaardag overgeslagen omdat ik dat weekend niet wilde gebruiken. Maar nu is het van dat maatje die vorig jaar een herseninfarct heeft gehad. Hij zou eigk pas voor zijn 40e verjaardag dit feest geven, maar nu doet hij het dus al 2 jaar eerder om die reden om het leven te vieren zeg maar. Dus is wel speciaal en wil het eigenlijk niet missen ook omdat we heel blij zijn dat hij er nog zo goed uit is gekomen.
Maar het is wel heel tricky idd wat je zegt.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik kan ff niks eten en drinken voor bloedprikken straks. Ik wil koffie!! En voedsel!!
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Alinde zei:
Ik kan ff niks eten en drinken voor bloedprikken straks. Ik wil koffie!! En voedsel!!
Klik om te vergroten...
Je mag het wel proeven en uitspugen. 😉


neem lekker een thermoskannetje koffie mee!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Perenijsje zei:
Ja ik weet dat dat natuurlijk ook een optie is. Pas daarom ook een (normale) verjaardag overgeslagen omdat ik dat weekend niet wilde gebruiken. Maar nu is het van dat maatje die vorig jaar een herseninfarct heeft gehad. Hij zou eigk pas voor zijn 40e verjaardag dit feest geven, maar nu doet hij het dus al 2 jaar eerder om die reden om het leven te vieren zeg maar. Dus is wel speciaal en wil het eigenlijk niet missen ook omdat we heel blij zijn dat hij er nog zo goed uit is gekomen.
Maar het is wel heel tricky idd wat je zegt.
Klik om te vergroten...
Misschien kun je op een rustiger moment koffie gaan drinken bij hem? Dat je niet in de drukte zit met drank erbij.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#6
dupont zei:
Misschien kun je op een rustiger moment koffie gaan drinken bij hem? Dat je niet in de drukte zit met drank erbij.
Klik om te vergroten...

Ik ga nog wel even met mijn vriend overleggen wat we zaterdag doen. Het liefst ga ik wel gewoon mee naar het feest. Maar een tijd terug zijn we ook gewoon met zijn 2en op bezoek geweest en pizza gegeten en verder niet gebruikt ofzo.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Perenijsje zei:
Ik ga nog wel even met mijn vriend overleggen wat we zaterdag doen. Het liefst ga ik wel gewoon mee naar het feest. Maar een tijd terug zijn we ook gewoon met zijn 2en op bezoek geweest en pizza gegeten en verder niet gebruikt ofzo.
Klik om te vergroten...
En op hoeveel feestjes heb je wel gebruikt?
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#8
dupont zei:
En op hoeveel feestjes heb je wel gebruikt?
Klik om te vergroten...

Op verjaardagsfeestjes zoals dit nooit eigenlijk. En dat is voor nu ook niet het geval, zijn ook gewoon kinderen bij. Maar het gaat dus nu om erna met dat naar de kroeg gaan wat we niet moeten doen dan eigenlijk. Alleen in feeststemming en onder groepsdruk vind ik het moeilijk om nog nee te zeggen dan.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Perenijsje zei:
Op verjaardagsfeestjes zoals dit nooit eigenlijk. En dat is voor nu ook niet het geval, zijn ook gewoon kinderen bij. Maar het gaat dus nu om erna met dat naar de kroeg gaan wat we niet moeten doen dan eigenlijk. Alleen in feeststemming en onder groepsdruk vind ik het moeilijk om nog nee te zeggen dan.
Klik om te vergroten...
Toch genoeg reden om niet te gaan dan? Je kunt altijd over twee jaar gaan mits je je dan niet meer van de wijs laat brengen door groepsdruk. Da’s typisch iets waar je door te oefenen van af kunt komen bijvoorbeeld in een groepsbehandeling.
R
RnB_fanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Perenijsje zei:
Op verjaardagsfeestjes zoals dit nooit eigenlijk. En dat is voor nu ook niet het geval, zijn ook gewoon kinderen bij. Maar het gaat dus nu om erna met dat naar de kroeg gaan wat we niet moeten doen dan eigenlijk. Alleen in feeststemming en onder groepsdruk vind ik het moeilijk om nog nee te zeggen dan.
Klik om te vergroten...
Dit wetende is de verstandigste keuze om niet te gaan. Maar ik zeg niet dat je de verstandigste keuze moet maken, die keuze is namelijk alleen aan jou!
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb trek in een glas Armagnac. En dan de fles in de buurt natuurlijk. Maar goed, dat gaat wel weer over.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb echt niks lekkers te eten in huis. Wel avondeten gehad maar blijf trek hebben.
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik weet niet wat het is maar heb echt gigantische cravings vandaag 😫😫😫
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#14
Daarnet met boodschappen doen zag ik voor het eerst een ijsbok van Gulpener.

Dat was verleidelijk om mee te pakken. Gelukkig heb ik er niet aan toe gegeven.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nou het is een soort compromis geworden.
Wel naar de verjaardag en even mee naar de kroeg. En beetje coke maar voor ons doen, maar ook op tijd naar huis en niet de hele nacht doorgaan nog.
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#16
Perenijsje zei:
Nou het is een soort compromis geworden.
Wel naar de verjaardag en even mee naar de kroeg. En beetje coke maar voor ons doen, maar ook op tijd naar huis en niet de hele nacht doorgaan nog.
Klik om te vergroten...
Ik hoop dat het lukt ❤️
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#17
Perenijsje zei:
Nou het is een soort compromis geworden.
Wel naar de verjaardag en even mee naar de kroeg. En beetje coke maar voor ons doen, maar ook op tijd naar huis en niet de hele nacht doorgaan nog.
Klik om te vergroten...
Maar wat is de compromis dan? Want je kiest voor beide en doet eigenlijk wat je diep vanbinnen niet meer wil toch?

Ik hoop dat het je lukt om het hierbij te houden!💕
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#18
Torchic zei:
Maar wat is de compromis dan? Want je kiest voor beide en doet eigenlijk wat je diep vanbinnen niet meer wil toch?

Ik hoop dat het je lukt om het hierbij te houden!💕
Klik om te vergroten...

Het compromis is dat we maar heel even mee naar de kroeg zijn geweest en nu weer gewoon thuis zijn. En maar 2 gram hebben gehaald ipv 3 gram of meer. Dus niet de hele nacht nog doorgaan en bij blijven bestellen. Maar het nu opmaken en dan gewoon gaan slapen.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#19
Perenijsje zei:
Het compromis is dat we maar heel even mee naar de kroeg zijn geweest en nu weer gewoon thuis zijn. En maar 2 gram hebben gehaald ipv 3 gram of meer. Dus niet de hele nacht nog doorgaan en bij blijven bestellen. Maar het nu opmaken en dan gewoon gaan slapen.
Klik om te vergroten...

Nou we hebben idd geen coke bijbesteld. Maar het was opeens sneller op dan verwacht omdat we blijkbaar uit alle 2 de pakketjes hadden gepakt en het 2e pakketje dus niet vol meer was. Dus dikke coke-paranoia paniek opeens natuurlijk dat we nog maar 1 klein lijntje konden nemen.
En toen maar een bommetje 3-cmc genomen allebei omdat we nou toch in de vibe wilden blijven en toch om 7 uur live de formule 1 wilden kijken.
Dus dat slapen word toch iets later dan de bedoeling was🙈
Nou na de race maar naar bed dan en hopelijk wat uren pakken.

Maar de conclusie is dus dat ik na de hele discussie van de week toch weer totaal niet de verstandigste keuzes heb gemaakt dit weekend 🫣
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#20
ADHDisnietmakkelijk zei:
Jawel ik heb redenen genoeg om er mee te stoppen dus dan kan ik dat ook en doe ik dat ook gewoon! Ik weet dat ik het voor me meisje doe!

Ik wil wel met iemand gaan praten als zijnde een psycholoog maar dan hoeft me vriendin en me familie niet te weten dat ik daar mede voor de drugs zit. Ik moet sowieso me hoofd gaan leeg maken dat is ook de rede ben ik bang dat alles gebeurt is.
Klik om te vergroten...
Je moet het voor jezelf doen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7071727374...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."