Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Blue Power."
"Ik heb een keer een pil gekregen van een ADHD'er.. loved it. Scherp, uplifting, warm. Jammer dat het spul voor patiënten zo duur is geworden want ze geven nu niets meer weg"
"Dat is toch gewoon een feit? Een feit droppen wil niet meteen zeggen dat ik het niet kloten vind voor de patiënten. Jammer dat je die ongefundeerde conclusie dropt, ik ken meerdere gebruikers die ik lief heb die nu veel meer betalen. Dex is echt een typisch voorbeeld van misbruik door big pharma die 1 merk/middel pusht."
"Als de beschikbaarheid verdwijnt en ik dat jammer vind dan mag jij dat egocentrisch noemen, ik vind die term te zwaar. Egocentrisch is meer "It's mine and fuck you" Maar whatever."
"Ik zou er niet eens meer energie in stoppen. Een vriendin die dit normaal vindt en iedere week uren bij een andere man moet zijn om te gamen/chillen.. die mag daar dan blijven."
"Als de ander eigenschappen heeft die voor jou onacceptabel of onwenselijk zijn.. als je een ander moet veranderen om rust en vertrouwen te vinden dan is die ander gewoon geen relatiemateriaal voor jou. Dat wil niet zeggen dat de chemie niet echt is maar na die pieken blijven die dalen komen.. dat houdt niet op. Aan wensdenken of hopen heeft niemand wat. Natuurlijk kan ik dat verzwijgen, op je bek gaan moet je immers altijd op die leeftijd maar zachte heelmeesters zijn pijnlijk en kosten teveel tijd. Niet op dezelfde frequentie, andere normen en waarden en elkaar niet kunnen lezen."
"Doe me nu gewoon een pizza of een bamischijf met mayonaise."
"Wie is wie?"
"Ik vind die luide sirenes echt niks.. Echt storend, kan me dan echt niet meer goed focussen."
""