Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoihoi SpaceKees is overigens sowieso geen online of fysieke winkel waar je drugs kunt kopen via welk geld ook maar. Zet het maar beter uit je hoofd Je bent zoals gezegd al je geld kwijt voor niets. Kun je beter besteden aan iets leuks waar je langer plezier van hebt. Doe je graag iets als lezen, sporten, kun je wel een leuk nieuw shirtje of ander kledingstuk gebruiken? Ga dat /daarvoor iets halen voor wat je bereid had voor die SpaceKees. Desnoods naar de supermarkt en koop daar iets wat je heel lekker vind! Fijne dag gewenst."
"Ik schrijf even met een --- ~~~~~ (betekent een tijdsprong van verleden naar heden)--- In mijn ' voorstelverhaal' Begin met typen dit om 21.35 ongeveer. Nu speelt er namelijk even iets watik van me af wil schrijven. Ik ben eergisternacht out gegaan van de ghb en mijn kat is eerst, en vervolgen ben ik door een van de andere huisgenoten (ik woon op kamers) bedreigd. Vervolgens heeft hij mij verkracht. Ik ben naar het politiebureau gegaan maar daar wegens gebrek aan doseerspuit en daar wel 6 uur geweest (maar geen mobiel bij me en mijn smartwatch was leeg en nergens een klok). Ik raakte lost track of time en door de stress nam ik wel op gevoel bij van de g. Per ongeluk 4 keer in +/-6 uur en waarschijnlijk ook net teveel. Want ik herinner me net nog dat ik mijn aangifte moest doornemen en ondertekenen zodat de researcher en agenten tot actie konden overgaan maar toen ik mijn opgetekend verslag zou ondertekenen werd ik misselijk van alles wat ik las (ja mijn gevoel stond even weer op stand 'aan' ik schrok, vroeg te mogen roken (e-smoken, ben sinds 2 weken gestopt met rokenHeb een katje, ze heet Myle, en daarvoor vond ik ook dat het binnen niet kon en heb geen balkon dus dan maar stoppen.Gaat me gelukkig vrij gemakkelijk af [afkloppen].) maar voor ik ging roken gauw nog even op toilet in het bureau een dosis gepakt. Met peuk en een warm kopje kamillethee naar buiten gelopen op de trap gaan zitten voor en toen ik op wilde staan toen de agent vroeg of het weer zou gaan (en toen -gaat het wel met je meisje?-)? werd ik ineens Nee, shit, sorry sorry...... en het volgende moment vloog ik door de lucht want ze hadden een ambulance gebeld vanuit het politie bureau en ik werd opgetild door een broeder en ik zag ineens de wereld op de kop voor ik op de brancard werd gelegd en de wereld werd zwart. -ik sliep- Nouja .ghb out. Kwam weer bij in het ziekenhuis waar ze me op de eerste hulp hadden gelegd waar ik meteen ook in een soort delier kwam al had geloof ik niemand incluis ikzelf dat door. Ik zag een panter en een witte pinguïn die ik al eerder eerder al in een delier had meegemaakt soort van. Deze pinguïn zag er alleen wat anders uit. de panter was eerder een witte tijger. Nu was hij trouwens een zij en toen was 't een vrouwtje die heel klein was voor de soort en lief. Deze panter was door de kamer aan het "panteren" en ik was er een beetje angstig voor en de pinguïn zat op de behandeltafel naast mijn tas waar mijn ghb flesje dacht ik in moest zitten. Dus ik was mezelf aan het loskoppelen van de monitoren. En infuus en nog zo'n ander naald ding in mijn andere arm. Moest nog volgens mij een een plasding eruit (kan even niet op de naam komen (mijn geheugen is een groot gat momenteel"
"nu weet ik ik xbbe bn te destru ctief"
"Vannacht tot vanmorgen nog een aantal keer 0.8 ml genomen en daarna niks meer. Ik ben er wel rustig onder. Lichamelijk merk ik nu maar heel weinig afkick. Mijn laatste inname was 08.17. Daarna heb ik geprobeerd nog te slapen. Dat lukte uiteraard niet, en ik moet niet daarop gaan wanhopen. Net als alle andere keren dat ik het zo heb gedaan als nu kon ik heel lang niet slapen op welk normale manier ook. Ik lag op mijn bank, mijn gedachtes gingen zo snel en allerlei richtingen uit. Ik was/ben dit niet gewend. Ik wilde gewoon -uit- . Mijn focus nu de ghb niet meer nodig te hebben (lichamelijk) weegt gelukkig zwaar. Ik wil uit deze donkere plek. Er is nog ghb in mijn huis. Ik weet niet hoeveel. Ik ben een beetje in dubio. Ga ik iemand bellen om te vragen naar me toe te komen om de plaatsen aan te wijzen waar de flesjes en potjes liggen en hem/haar/hen vragen die mee te nemen zodat ik me niet binnen nu en ? Kan veranderen van gedachten? (Ik weet de plaatsen waar ik t heb gelegd maar niet hoe vol en heb t gevoel dat ik er beter niet zelf naar kan gaan zoeken. Ik sta niet voor mezelf in als ik bijv nog 1 of 3 liter vind. Ik wil alles weg en tegelijk wil ik ook weer out. Ik ben eigenlijk gewoon erg de weg kwijt."
"Nog niks gedaan met de ghb die ik in huis heb. Maar ook niet gebruikt Wel eigenlijk constant andere dingen. Met name coke en 3mmc (had ik flinke voorraad van ingeslagen voor t verbod kwam), en die uppers mix ik met downers. Diazepam 60+mg (heel hoge tolerantie) en andere dingen Een groot/grootste deel van de dag en nacht ben ik ermee bezig. Met welk doel? Er vooral niet -echt- zijn. Als ik naar mezelf kijk van een afstand zou ik me waarschijnlijk afvragen hoe iemand zo destructief met zichzelf om kan gaan. Ik zeg constant tegen mijn hulpverleners dat ik heel graag hulp wil en zo klaar ben met het leven op deze manier. Ik meen en geloof dat ook. Soms, vraag ik me alleen af, hoe weet je dat eigenlijk zeker? Het is niet om jezelf te kunnen winnen dat je eerst alles moet verliezen. Denk ik"
"@Raver bedankt voor je compliment. en @De Zandman en ook Raver, Ik ben al een tijd ambulant in behandeling en sta op de wachtlijst voor een klinische detox en aansluitend langdurige opname voor zowel verslaving als psychiatrische problematiek. Die detox was alleen een groot issue omdat het ghb betrof en ik in maart al een detox had gehad en na 3 dagen thuis was teruggevallen. Ze wilden nu voor ik weer een detox in zou gaan een gedegen natraject hebben geregeld, waaronder viel dat ik andere woonruimte zou hebben. (Ik woon nu in een kamer in een huis wat onderverhuurd wordt, allemaal gebruikers). Ik ben het helemaal eens dat ik met alles zou moeten stoppen. Dat is ook mijn wens. Ik heb mezelf wijsgemaakt de afgelopen weken dat ik door de coke en speed te blijven gebruiken niet zou terugvallen op de ghb maar wat kun je jezelf een illusie voorhouden. Gisteren was er in huis een ruzie. Het ging om niks bijzonders maar ik kan niet tegen schreeuwen en ruzies en voelde me ergens door geraakt. Ik was al onder invloed van speed en benzo's. Ik heb vervolgens terug op mijn kamer ghb genomen. Ik was er precies 4 weken van af. Ik dacht dat ik het wel even getackeld had. Ervan af. Alleen een beetje andere drugs die ik toch al gebruikte. Wie hield ik nou voor de gek man. Vandaag heb ik telefonisch een lang gesprek gevoerd met mijn spv'er. Eerlijk geweest. Ik wilde t even kwijt. Voel me heel wankel wat betreft de kant die ik voor dit moment wil kiezen. Of het de makkelijke weg is of die van vechten voor een beter leven. Ik weet het wel. Diep vanbinnen weet ik het. Ik typ het gewoon even van me af. Hoop dat het okey is."
"Sinds 3 dagen clean van ghb en nu merk ik pijn. maandenlang onder invloed en dan voel je kleine lichamelijke dingetjes niet echt. Gisteren een booster gehaald en sindsdien lamlendig en doodmoe. Ik wil weer ghb en 3mmc. Maar ik wil eigenlijk dat helemaal niet! Zeker geen ghb!"
"Hallo, Mijn eerste bericht hier, wat ik had verwacht een heel ander soort bericht zou zijn /worden dan dit, namelijk van iemand die verslaafd is al jaren. Aan verschillende middelen. Oa. ghb. En ik geloof dat ik dit account aanraakte op de datum dat ik letterlijk niet meer wist na uitbehandeld/weggestuurd/afgewezen te zijn geweest bij ziekenhuizen /detoxcentra/ afkickklinieken/ verslavingszorg en dubbeldiagnose was niet voor mij want ik had geen dubbel diagnose. Het was meer iets als een triple of 123450diagnose. Uitkomst in elk geval: Ik was nergens te helpen. Ik Kon wel naar huis . Nou of ehh. Dat toch ook eigenlijk niet. Want mijn huis staat bekend als dfugspamd. Enfin, Nu is het een week of twee weken verder. Ik heb de hoop op hulpverlening eigenlijk voorgoed opgegeven. Ik weet niet goed hoe ik heb (over)leefd tot net. Tot ik net weer van mezelf of mijn gaba receptoren met oa. alcohol/veel diazepam/ lyrica/ topiramaat proberen wijs te maken dat t zo wel goed ging komen. Dat ik geen hulp hoefde verder bij stoppen met GHB . Ik heb in 3 dagen afgebouwd wat veel te snel was. Ik deed het in de kliniek ook in 16 dagen met stabilistadagen. Nu kan ik met zekerheid zeggen GHB is een duivel Ik heb het zojuist weer gehad en "hoef" zolang het "bestaat" niet het leven onder ogen te zien. Nee lekker half zombie state verdoofd op standje careless "leeft" soms best aangenaam. Maar ik ben er zelfs of/ook zo van overtuigd dat dit is wat ik dus ook niet meer wil. Ik wil leven. Geen haakjes, geen dubbele boodschappen erin. Wat is nou leven? Mag ik met 29 jaar nog leren ervaren wat leven is?"
"Bedankt. Zover het nu binnenkomt (in mijn zo on hold staande mindset) Ik ben nu halverwege terug van mijn dealer. En een dosis (gift) ghb verder. Om de 2 uur. Mijn reis heen en weer duurde 4 uur . Je lijf zet letterlijk de klok. Ik zeg hier een hoop dingen die al op het forum staan maar ik censureer even helemaal niks. Misschien dat dat namelijk kan helpen het probleem in zijn wekelijkse omvang te kunnen begrijpen met zijn allen. Ik was O ongeveer een halfuur geleden rond halfeen 's nachts dus, op A' dam Centraal. Ik merkte aann mijn lijf dat het diazepam (minstens ) nodig had. Maarja dat is thuis.. [(Reble, weet je nog wel wat je doet? Wat moet je doen? Ga even rustig zitten. Je aansluitende trein ging nog lang niet geloof ik en anders..,,...,.)] Woh. Toen stopte mijn trance achtige stand en besefte ik dat ik dus gewoon de ghb moest nemen. Niet teveel. Ik ben namelijk wel nog steeds een vrij kwetsbaar persoon die met een grote hoeveelheid drugs het land door doorcrosst. Ik had -gewoon omdat het kan- een tequila biertje gehaald bij de kiosk in Amsterdam en harder ook een broodje bij gekocht. Die eet ik nog op zo. Dat biertje had ik alleen gemixt met die ghb"
"@FredKroket Ja. Ben ik heel zeker van. Verder wil ik even het volgende kwijt; Wat en hoe ik afgelopen nacht gepost had was niet mijn manier hier het forum 'binnen te komen'. Ik gebruikte even mijn gevoelsmoment om eindelijk te durven beginnen. Iets, een post, een begin. Maar ik wil me graag even redelijk voorstellen nog. Een wat chronologischer en duidelijker beeld geven van wie ik ben. En ik wil een excuus geven naar mensen voor wie mijn berichten misschien zelfs een trigger zijn. (mocht dat zo zijn, geef me dat ajb aan) Dan wijzig ze namelijk. Verder bedankt dat ik hier tot nu toe mag zijn. Mew"