#1
Lekker! Wedergeboorte?9 maanden in herstel!
Lekker! Wedergeboorte?9 maanden in herstel!
Ohhh heb net ook empanadas op 😛 super lekker40 dagen zonder THC en CBD
(Eigenlijk pas over 3 uurtjes, maar dan slaap ik bijna, dus ik ga het nu vieren met Argentijnse Empanadas en een trots gevoel!)
Focus je niet teveel op hoelang je clean bent want kan ook averechts wwrken. Just for today. Ik werd altijd helemaal para als er weer een nieuwe mijlpaal aankwam.Volgende week een maand. Ben pas gaan tellen na de laatste diazepam van de kliniek. Ga de hele week meetings doen haha.
Alcohol lukte wel vaker een maand maar alcohol en benzo’s nog niet.
Maand clean van alcohol
Ik merk veel positieve kanten van het clean zijn maar herboren helaas (nog) niet🤣Mooie mijlpaal. Voel je je herboren?
Mooie mijlpaal. Voel je je herboren?
Teruggeven op de meeting of juist pontificaal ergens ophangen ter herinnering.Wat doe je trouwens met de sleutelhangers van de keren dat het niet gelukt is? Mijn buurman heeft er een ketting van gemaakt
Alles kan 🤗Ok ik wist niet dat je ze kon teruggeven.
Ik weet het nog niet, ik heb een beetje een rotgevoel bij die dingen. Misschien houd ik er eentje, die symbool staat voor herstel.
Hoop dat ik niet, net als de buurman, een ketting verzamel met die dingen.
Klopt, een nieuwkomer maakt een start en krijgt dan een welkomst-sleutelhanger, en vervolgens zijn er bij een X aantal dagen clean steeds mijlpalen - 30, 60, 90 dagen, 6, 9, 12, 18, 24 maanden en vervolgens per jaar. En val je terug dan begin je bij 0 met een welkomst-sleutelhanger.Wacht, help me even:
Je krijgt een sleutelhanger als je bv een X periode clean bent, en je krijgt ook een sleutelhanger als je hebt gedronken/gebruikt?
Dat laatste zou ik wel vreemd vinden.
Want dan confronteer je jezelf toch steeds met een terugval?
Anderzijds is het misschien ook wel een stok achter de deur idee: "Ik heb gebruikt, ben nu weer in herstel"
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."