Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVier hier je clean-tijd mijlpalen

Vier hier je clean-tijd mijlpalen

1200 antwoorden
161 weergaven
18-5-2026
R
RnB_fanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eén jaar!
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#2
RnB_fan zei:
Eén jaar!
Klik om te vergroten...
Gefeliciteerd kerel!
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vandaag heb ik precies een jaar lang geen alcoholhoudende dranken gedronken.

Over het algemeen valt het me mee, maar ik heb heus wel cravings en moeiijkere momenten gehad afgelopen jaar.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hippie Langwaus zei:
Vandaag heb ik precies een jaar lang geen alcoholhoudende dranken gedronken.

Over het algemeen valt het me mee, maar ik heb heus wel cravings en moeiijkere momenten gehad afgelopen jaar.
Klik om te vergroten...
Goed bezig. 💪
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hippie Langwaus zei:
Over het algemeen valt het me mee, maar ik heb heus wel cravings en moeiijkere momenten gehad afgelopen jaar.
Klik om te vergroten...

Die cravings zul je af en toe moeten overwinnen, ikzelf heb er meer dan 2 jaar echt last van gehad.....maar het wordt steeds minder vaak, en steeds minder sterk.
Houd vol! Je bent op de goede weg!
Alle succes toegewenst!
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ok niet echt cleantijd, mn voornemen om ook geen alcohol te drinken faalde jammerlijk, en ik heb tussendoor een keer m gedaan, maar goed, ik heb toch 4 weken geen coke gedaan, die ene keer m tussendoor kan me niet zo veel schelen, geeft geen cravings, en doe ik maar een paar keer per jaar.

Het bevalt me wel zonder coke, ik zeg niet dat ik er helemaal mee ophoud, maar voorlopig ga ik het niet opzoeken.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Wel grappig dat ik deze speciale wiet-dag op mijn manier kan vieren 😃

Fijne 420 toegewenst!

Screenshot_2024-04-20-23-40-58-825_com.thehungrywasp.iamsober-edit.jpg
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Muntje van 1 mnd ophalen. Onder het dak waar ‘het’ allemaal gebeurd is. Ik hoop dat het me lukt om te sharen. En zo niet, dan niet.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#9
8EBFB451-6D60-4ACF-BDB3-E79E5C36986F.jpeg
Ik heb m. Dit was voor ruim een maand alcoholvrij. Ik wil uiteindelijk 2-4 als cleandatum nemen omdat toen de (voorgeschreven) benzo’s er af gingen. Mooie datum toch 2 - 4 - 2024

Was eigenlijk wel kut om weer bij Brijder te zijn, waar de meeting was. Ook altijd mensen uit de kliniek en die zitten er niet altijd even fris bij. Komende tijd kies ik liever meetings op een andere plek.
Ik ging niet huilen, wat ik eigenlijk had verwacht. Was gewoon blij en gaf een knipoog aan een maatje. Hem heb ik tijdens gebruik nog gesproken en hij wist hoe erg het was. Hij kon zelf zijn 3 maanden muntje ophalen.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vanavond UC gehad, er waren geen benzo’s meer te vinden. Ik realiseer me wel, dat als ik ga afvallen, het alsnog uit mijn vetcellen kan komen. Voel mij iig wel clean.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
23 maanden!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Goed bezig! Ga zo door!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Zandman zei:
Goed bezig! Ga zo door!
Klik om te vergroten...
Thanks! Ik ga inhalen! Nog maar 23 jaar te gaan 🥳
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Neem het per dag, niet per jaar of per 23 jaar.
Deze zienswijze ( o.a. van de AA ) Ken je natuurlijk vast wel
Bij mij zijn er meer dan 25 jaar voorbij zonder drank....en dat bezie ik nog steeds per 24 uur.
En dat werkt bij mij prima
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Zandman zei:
Neem het per dag, niet per jaar of per 23 jaar.
Deze zienswijze ( o.a. van de AA ) Ken je natuurlijk vast wel
Bij mij zijn er meer dan 25 jaar voorbij zonder drank....en dat bezie ik nog steeds per 24 uur.
En dat werkt bij mij prima
Klik om te vergroten...
Ja, zeker. Just For Today. En ik haal jou natuurlijk nooit meer in. Het is de vraag of ik ueberhaupt nog 23 jaar te leven heb na hoe ik me heb misdragen :wink:
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#16
_shikantaza zei:
Ja, zeker. Just For Today. En ik haal jou natuurlijk nooit meer in. Het is de vraag of ik ueberhaupt nog 23 jaar te leven heb na hoe ik me heb misdragen :wink:
Klik om te vergroten...
Onkruid vergaat niet toch
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#17
_shikantaza zei:
Gerookt vlees gaat langer mee!
Klik om te vergroten...
Precies, mij kunnen ze als het zover is zo in de hoek van de kamer zetten, ik ben al lang en breed gebalsemd
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Hehe, een mijlpaaltje van niks hier, twee weken geen 3mmc.

Maar! ☝️ Toch óók al een maand of twee geen coke en ghb. Niet eens een tellertje gezet voor die twee, dus geen idee (dat rijmt).

Plus: 124 dagen (geen rond getal, maar fuck it, ruim vier maanden 😎) nicotinevrij. Geen vape meer aangeraakt.

Al met al enigszins on track.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
miles zei:
Onkruid vergaat niet toch
Klik om te vergroten...
Gerookt vlees gaat langer mee!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
miles zei:
Precies, mij kunnen ze als het zover is zo in de hoek van de kamer zetten, ik ben al lang en breed gebalsemd
Klik om te vergroten...
Pickled & brined!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213...61
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."