#1
Eén jaar!
Gefeliciteerd kerel!Eén jaar!
Goed bezig. 💪Vandaag heb ik precies een jaar lang geen alcoholhoudende dranken gedronken.
Over het algemeen valt het me mee, maar ik heb heus wel cravings en moeiijkere momenten gehad afgelopen jaar.
Over het algemeen valt het me mee, maar ik heb heus wel cravings en moeiijkere momenten gehad afgelopen jaar.

Thanks! Ik ga inhalen! Nog maar 23 jaar te gaan 🥳Goed bezig! Ga zo door!
Ja, zeker. Just For Today. En ik haal jou natuurlijk nooit meer in. Het is de vraag of ik ueberhaupt nog 23 jaar te leven heb na hoe ik me heb misdragenNeem het per dag, niet per jaar of per 23 jaar.
Deze zienswijze ( o.a. van de AA ) Ken je natuurlijk vast wel
Bij mij zijn er meer dan 25 jaar voorbij zonder drank....en dat bezie ik nog steeds per 24 uur.
En dat werkt bij mij prima
Onkruid vergaat niet tochJa, zeker. Just For Today. En ik haal jou natuurlijk nooit meer in. Het is de vraag of ik ueberhaupt nog 23 jaar te leven heb na hoe ik me heb misdragen![]()
Precies, mij kunnen ze als het zover is zo in de hoek van de kamer zetten, ik ben al lang en breed gebalsemdGerookt vlees gaat langer mee!
Gerookt vlees gaat langer mee!Onkruid vergaat niet toch
Pickled & brined!Precies, mij kunnen ze als het zover is zo in de hoek van de kamer zetten, ik ben al lang en breed gebalsemd
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."