#1
Gisteren 16 maanden 🍖🍳.
Jeuj!
Jeuj!
En ook geen seks?20 dagen niet gerookt, geblowd, gedronken of hard drugs gedaan.

Is het dan wel zo verstandig morgen speed te gebruiken gezien dat soort van je Kryptonite is? 😅Morgen weer naar een feest en dan begin ik weer op 0, maar ik heb het toch 80 dagen volgehouden sinds het laatste feest op 5 augustus 💪💪💪
Langste record helemaal clean was 101 dagen. Nu wel veel andere drugs gebruikt in de tussentijd🫣
Maar aangezien speed echt mijn hoofdverslaving was wat ik jarenlang dagelijks gebruikte, ben ik wel trots dat ik nu weer zo'n lange tijd zonder heb gedaan👍
(dit is 1-na-langste tijd na die 101 dagen)
Bekijk bijlage 54826
Is het dan wel zo verstandig morgen speed te gebruiken gezien dat soort van je Kryptonite is? 😅
Niet dat ik weet. Oke fair. Enjoy your party 😁Dat had je van de week toch al gevraagd of was dat iemand anders? Had daar al uitgebreid op geantwoord iig.
We hebben nu veel minder gram dan normaal, kunnen niet bijhalen en ik heb nu niet zoals de vorige keer 2 weken vakantie erna waardoor het toen nogal uit de hand liep. Nu woensdag gewoon weer cursus en donderdag gewoon weer werken. Dus dat is wel een goede stok achter de deur.
Vorige keer was de kater zo heftig (niet zo gek na 3 nachten wakker en 10gram nat samen opgemaakt) dat ik dat echt niet meer wil en dat bij speed de nadelen dus meer tegen de voordelen begonnen op te wegen (itt bij coke waar dat nog niet zo is bijvoorbeeld).
Dus ook al was het mn kryptonite, heb er nu wel vertrouwen in dat het niet zo uit de hand loopt en ik heb verder ook niet echt veel behoefte/trek aan speed meer. Ik wilde eigk helemaal geen speed meer gebruiken maar 6-apb, maar dat werkte niet bij ons. Als dat had gewerkt dan had ik dat in het vervolg gewoon gebruikt op feesten en helemaal geen speed meer gewild verder. Wordt er daarna echt zo depressief van en het beïnvloedt zo de rest van de week erna. Daar heb ik geen trek meer in nu ik net zo leuk werk heb sindskort etc.
Werkt dat voor jou echt? Dat ik “moest” werken was voor mij echt geen belemmering om weer eens een nachtje te stimfappen hoor. Van middel veranderen trouwens ook niet. Wat ik in huis haalde ging op.Dat had je van de week toch al gevraagd of was dat iemand anders? Had daar al uitgebreid op geantwoord iig.
We hebben nu veel minder gram dan normaal, kunnen niet bijhalen en ik heb nu niet zoals de vorige keer 2 weken vakantie erna waardoor het toen nogal uit de hand liep. Nu woensdag gewoon weer cursus en donderdag gewoon weer werken. Dus dat is wel een goede stok achter de deur.
Vorige keer was de kater zo heftig (niet zo gek na 3 nachten wakker en 10gram nat samen opgemaakt) dat ik dat echt niet meer wil en dat bij speed de nadelen dus meer tegen de voordelen begonnen op te wegen (itt bij coke waar dat nog niet zo is bijvoorbeeld).
Dus ook al was het mn kryptonite, heb er nu wel vertrouwen in dat het niet zo uit de hand loopt en ik heb verder ook niet echt veel behoefte/trek aan speed meer. Ik wilde eigk helemaal geen speed meer gebruiken maar 6-APB, maar dat werkte niet bij ons. Als dat had gewerkt dan had ik dat in het vervolg gewoon gebruikt op feesten en helemaal geen speed meer gewild verder. Wordt er daarna echt zo depressief van en het beïnvloedt zo de rest van de week erna. Daar heb ik geen trek meer in nu ik net zo leuk werk heb sindskort etc.
Werkt dat voor jou echt? Dat ik “moest” werken was voor mij echt geen belemmering om weer eens een nachtje te stimfappen hoor. Van middel veranderen trouwens ook niet. Wat ik in huis haalde ging op.
Jij bent echt verkeerd bezig 🤗.Nouja we hebben nu maar 6 gram nat gehaald. Heb vanavond 12 bommetjes gevuld voor morgen de reis/feest.
En nog klein beetje over voor zondag en dan is het echt wel op.
Maandag en dinsdag uitbrakken (en slapen met benzo) en dan kan ik woensdagmiddag wel gewoon weer naar cursus. Met 6 gram nat kunnen we nu echt niet tot dinsdag doorgaan ofzo😅
Dat was ik 🙂Dat had je van de week toch al gevraagd of was dat iemand anders?
We spreken (bijna) allemaal uit ervaring. Je bent er klaar mee maar als iets ooit je zwak is geweest is het zo fucking makkelijk om vandaag te denken. “Jezus wat een lekker rush. Toch wel het beste, die pep! Stiekem vind ik het wel chill dat het wel weer kan!”Nou lekker positief weer. Ik ben er trots op en het geeft mij hoop. Als het nu met die speed al zolang lukt en dat ik er klaar mee begin te worden dan komt dat straks ook voor de andere drugs hopelijk.
Ieder zijn eigen proces. Als ik niks meer zou proberen en geen hoop meer zou hebben dan had ik het allang opgegeven en niet meer geprobeerd.
Maar aan de hand van de reacties de laatste tijd twijfel ik of ik nog wel zo open moet zijn of hier moet blijven posten. Snap dat er een kritische noot geplaatst moet worden soms en dat is prima. Maar als ik 80 dagen clean van iets ben en daar trots op ben ondanks alles en ik krijg alleen maar te horen dat ik slecht bezig bent voelt het voor mij een beetje als een hetze.
Ik ben nochtans nooit aanvallend naar jou. Alleen heb ik af en toe bedenkingen, en net zoals jij je afvraagt of je wel nog zo open moet blijven posten vraag ik mij af waarom ik vragen stel aan je.Nou lekker positief weer. Ik ben er trots op en het geeft mij hoop. Als het nu met die speed al zolang lukt en dat ik er klaar mee begin te worden dan komt dat straks ook voor de andere drugs hopelijk.
Ieder zijn eigen proces. Als ik niks meer zou proberen en geen hoop meer zou hebben dan had ik het allang opgegeven en niet meer geprobeerd.
Maar aan de hand van de reacties de laatste tijd twijfel ik of ik nog wel zo open moet zijn of hier moet blijven posten. Snap dat er een kritische noot geplaatst moet worden soms en dat is prima. Maar als ik 80 dagen clean van iets ben en daar trots op ben ondanks alles en ik krijg alleen maar te horen dat ik slecht bezig bent voelt het voor mij een beetje als een hetze.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."