Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVier hier je clean-tijd mijlpalen

Vier hier je clean-tijd mijlpalen

1200 antwoorden
143 weergaven
18-5-2026
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#1
46 weken geen coke💪
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bijna eenMaandje geen methadon
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Moeilijker dan pyros 😭

IMG_1192.png
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Snuffelaar zei:
Moeilijker dan pyros 😭

Bekijk bijlage 67027
Klik om te vergroten...

Oh ik vond roken echt een eitje vergeleken met pyro's 🤣

Ieder z'n valkuilen I guess. Succes man! Naar mijn ervaring is het zwaarste stuk voorbij. Al kwamen cravings het eerste half jaar best vaak om de hoek. Daarna werd het ècht beter. Die mentale verslaving is niet makkelijk.
S
SnookyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ei-Salade zei:
6 maanden benzo vrij!!
Nooit gedacht dat ik het zou halen.
Met dank aan dit forum het gelukt is en nu de rest nog.
De tips & informatie die hier te vinden zijn heeft mij enorm geholpen en de mensen die je op je vingers tikken wanneer nodig is ook een pluspunt.
Op dat moment kan het confronterend zijn, maar zo nodig!
Vanaf maart ben ik gestopt met dagelijks en daarna een aantal keer recreatief geprobeerd maar dat was gelijk heel naar.. vandaar dat ik nu wel denk dat het 6 maanden is.
Eigenlijk geen inzicht in.
Anyway, 10 jaar lang elke dag minimaal 30mg oxazepam tot op m'n hoogtepunt 1.5mg clonazepam nu niks!
Klik om te vergroten...
Wow, dat is zeker iets om trots op te zijn! Well done!
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#6
MyLittlePonyPack zei:
Vandaag 2 weken niet geblowt 💪
Maar lijkt wel alsof het steeds moeilijker wordt ipv makkelijker. Echt steeds vaker cravings juist😫
Klik om te vergroten...

Word vanzelf minder. Ik heb de eerste 4 maanden elke dag verlangens gevoeld. Nu op 5 maanden ben ik juist blij dat ik t niet meer doe.
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#7
MyLittlePonyPack zei:
Vandaag 2 weken niet geblowt 💪
Maar lijkt wel alsof het steeds moeilijker wordt ipv makkelijker. Echt steeds vaker cravings juist😫
Klik om te vergroten...
Hoe is t je vandaag afgegaan?
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nu weer gelukkig bijna 2 weken vrij van de ketamine. Wat een extreme haat-liefde verhouding heb ik met ket. Nu ik erover typ krijg ik direct weer zin om t tot me te nemen. Heel gevaarlijk. Gelukkig niks in huis. Mede dankzij de nieuwe microdose journey die ik ben gestart sinds anderhalve week hou ik t aardig onder controle. Dankbaar dat ik elke dag weer eentje nuchter ben. T extreme ketamine gebruik sinds vorig jaar september (dat ik voor t allereerst het had gesnoven) heeft me nu al 2x een aantal dagen flinke blaaspijn gegeven. Verder ervaar ik dagelijks een dissociatief gevoel. Van een minimaal gevoel tot sommige dagen dat ik t gewoon niet meer trek. T gevoel dat de wereld niet echt is. Ik vergelijk t altijd alsof je in gta 5 in first person in een auto rijdt. Je zit niet in de situatie maar bekijkt t van een afstand. T is lastig uit te leggen. Ik maak me erge zorgen dat het nooit meer overgaat. Dat de ketamine permanent mijn gevoel van "grounding" kapot heeft gemaakt. Maar goed voor nu afgelopen 2 weken gaat t redelijk goed. Dus nogmaals erg dankbaar dat ik me sterk hou.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hou vol man !! Altijd dissociatief zijn is t echt niet waard!
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#10
ReggaeBlaster zei:
Hoe is t je vandaag afgegaan?
Klik om te vergroten...

Ja wel extra moeilijk omdat ik al een paar dagen enorme last heb van mijn zij (geen idee wat het is, morgen anders maar naar de dokter, is er vandaag niet). Maar paracetamol en diclofenac etc werkte niet dus ik had gisteren echt trek in alles wat maar verdovend werkt (wiet, coke, keta, O-PCE)
Maar ik heb niks gebruikt 💪
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ondertussen 5 maanden niks gebruikt😎.

De paniekaanvallen zijn eindelijk aan het verdwijnen en ik begin mij weer gewoon "normaal" te voelen. Het heeft even geduurd, maar het is het waard!
L
LovakengjLid
01-01-2024, 00:00
#12
Precies vandaag 6 maanden clean van elk middel en alcohol!
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#13
IMG_9139.jpeg

🕶️

geen katers meer is wel lekker. Voor de rest is mn leven nog even saai. 😆
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Bye bye benzo's!! 😊
(Bromazolam inmiddels al bijna een jaar, maar de Oxa nu zes maanden niet gebruikt).
37644.jpg
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#15
4 dagen alcohol vrij!
Er is een knop omgezet, hoogstens af en toe "alcohol vrij" (vaak xit er nog alcohol in...)
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
3,5 jaar clean 🥳
m
mistakemakerLid
01-01-2024, 00:00
#17
90 dagen!!
Een nieuw muntje voor mijn mijlpalen <3

IMG_5831.jpeg
m
mistakemakerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ben 12 november uit de kliniek gekomen en ben nu 88 dagen clean 🫶🏼
Binnenkort mijn 90 dagen muntje ophalen!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#19
11 dagen.

🙂‍↕️
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
mistakemaker zei:
90 dagen!!
Een nieuw muntje voor mijn mijlpalen <3

Bekijk bijlage 68254
Klik om te vergroten...
Vet! Op weg naar geel 👍

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5758596061
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."