Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Minder heftig als opiaten en of hardrugs maar vandaag 14 weken niet geblowd na 5 jaar (:"
"De Dunne zei: Zelfs als iemand anders @Couchlock aanrijdt is tie de lul. Je bent niet verzekerd als je onder invloed rijdt. En geloof me, als je iemand onder invloed letsel toebrengt, dekt je verzekering niets. En dat kost echt heeeeel veel geld en je zult heeeel lang moeten afbetalen. En dan over de strafrechtelijke gevolgen qua rijbewijs zullen we het ook maar niet hebben. Klik om te vergroten... Excuses mevrouw dunne dan (; Laat me niet weg jagen hoor, alleen dan is de test zoals je al zei niet goed gegaan en heb ik veel geluk gehad was ook een leermoment hoor. Snap er zelf ook niets van dat ik als ex dagelijks blower een negatieve uitslag heb gekregen.. Denk dat de hogere vond dat ik genoeg pech gehad heb de afgelopen maanden :P"
"Eve's drop zei: Nou mevrouw de dunne ik heb in belgië ook eens moeten "likken" en die test was zeker wel negatief, ik was toen dom bezig en had een uur daarvoor nog dik zitten blowen. Test was zeker negatief wat mij doet denken dat deze vals negatief was. Heeft mij wel direct aan het denken gezet. Overigens was dit al heel lang geleden en rij ik nooit meer onder invloed! Klik om te vergroten... Ja precies schijnbaar zitten er een paar niet werkende tussen ? Vaak verhalen gelezen van mensen die positief testen na 5+ uur niet blowen.. En gematst is onzin, dan zouden ze überhaupt niet de tijd en moeite nemen om de drugtest af te nemen. Dus zie het maar zo je kan geluk hebben en alsnog er iets van leren achteraf (;"
"Hey forum mensen. Ik zit met een vraag zoals ik en we allemaal al wel weten zijn bijna alle middelen wel capabel om een verslaving mee op te bouwen. Alleen vroeg ik mij af of er ervaringen zijn of mensen met verstand ervan over een afhankelijkheid van erectiepillen o.a kamagra, cobras etc.. Is hier een groot risico aan bijvoorbeeld niet durven / kunnen functioneren zonder het spul? Ik hoor graag van jullie meningen en of ervaringen."
"HappyMind zei: Maar vanwaar deze vraag? Klik om te vergroten... Niet voor mezelf, heb nog nooit dit soort middelen gebruikt. Maar wel mensen in mijn omgeving. Dus puur intresse en benieuwd naar ervaringen kon er zelf weinig over vinden. Mvg"
"Hey allemaal! Ik dacht ik zal eens een topic aanmaken ook voor mezelf en voor geïnteresseerden in de zelfde boot. Ik ben nogal verslaafd geraakt aan blowen. Dit komt waarschijnlijk omdat ik erg vroeg ben begonnen, net 14 jaar oud. De eerste keer was het puur nieuwsgierigheid door wat video's die ik destijds met mijn beste maat op YouTube tegen kwam. Maar het bleef erg interessant.. Het eerste jaar was het zo nu en dan elke week wel 1/2X. Sinds mijn 15e is het elke dag geworden tot nu toe, 18 jaar. Sinds mijn 16e waren de remmen al totaal eraf, elke mogelijkheid die ik had om te blowen nam ik, voor school tijdens de pauze na school, in de avonden etc. Afgelopen paar maanden is het nog meer geworden dan heb ik het over 5/10 jointjes per dag, de meeste rook ik met mijn hechte vrienden of met schoolvrienden, maar ook zeker alleen. Mijn vriendenkring bestaat eigenlijk alleen maar uit blowers dat maakt het nog lastiger om eruit te komen. Toch heb ik besloten te stoppen nu 3 dagen geleden, met mijn beste maat, die ik overigens meer als broer zie, dat maakt het voor mijn idee een stuk makkelijker. Alleen de enorme verveling en niet wetende wat te doen zonder te blowen. En emotioneel ontstabiel. Maakt het erg lastig ook droom ik heftig en word ik meerdere keren soms zwetend wakker. Toch weet ik bijna zeker dat het me gaat lukken omdat ik er echt genoeg van heb gehad voor mijn gevoel... Teveel nadelen die ik goed ben gaan merken, zoals geldproblemen, ongemotiveerd, mijn moeder die het erg vind, het idee dat ik niets leuk vind zonder de wiet, zoals met vrienden zijn etc. Dusja bij deze dit topic wel chill om het te delen ergens.. Ik geef wel een update met hoe het stoppen ervoor staat. Bedankt voor het lezen! en verder een fijne dag gewenst (:"
"Heftig verhaal, goed geschreven. Bewijst maar weer hoe erg makkelijk het is om aan stuff te komen als nieuwsgierige tiener.. kan eigenlijk echt niet. Knap dat je nu 3 maanden clean bent!"
"Wel een mooie vraag, De knop om is bij mij vaker gebeurd 2x met succes 1x 6 maanden en 1x 1.5 jaar, beide keren was ik op het zelfde niveau eigenlijk rockbottom voor mij kwa gebruik, gewicht en somberheid. Dan lijkt het alsof ik bewust wacht op het moment van nu wil/kan ik niet meer, en gelukkig is het met beide keren zo goed gelukt toen de knop omgezet werd en ik cold turkey stopte. Heel gek maar ik was opgelucht, trots en gemotiveerd om opnieuw te beginnen, tuurlijk ook mindere kant het afkicken, emoties die naar boven komen etc. Nu ben ik daar weer, weer rockbottom amper eetlust somber enal, en de knop? Stel ik helaas uit, steeds weer langer en langer, terwijl ik van binnen weet dat ik het kan en wil, wat een raar en naar iets verslaving. ~"
"Ik denk van wel, al zal er bijna altijd iets in je zitten dat zegt nee maar misschien toch meer "ja" Zelf ben ik een keer weer begonnen met blowen na 4 maanden, omdat ik mijn social life saai vond na het stoppen en wist dat al mijn vrienden nog blowde en koos ik ervoor weer te beginnen."
"Vorige keer na een nodige stop periode na 1x blowen weer verkocht na 3 maanden nuchter, hou je hoofd omhoog en gebruik niet iets waar je verslaafd aan bent geweest lijkt mij de beste optie."