Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVier hier je clean-tijd mijlpalen

Vier hier je clean-tijd mijlpalen

1200 antwoorden
196 weergaven
18-5-2026
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#1
annihilation zei:
Dan vraag ik mij af waarom die vriend jou überhaupt vraagt of je alcohol wil gezien je verleden/problemen?
Klik om te vergroten...

Omdat ik van te voren niet gezegd had dat ik niet wilde drinken. Hij had gevraagd wat hij voor me moest halen en ik had gezegd "alleen cola zero". Eerst nam ik dan zelf altijd Malibu mee maar nu dus niet. En toen vroeg hij het gewoon de eerste keer bij drinken inschenken en zei ik het. Geen probleem verder. Mijn vriend drinkt/blowt thuis ook gewoon en dat maakt me niet uit. Als iemand voor me gaat zitten snuiven wordt het een ander verhaal.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Opwarmronde zit er bijna op! Vorig jaar ging ik weer blowen rond dag 107 en dit keer begint het serieuze werk bij dag 108!
Ik dank jullie alleen voor de ondersteuning en het fijne gezelschap!
🌅Screenshot_2024-03-10-08-31-50-847_com.thehungrywasp.iamsober-edit.jpg
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Beetje vloeken in de kerk gezien mijn voorliefde voor NA. Maar een meeting is een meeting en herstel is herstel haha

1000033521.jpg
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#4
4 weken clean van de Bromozolam 🎉
En verder ga ik dat niet meer noemen want ik ga die zooi toch niet meer gebruiken.
Vanavond met avondeten weer 2.5 mg Diazepam bij het avondeten eraf. Ben al afgebouwd van 30 mg naar 20 mg per dag dan👍
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Perenijsje zei:
Ik ben voor de nacht al gehalveerd van 15 milligram in de kliniek naar 7,5 milligram dan. De rest van de dag zit ik op 5 miligram.
Klik om te vergroten...

Perenijsje zei:
Vanavond met avondeten weer 2.5 mg Diazepam bij het avondeten eraf. Ben al afgebouwd van 30 mg naar 20 mg per dag dan👍
Klik om te vergroten...

Sterkte @Perenijsje! Alleen volgens mijn berekeningen klopt er iets niet. Of ben je toch weer iets gestegen met de dosis?
Afbouw is geen leuke zaak, maar het ergste is voorbij denk ik!
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#6
10 maanden en een paar dagen abstinent sinds mijn laatste terugval (een enkele alcoholische consumptie — en heel af en toe cannabis — daargelaten). Daarvoor al een keer 6–7 maanden abstinent geweest. Inmiddels ook al een paar maanden geen tabak meer. Op naar een jaar!
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#7
Manu76 zei:
Sterkte @Perenijsje! Alleen volgens mijn berekeningen klopt er iets niet. Of ben je toch weer iets gestegen met de dosis?
Afbouw is geen leuke zaak, maar het ergste is voorbij denk ik!
Klik om te vergroten...
Die eerste post die je quotte klopt idd niet. In de kliniek begonnen op 5-5-5-15 en daar ook al afgebouwd naar 5-5-5-10. Niet al naar 7.5 mg. De eerste week thuis daar op 10mg voor het slapen gebleven. Toen 2 weken afgebouwd naar 5-5-5-7.5
En sinds vandaag dus 5-5-2.5-7.5

Ik denk vooral dat het laatste stuk juist het moeilijkst wordt, vooral voor het slapen. Maar dat ga ik ook pas als laatste doen. Ga eerst alles overdag afbouwen.

20240311_224244.jpg

Vanaf die week 1-2 etc geldt dus voor het afbouwen thuis. Volgende stap is voor de middag naar 2.5 mg en dan 's ochtends. En daarna ben ik nog niet over uit. Denk dan naar 5 mg voor het slapen iig en daarna of naar 0 overdag of misschien nog met een tussenstap naar 1 mg, maar dat moet ik tegen die tijd met de psychiater bespreken.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#8
8 maand gepasseerd 😎💪
R
RnB_fanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Eén jaar!
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#10
RnB_fan zei:
Eén jaar!
Klik om te vergroten...
Gefeliciteerd kerel!
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#11
Weer 2 weken erbij 💪
Zo fijn om nu gewoon de weekenden in te vullen met een rondje kermis, het huishouden, sportschool en samen voetbal/serie kijken. Stuk gezonder👍Screenshot_20240318_120214_Clean Time App.jpg
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#12
RnB_fan zei:
Eén jaar!
Klik om te vergroten...
Jij had in augustus toch een terugval? Bedoel je een jaar in herstel?
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#13
ondertussen al iets meer dan 2 maanden tabak vrij!
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#14
4 weken alcoholvrij
R
RnB_fanLid
01-01-2024, 00:00
#15
OtherShore zei:
Jij had in augustus toch een terugval? Bedoel je een jaar in herstel?
Klik om te vergroten...
Ik bedoel inderdaad in herstel zijn! Clean zijn is daar slechts een onderdeel van.

Vandaag ook 30 weken clean!
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Muntje van 1 mnd ophalen. Onder het dak waar ‘het’ allemaal gebeurd is. Ik hoop dat het me lukt om te sharen. En zo niet, dan niet.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#17
8EBFB451-6D60-4ACF-BDB3-E79E5C36986F.jpeg
Ik heb m. Dit was voor ruim een maand alcoholvrij. Ik wil uiteindelijk 2-4 als cleandatum nemen omdat toen de (voorgeschreven) benzo’s er af gingen. Mooie datum toch 2 - 4 - 2024

Was eigenlijk wel kut om weer bij Brijder te zijn, waar de meeting was. Ook altijd mensen uit de kliniek en die zitten er niet altijd even fris bij. Komende tijd kies ik liever meetings op een andere plek.
Ik ging niet huilen, wat ik eigenlijk had verwacht. Was gewoon blij en gaf een knipoog aan een maatje. Hem heb ik tijdens gebruik nog gesproken en hij wist hoe erg het was. Hij kon zelf zijn 3 maanden muntje ophalen.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vanavond UC gehad, er waren geen benzo’s meer te vinden. Ik realiseer me wel, dat als ik ga afvallen, het alsnog uit mijn vetcellen kan komen. Voel mij iig wel clean.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
23 maanden!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Goed bezig! Ga zo door!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2829303132...61
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."