Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVier hier je clean-tijd mijlpalen

Vier hier je clean-tijd mijlpalen

1200 antwoorden
171 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dank je wel!
En, die marsepein is nog tamelijk prijzig, ook.
Het was toch wel weer zo'n dingetje, die marsepein iedere keer dwangmatig bestellen....
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#2
De Zandman zei:
Met marsepein eten stoppen was niet een groot probleem.
Even de gedachten verzetten, een dag of 3 en toen was het over.
De benzo ontwenning. Dat was pas echt zwaar!
Klik om te vergroten...
Fijn! Ja, na benzo's en alcohol is dat een peulenschilletje. Maar tóch heb je er een paar maanden last van gehad natuurlijk. Dus evengoed knap van je dat je ook dit ding hebt aangepakt.
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Zandman zei:
Ieder lichaam werkt anders.
Ik dronk 6 jaar lang iedere dag 6 tot 10 grote glazen trappistenbier. Zwaar bier, dus.(tripel)
Dat heb ik wel even gevoeld toen ik daarmee stopte ja
Klik om te vergroten...
Oef..ik sta na 2 of 3 glazen trappistenbier al op mijn kop..
Ik ben dan ook nooit een zware drinker geweest moet ik er aan toevoegen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Deadwing zei:
Ik ben dan ook nooit een zware drinker geweest moet ik er aan toevoegen.
Klik om te vergroten...
Ik ben dus een alcoholist, alleen drink ik dus niet meer.
Dat durf ik nog steeds niet, ik ga het niet uitproberen ofwel onderzoeken of dat nog steeds zo werkt maar gelet op andere verslavingen ga ik hier wel van uit.
Ik mis de drank ook helemaal niet meer.
Dat wil ik zo houden!
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Normaal ben ik niet zo van het delen van clean tijd voor specifieke middelen, maar deze markeert ook het punt dat ik de detox in ging voor mijn behandeling in Zuid Afrika. En dat is toch wel een belangrijk keerpunt geweest waar ik me echt ben gaan inzetten voor herstel.

4 jaar clean van wiet!
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#6
IMG_8177.jpeg
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#7
3 maanden clean ondertussen. Ik merk dat ik mij over het algemeen een stuk vrolijker en gemotiveerder voel.

Verder ben ik een tijdje terug weer begonnen met dagelijks mediteren, dat zal ook wel enige bijdrage leveren.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Zandman zei:
Bijna eenMaandje geen methadon
Klik om te vergroten...
Fantastisch @De Zandman! Ik ben zeer onder de indruk. Dat is geen makkelijke.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
OtherShore zei:
Fantastisch @De Zandman! Ik ben zeer onder de indruk. Dat is geen makkelijke.
Klik om te vergroten...
Het was zeker niet makkelijk, deze tweede keer, ook al was de dosis niet hoog.
Ongelooflijk hoe je lijf reageert op een heel klein beetje van dat spul.
Maar ik heb het gered! Er is geen methadon meer in huis dus terugvallen zit er niet meer in. Ik heb geen straatdealer contacten.
Nu opletten dat die verslaving naar een andere overspringt....
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
1200 dagen Helemaal Niks... 🍖🍳

1757694416481.png

En dan juist vandaag appt m'n dealer "yo yo yo lang niet gezien dude heb weer goeie goeie check deze 1tje gratis maat". 🤦

Ach ja, je doet maar ouwe :)
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#11
_shikantaza zei:
1200 dagen Helemaal Niks... 🍖🍳

Bekijk bijlage 67271

En dan juist vandaag appt m'n dealer "yo yo yo lang niet gezien dude heb weer goeie goeie check deze 1tje gratis maat". 🤦

Ach ja, je doet maar ouwe :)
Klik om te vergroten...
Nummer blokkeren?
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mijn mijlpaal blijft staan op 31 jaar geen heroine meer en methadon, en daar komen nog vele jaren aan zonder dat spul.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
annihilation zei:
Nummer blokkeren?
Klik om te vergroten...
Al lang gedaan maar om de zoveel tijd neemt ‘ie een nieuw nummer.

Op zich wel leip dat hij het na ruim 3 jaar nog blijft proberen.

Ik kan er inmiddels wel om lachen. Vroeger trapte ik er altijd weer in. Maar nu 🗑️
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#14
_shikantaza zei:
Al lang gedaan maar om de zoveel tijd neemt ‘ie een nieuw nummer.

Op zich wel leip dat hij het na ruim 3 jaar nog blijft proberen.

Ik kan er inmiddels wel om lachen. Vroeger trapte ik er altijd weer in. Maar nu 🗑️
Klik om te vergroten...
Misschien auto berichtje naar iedereen in zijn lijst?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#15
_shikantaza zei:
Al lang gedaan maar om de zoveel tijd neemt ‘ie een nieuw nummer.

Op zich wel leip dat hij het na ruim 3 jaar nog blijft proberen.

Ik kan er inmiddels wel om lachen. Vroeger trapte ik er altijd weer in. Maar nu 🗑️
Klik om te vergroten...
Ik krijg ze ook nog wel eens. Moest laatst wel lachen om een "kortingsactie", waarbij de korting helemaal geen korting was😆

Rekenen is ook wel lastig natuurlijk
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#16
annihilation zei:
Nummer blokkeren?
Klik om te vergroten...

_shikantaza zei:
Al lang gedaan maar om de zoveel tijd neemt ‘ie een nieuw nummer.

Op zich wel leip dat hij het na ruim 3 jaar nog blijft proberen.

Ik kan er inmiddels wel om lachen. Vroeger trapte ik er altijd weer in. Maar nu 🗑️
Klik om te vergroten...

Die van mij heb ik toen gevraagd om me uit zijn klantenbestand te gooien. Dat deed ie en sindsdien heb ik niets meer gehoord. Dat was mijn dealer na de kliniek. Heb vlak na de kliniek überhaupt een nieuwe telefoon gekocht en ook een nieuw nummer aangenomen. Anders werd ik gek van alle sms'jes en appjes.
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Na deze werkweek veranderde er iets in mij. Ik deed opnieuw iets werkgerelateerds wat ik spannend vond en wat me nog geen half jaar geleden ondenkbaar, werkelijk volstrekt ondenkbaar leek zonder benzo. Nu deed ik het niet alleen zonder benzo's, ik had ze niet eens bij me!!! Er was soms ongemak, wat vroeger steevast leidde tot een paniekaanval (en dus tot het in mijn lijf proppen van meer benzo's) of een heel naar gevoel van door de mand vallen en van transparantie (lang leve anxiety disorders). Nu mocht het er allemaal zijn, kon ik het accepteren zoals het was en werd het daarmee allemaal ineens veel minder belangrijk.

Vandaag, 110 dagen na mijn laatste benzo, durf ik het pas hardop te zeggen. Nu pas voelt het als iets wat ik vol kan houden, ook als het moeilijk wordt. Het is ontzettend eng om te zeggen, want als ik het zeg dan is het ineens echt, maar ik zeg het toch:

IK BEN GESTOPT MET BENZO'S.

110 days and counting.

:cheerpompom: :cheerpompom: :cheerpompom:
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
3 jaar 3 maanden 3 weken en 3 dagen. Die kon ik jullie niet onthouden :wink:
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#19
_shikantaza zei:
3 jaar 3 maanden 3 weken en 3 dagen. Die kon ik jullie niet onthouden :wink:
Klik om te vergroten...
Huh lol, een fella vandaag op de meeting exact hetzelfde 🤣
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#20
_shikantaza zei:
3 jaar 3 maanden 3 weken en 3 dagen. Die kon ik jullie niet onthouden :wink:
Klik om te vergroten...
Mooi man, ga zo door! Ik kom vanavond laat op de 666 dagen zonder thc en cbd inname!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1617181920...61
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."