Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVier hier je clean-tijd mijlpalen

Vier hier je clean-tijd mijlpalen

1200 antwoorden
170 weergaven
18-5-2026
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#1
LucidLucy zei:
Bizar eigenlijk. Als ik nu een aankoop moet doen van €100,- ben ik aan het wikken en wegen. Reviews lezen. En soms bedenk ik me alsnog: heb ik dit echt nu nodig? Nee... En dan zie ik er alsnog van af.

En voorheen ging ik naar de dealer. Keek ik er niet van op of om. Zo in een keer 200-250 aftikken. Wetende dat ik over een paar dagen gewoon weer hetzelfde deed.

Zo'n contrast haha
Klik om te vergroten...
Haha heel herkenbaar dit 😂. Andere tijden man. Gelukkig maar.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#2
MyLittlePonyPack zei:
Nieuw record, 11 maanden geen coke💪😎

Bekijk bijlage 65490

Helaas net het jaar niet gered, maar wel trots dat zo lang gelukt is💪
Klik om te vergroten...

Kun je er nu wel weer goed vanaf blijven? Of is een craving die blijft hangen na het weekend
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kordie zei:
Kun je er nu wel weer goed vanaf blijven? Of is een craving die blijft hangen na het weekend
Klik om te vergroten...

Nee heb nu geen craving meer. Maar komt ook omdat ik nu weer geen alcohol drink ook.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
3 jaar 🙏
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#5
_shikantaza zei:
3 jaar 🙏
Klik om te vergroten...
Gefeliciteerd! 🎉

Hele mooie mijlpaal!
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#6
_shikantaza zei:
3 jaar 🙏
Klik om te vergroten...
Hele mooie prestatie en lekker doorgaan zo!
Ik kan het niet laten om te melden dat ik precies op de helft zit als het THC/ wiet betreft. Vandaag zit ik op de 18 maanden/ anderhalf jaar.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#7
MyLittlePonyPack zei:
Nee heb nu geen craving meer. Maar komt ook omdat ik nu weer geen alcohol drink ook.
Klik om te vergroten...
Alcohol was of nja is bij mij ook het probleem. Drink ik moet snuif ik ook niet. Dus daarom maar gestopt met drinken. Nu bijna twee jaar geen druppel. Maar als ik er zo een paar zou drinken staat de dealer weer zo op de stoep.
m
merelkerel12Lid
01-01-2024, 00:00
#8
2 jaar alcohol
1 jaar phenibut
1 maand diazepam
1 week sigaretten

op naar de oxazepam :')
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#9
merelkerel12 zei:
2 jaar alcohol
1 jaar phenibut
1 maand diazepam
1 week sigaretten

op naar de oxazepam :')
Klik om te vergroten...

Is dat een bewuste keuze om eerst diazepam af te bouwen en daarna oxazepam?

Ipv eerst oxazepam omzetten naar diazepam en dan dus beiden afbouwen op alleen de diazepam.
m
merelkerel12Lid
01-01-2024, 00:00
#10
LucidLucy zei:
Is dat een bewuste keuze om eerst diazepam af te bouwen en daarna oxazepam?

Ipv eerst oxazepam omzetten naar diazepam en dan dus beiden afbouwen op alleen de diazepam.
Klik om te vergroten...
Nee haha, maar ik snap dat het een niet logische keuze lijkt. Toen ik begon met het hele afkick/afbouw proces bij de alcohol, werd mijn dosis van de diazepam verhoogd van 15 mg naar 40 mg en kreeg toen 3x10 mg oxazepam zo nodig per dag. Dit om de ontwenning van de alcohol en phenibut tegen te gaan. De oxazepam was dus altijd een reserve of een noodmedicatie. Maar tijdens de diazepam afbouw nam ik al gauw standaard 30 mg oxazepam per dag, dus daar zit ik nu nog mee helaas.

Het is nu even kijken of ik de oxazepam afbouw met taperingstrips of dat ik het omzet naar diazepam, alhoewel ik daar niet echt op zit te wachten :')
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#11
merelkerel12 zei:
Het is nu even kijken of ik de oxazepam afbouw met taperingstrips of dat ik het omzet naar diazepam, alhoewel ik daar niet echt op zit te wachten :')
Klik om te vergroten...

Dat levert waarschijnlijk wel een stabielere afbouw vanwege de langere halfwaardetijd van diazepam.

Maar overleg het in elk geval met een arts.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
merelkerel12 zei:
Nee haha, maar ik snap dat het een niet logische keuze lijkt. Toen ik begon met het hele afkick/afbouw proces bij de alcohol, werd mijn dosis van de diazepam verhoogd van 15 mg naar 40 mg en kreeg toen 3x10 mg oxazepam zo nodig per dag. Dit om de ontwenning van de alcohol en phenibut tegen te gaan. De oxazepam was dus altijd een reserve of een noodmedicatie. Maar tijdens de diazepam afbouw nam ik al gauw standaard 30 mg oxazepam per dag, dus daar zit ik nu nog mee helaas.

Het is nu even kijken of ik de oxazepam afbouw met taperingstrips of dat ik het omzet naar diazepam, alhoewel ik daar niet echt op zit te wachten :')
Klik om te vergroten...
overgaan op diazepam, 100%. Geen tapering strip voor nodig… alleen de 2mg tabletjes. Smooth sailing.
J
JesterLid
01-01-2024, 00:00
#13
Niet persee een speciaal getal ofzo, maar vandaag 132 dagen clean & sober!
Had nooit verwacht dit te halen haha, op naar de 6 maanden!
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#14
700 dagen.
Gisteren verjaardag in combinatie met het weer 30+ had ik het wel even moeilijk.

Maar nuchter gebleven.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#15
_shikantaza zei:
Geen tapering strip
Klik om te vergroten...

Sowieso geen taperingstrip bij benzo's. Benzo's bouw je af per 1 a 2 weken per dosering. 10% is een goed uitgangspunt per afbouwstapje. Steady wins the race. 👍💪
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#16
LucidLucy zei:
Lekker bezig hoor!

Luister je nog steeds hardere stijlen muziek? Of was dat ècht een drugs hobby?
Klik om te vergroten...
Bas zei:
Jazeker luister ik dit nog! Haha

Luister het wel aanzienlijk minder. Heb mijn soundcloud en YT al lang niet meer geüpdate met nieuwe nummers
Klik om te vergroten...
Eigenlijk totaal niet nu ik er beter op terug kan kijken. Betreft Hardcore. Luister nu alleen Dark/Hard/Industrial Techno

Cleantijd hasj: 0 dagen
1e dag en stap zijn nog steeds moeilijk. Na bijna 2 jaar uitstel. Juiste mindset is nog niet gevonden.
Cleantijd speed: 13 aug 2023
Ketamine: 24 april 2024
m
merelkerel12Lid
01-01-2024, 00:00
#17
LucidLucy zei:
Dat levert waarschijnlijk wel een stabielere afbouw vanwege de langere halfwaardetijd van diazepam.

Maar overleg het in elk geval met een arts.
Klik om te vergroten...
_shikantaza zei:
overgaan op diazepam, 100%. Geen tapering strip voor nodig… alleen de 2mg tabletjes. Smooth sailing.
Klik om te vergroten...
Raver zei:
Sowieso geen taperingstrip bij benzo's. Benzo's bouw je af per 1 a 2 weken per dosering. 10% is een goed uitgangspunt per afbouwstapje. Steady wins the race. 👍💪
Klik om te vergroten...
Ben zojuist overgegaan op de diazepam! Dank voor de support <3
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#18
1000095143.jpg
BENZODIAZEPINES 1 MAAND!!! ☝️

Met pijn en moeite hoor mensen, met pijn en moeite. Vanaf 24 december al van de Bromazolam af en nu dus al een half jaar 's nachts NIETS (behalve 75 mg quetiapine op recept).
Maar die spannende gebeurtenissen.... Pfoeh, die zijn nog spannend hoor. Dealen met general anxiety disorder is vermoeiend en een fucking bitch. But I'm getting there. I really will.
1 maand vandaag. Ik durf nog niets te zeggen over de toekomst. Maar vandaag neem ik geen benzo.

Just for today!! ♥️

1000095145.jpg
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jazz35 zei:
Bekijk bijlage 65905
BENZODIAZEPINES 1 MAAND!!! ☝️

Met pijn en moeite hoor mensen, met pijn en moeite. Vanaf 24 december al van de Bromazolam af en nu dus al een half jaar 's nachts NIETS (behalve 75 mg quetiapine op recept).
Maar die spannende gebeurtenissen.... Pfoeh, die zijn nog spannend hoor. Dealen met general anxiety disorder is vermoeiend en een fucking bitch. But I'm getting there. I really will.
1 maand vandaag. Ik durf nog niets te zeggen over de toekomst. Maar vandaag neem ik geen benzo.

Just for today!! ♥️

Bekijk bijlage 65906
Klik om te vergroten...

Zoooo super trots op jou😍😍😍😍😍
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ongeveer een maand van de methadon af.
Al was het geen echt zware dosis, gemeen spul is het!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1516171819...61
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."