#1
10 maanden ketavrij vandaag ๐
Gefeliciteerd met deze fantastische mijlpaal!! ๐ช๐ป๐ช๐ป๐ช๐ปHet was al bijna 2 weken geleden, maar alsnog:
Bekijk bijlage 60895
Ik heb m'n muntje opgehaald in Shanghai. Deze week in Nederland misschien ook nog maar eens ophalen bij m'n home meeting.
Zet je toch weer aan het denken hoe ik er 6 maanden terug bij zat. Wat een verschil hรจ ๐

Wauw! Echt mega veel respect man! Op zoโn festival dagenlang rondlopen, zoveel verleiding en het dan toch kunnen weerstaan! Echt top!! ๐๐ปDrie maanden clean!! Afgelopen weekend dit goed gevierd op Tomorrowland en zit in een waanzinnige afterglow! Wat was dat gaaf en ben echt trots op mijzelf dit enkel op wat drank volgehouden te hebben.
Sinds ik open kaart heb gespeeld bij mโn familie, vrienden en huisarts is de geestelijke drang echt helemaal weg en komt zelfs icm alcohol helemaal niet meer op. Enige momentje dat ik er alleen aan dacht was na 3 dagen volle bak rondlopen daar - praktisch gezien was het handig geweest maar meteen de kop ingedrukt. Ook vanuit mโn vriendengroep en vooral vanuit mโn partner veel woorden van trots. Dat stemt mij echt goed. Een misstap zou zo erg als verliezen voelen dat het mij echt afschrikt.
Ben er nog niet maar dit geeft zo een goed gevoel. Ook aan mijzelf bewezen dat weekend festivals gewoon vol te houden zijn op een normale manier.
Goed bezig โ๏ธ27 maanden![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."