Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVier hier je clean-tijd mijlpalen

Vier hier je clean-tijd mijlpalen

1200 antwoorden
162 weergaven
18-5-2026
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#1
Perenijsje zei:
Het gaat goed hier!👍
Gisteren bij een maatje geweest en hij en vriendlief dronken wel alcohol en ik heb alleen cola zero gedronken en nee gezegd toen maatje vroeg of ik ook Bacardi wilde😎
Bekijk bijlage 57798
Klik om te vergroten...
Dan vraag ik mij af waarom die vriend jou überhaupt vraagt of je alcohol wil gezien je verleden/problemen?
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoewel nog volop in herstel van een benzoverslaving, mag best wel gevierd worden dat ik alweer ruim twee maanden nicotinevrij ben (volle bak gaan vapen vorig jaar na heeeeeeel lang gestopt te zijn met roken) en dat de cravings echt steeds minder frequent voorkomen! 🥰
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#3
annihilation zei:
Dan vraag ik mij af waarom die vriend jou überhaupt vraagt of je alcohol wil gezien je verleden/problemen?
Klik om te vergroten...

Omdat ik van te voren niet gezegd had dat ik niet wilde drinken. Hij had gevraagd wat hij voor me moest halen en ik had gezegd "alleen cola zero". Eerst nam ik dan zelf altijd Malibu mee maar nu dus niet. En toen vroeg hij het gewoon de eerste keer bij drinken inschenken en zei ik het. Geen probleem verder. Mijn vriend drinkt/blowt thuis ook gewoon en dat maakt me niet uit. Als iemand voor me gaat zitten snuiven wordt het een ander verhaal.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Opwarmronde zit er bijna op! Vorig jaar ging ik weer blowen rond dag 107 en dit keer begint het serieuze werk bij dag 108!
Ik dank jullie alleen voor de ondersteuning en het fijne gezelschap!
🌅Screenshot_2024-03-10-08-31-50-847_com.thehungrywasp.iamsober-edit.jpg
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
GroenRook zei:
De eerste volledige week zit er op! Vandaga bezig met dag 8.

voelt lekker, maar voelt ook alsof ik al heel lang en hard aan het strijden ben.
En dan zit je pas op dag 8…

achja ik houd die 30 dagen nu eerst al doel.
Tegen de tijd dat dat behaald is zal het nuchter zijn en niet gebruiken vast al maar gewend zijn! 🫠
Klik om te vergroten...
Blijf gewoon vandaag clean. En morgen weer. De gedachten aan gebruik blijven komen. Daar verandert 30 dagen clean weinig aan. Ga / blijf aan jezelf werken en de sterke craving gaat er wel af.

Maar voor nu: gefeliciteerd!
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#6
GroenRook zei:
De eerste volledige week zit er op! Vandaga bezig met dag 8.

voelt lekker, maar voelt ook alsof ik al heel lang en hard aan het strijden ben.
En dan zit je pas op dag 8…

achja ik houd die 30 dagen nu eerst al doel.
Tegen de tijd dat dat behaald is zal het nuchter zijn en niet gebruiken vast al maar gewend zijn! 🫠
Klik om te vergroten...
Volgens mij zeggen ze vaak na 90 dagen ofzo een gewoonte te tijd nodig heeft om te doorbreken.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#7
Screenshot_2024-04-18-16-47-05-863-edit_com.thehungrywasp.iamsober.jpg
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mevrouw Pløp zei:
Bekijk bijlage 59129
Klik om te vergroten...
Watskebeurt?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mevrouw Pløp zei:
Destructief gedrag, geen middelen :)
Klik om te vergroten...
Awww :(
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#10
_shikantaza zei:
Watskebeurt?
Klik om te vergroten...
Destructief gedrag, geen middelen :)
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vandaag heb ik precies een jaar lang geen alcoholhoudende dranken gedronken.

Over het algemeen valt het me mee, maar ik heb heus wel cravings en moeiijkere momenten gehad afgelopen jaar.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hippie Langwaus zei:
Vandaag heb ik precies een jaar lang geen alcoholhoudende dranken gedronken.

Over het algemeen valt het me mee, maar ik heb heus wel cravings en moeiijkere momenten gehad afgelopen jaar.
Klik om te vergroten...
Goed bezig. 💪
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hippie Langwaus zei:
Over het algemeen valt het me mee, maar ik heb heus wel cravings en moeiijkere momenten gehad afgelopen jaar.
Klik om te vergroten...

Die cravings zul je af en toe moeten overwinnen, ikzelf heb er meer dan 2 jaar echt last van gehad.....maar het wordt steeds minder vaak, en steeds minder sterk.
Houd vol! Je bent op de goede weg!
Alle succes toegewenst!
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ok niet echt cleantijd, mn voornemen om ook geen alcohol te drinken faalde jammerlijk, en ik heb tussendoor een keer m gedaan, maar goed, ik heb toch 4 weken geen coke gedaan, die ene keer m tussendoor kan me niet zo veel schelen, geeft geen cravings, en doe ik maar een paar keer per jaar.

Het bevalt me wel zonder coke, ik zeg niet dat ik er helemaal mee ophoud, maar voorlopig ga ik het niet opzoeken.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Wel grappig dat ik deze speciale wiet-dag op mijn manier kan vieren 😃

Fijne 420 toegewenst!

Screenshot_2024-04-20-23-40-58-825_com.thehungrywasp.iamsober-edit.jpg
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Muntje van 1 mnd ophalen. Onder het dak waar ‘het’ allemaal gebeurd is. Ik hoop dat het me lukt om te sharen. En zo niet, dan niet.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#17
8EBFB451-6D60-4ACF-BDB3-E79E5C36986F.jpeg
Ik heb m. Dit was voor ruim een maand alcoholvrij. Ik wil uiteindelijk 2-4 als cleandatum nemen omdat toen de (voorgeschreven) benzo’s er af gingen. Mooie datum toch 2 - 4 - 2024

Was eigenlijk wel kut om weer bij Brijder te zijn, waar de meeting was. Ook altijd mensen uit de kliniek en die zitten er niet altijd even fris bij. Komende tijd kies ik liever meetings op een andere plek.
Ik ging niet huilen, wat ik eigenlijk had verwacht. Was gewoon blij en gaf een knipoog aan een maatje. Hem heb ik tijdens gebruik nog gesproken en hij wist hoe erg het was. Hij kon zelf zijn 3 maanden muntje ophalen.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vanavond UC gehad, er waren geen benzo’s meer te vinden. Ik realiseer me wel, dat als ik ga afvallen, het alsnog uit mijn vetcellen kan komen. Voel mij iig wel clean.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
23 maanden!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Goed bezig! Ga zo door!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314...61
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."