Dankjewel 🥹Altijd Dirkie❤️
Komt goed als je sauzen door elkaar mengt krijg je hamburger saus.Welkom terug 😂
Helaas, helaas de teller is teruggezet naar 3 dagen.EEN MAAND LANG GEEN PIHP GEBRUIKT
Stiekem wel een beetje trots
Dat laatste is echt key. Cravings kunnen (zullen) er zijn, maar weten dat jij de baas bent, over-ruled dat. Maar de baas zijn komt met verantwoordelijkheid. Vaak wist ik zelf wel dat ik degene ben die erover gaat of ik in het moment een middel (die ik me had voorgenomen niet te nemen) wel of niet neem, maar dan drukte ik die wetenschap soms even weg, zodat ik tóch even die escape kon hebben. En dan heeft "de baas zijn" eigenlijk geen waarde meer. Je moet het zelf waarde geven door het in de werkelijkheid te realiseren. Aldus: te doen. Of in dit geval: niet te doen.Het gevoel van even lekker naar mijn warme deken te willen en lekker out te gaan blijf ik nog dagelijks houden! Dat zal wel de verslaving zijn. Maar ik ben de baas
Haha je loopt me net wat voor. Hier 87 dagen 🤓90 dagen vandaag! 🥳
Ik ben trots op je 3 dagen, een nieuw begin.Helaas, helaas de teller is teruggezet naar 3 dagen.
Achja beter 3 dan 0
Goed bezig!!Al een tijd gestopt met blowen, roken en ketamine (op een terugval na)
Nu vandaag 1e dag geen alcohol.
Dat maakt me nu compleet middelenvrij!![]()
Het wordt makkelijker. De periodes worden langer. De aanhouder wint in dit geval, daar ben ik zeker van!Helaas, helaas de teller is teruggezet naar 3 dagen.
Achja beter 3 dan 0
Pfoeh zeker week 2 t/m 4 volledig clean zijn. En al helemaal als je van de stims af komt. Net alsof je sommige dagen in die periode 'natuurlijk' strak staat.Goed bezig!!
Dat geeft op zichzelf ook al dopamine hè?![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."