Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVier hier je clean-tijd mijlpalen

Vier hier je clean-tijd mijlpalen

1200 antwoorden
138 weergaven
18-5-2026
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is exact vandaag, exact rond deze tijd een jaar geleden dat ik op de oprit van de detox nog even een half packie in een keer naar binnen snoof.

En als een junkie de detox binnen liep, eruit zag alsof ik zo uit de cast van the Walking Dead was geplukt.

Het is een mooie reis, soms een droevige reis. Zeker als ik zie hoeveel verslaafden om me heen het niet redden. De afgelopen tijd gebeurt het iets te vaak. Zelfmoord, OD, in coma op de IC. Nare, nare ziekte is het...

Daarom blijf ik er toch aan werken om in herstel te blijven. Lekker nieuwe dingen uitproberen. Zo heb ik gisteren nog een proefles zen meditatie gedaan.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
625 dagen gestopt met ethylalcohol consumeren.

drie hoeraatjes voor Dirkjan.

Hoera
Hoera
Hoera

:clapping::clapping:
D
DonkeyGonzLid
01-01-2024, 00:00
#3
Yeah!! :innocent:
6 weken en een dag weken clean van Speed > GHB > Cocaine > Hasj > Slapers >
Wat me dagelijks tot bezit nam na opstapelende problemen die achter elkaar raak waren waardoor ik jammer genoeg niet meer thuis wilde wonen en me zelf door de middelen heb laten meenemen waardoor mijn problemen alleen maar erger werden. :/

Thuis is gelukkig weer samen gekomen (mijn ouders zaten ja , zaten in een break-up) waar ik zelf jammer genoeg achter ben gekomen nadat ik mijn moeder haar telefoon mocht lenen als leentelefoon... ja shit hier heb ik een traumatische ervaring mee opgepakt, me moeder en ik zijn erg hecht.
Dit gebeurde omstreeks Februari en nam me heel diep mee qua gebruik. Nu woon ik zo 2 maanden thuis en ben ik toen gaan afbouwen en ben ik nu gelukkig onder behandeling. (Ambulant)

Momenteel bezig met de toekomst en er wachten kleine mooie stappen naar een beter leven!
Eindelijk bezig met een nieuwe job waar ik vrijdag een sollicitatie heb waar ik eerst 3 dagen in de week rustig kan wennen aan het ''werk'' leven.

Fingers crossed en hopelijk snel meer afleiding en uitdaging door de job!
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#4
2 weken geen wietjes!

Gut, wat saai🥱
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#5
ljuv zei:
2 weken geen wietjes!

Gut, wat top 🥳
Klik om te vergroten...
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb een terugval gehad die 2.5 maanden heeft geduurt. Ik ga niet zeggen dat ik die tijd elke dag 24/7 heb gebruikt maar ik eindigde daar wel weer op. Van alle middelen die ik gebruikt heb kies ik ook altijd mijn doc. Speedballen

Nu 6 dagen clean en voor deze terugval was ik 6 maanden clean dus ik herpak mezelf weer en ik weet dat de tijd dat ik clean was niet verloren is gegaan net zoals de lessen die ik geleerd heb niet verloren zijn gegaan maar ik kom weer tot de realiteit en besef mij dat ik weer 2 maanden van m'n leven verspild heb wat mijn ontwikkeling en herstel proces in de weg heeft gezeten door mezelf te verdoven

Ik ga weer NA meetings proberen op te pakken en verder werken aan mijn herstel via een ambulante behandeling

Verder heb ik afspraken met mezelf gemaakt dat ik nog wel in gezelschap bepaalde drugs blijf gebruiken zolang dit mijn verslaving niet in de weg staat

6 dagen klinkt heel kort maar waar een wil is is een weg

I'ma be what I set out to be, without a doubt, undoubtedly
And all those who look down on me, I'm tearing down your balcony 😎

Ik ben trouwens Dopey
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vandaag 6 maanden clean van alle drugs en alcohol! 😎
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
dupont zei:
Vandaag 6 maanden clean van alle drugs en alcohol! 😎
Klik om te vergroten...
Yeah! @dupont , neem jij deze medaille in ontvangst? 🥇

En dan nu is het mijn beurt:

01122D08-32DE-4163-975B-A2320D0201F2.jpeg
Biem!
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#9
dupont zei:
Vandaag 6 maanden clean van alle drugs en alcohol! 😎
Klik om te vergroten...
Ik heb hier op whatsapp een sticker collectie voor. Jammer dat dat hier niet werkt 🥲

Gefeliciteerd!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dank @LucidLucy ik had het een jaar geleden niet durven dromen.
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#11
0 dagen 💣
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#12
0 dagen. Behaalde cleantijden; 4,5 jaar tot heden van GHB en harddrugs. Nu terugval benzos en wiet.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dyson V12 Slim Absolute zei:
Nu 1 week van de 3-mmc afgebleven. Voor de rest ook niks gehad maar mijn hoofddoel was stoppen met 3-mmc want ik voelde dat ik daar de foute kant mee op was gegaan. 1 week klinkt misschien niet lang, maar ik denk dat het minstens een jaar geleden is dat ik het 4 dagen niet heb gebruikt.
Klik om te vergroten...

Elke dag is er 1 kerel. Doorzetter!
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ah damn it. Even m'n frustratie uiten. Na ruim 2,5 maand geen slaapmiddel te hebben genomen, en daar giga van te hebben geprofiteerd, heb ik gisteren nacht toch een zwak moment gehad. Een aantal weken verkeerde ik in minder ideale omstandigheden, slechte nachten (kinderen) zonder steun, en een lange vlucht met wederom amper slaap en als kers op de taart een forse jetlag.

Ondanks dat ik maar liefst 15(!) uur geslapen heb, voel ik me meer ik me meer dan ooit lamgeslagen! Gevoel dat ik scheel kijk. Wolken in mijn hoofd. Bizarre coördinatie.

Normaliter functioneer ik op 6,5 uur slaap perfect en zelfs 5,5 kan ik prima aan.

Niet meer doen dus! NIET MEER DOEN.
Grrrrrr
h
hetgajulliegoedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Twee maanden lang vaak 3cmc (en af en toe 2fdck, 4fmph) gebruikt. Met flinke perioden van dagelijks gebruik. Geen grote hoeveelheden (denk aan 2x175mg op een dag bv), maar toch niet wat ik wilde.

Vorige week woensdag laatste gebruikt, alle restanten door de plee gespoeld en nu 6 dagen clean, behalve een biertje op vrijdag en een glas rode wijn op zaterdag. Saai, maar beter.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
goed bezig !
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#17
Putin007 zei:
Ik heb je post's vrijwel allemaal gelezen en ik herken de strijd..ik vind het echt knap hoezeer je moeite doet. Respect , ik probeer al jaren te stoppen en iedere keer pff maar nu heb ik een nieuwe arts die zegt begripvol is en ook echt qua medicatie overlegt met me. Ik heb deze keer gebruikersvrienden vriendelijk de deur gewezen. En uit mezelf gevraagd om mijn medicatie per dag te halen zodat ik op een zwak moment niet meer kan nemen...mja medicatie of niet het is een strijd.
Klik om te vergroten...

Dankjewel! Het blijft nog steeds een hele strijd idd. 2 weken geleden nog een terugval van 5 dagen gehad nadat ik slecht nieuws over mn gezondheid had gekregen. Maar mezelf daarna gelukkig wel weer herpakt💪
Goed van jou dat je je gebruikersvrienden de deur hebt gewezen en fijn dat je nu zo'n goede arts hebt👍
En slim idd om je medicijnen dan per dag op te halen. Heel veel succes ook👍
B
Bloemetjesgordijn95Lid
01-01-2024, 00:00
#18
2 jaar clean van alcohol, drugs en nicotine. 🥳
h
hetgajulliegoedLid
01-01-2024, 00:00
#19
kerstvakantie-terugval
T
TheskyisthelimitLid
01-01-2024, 00:00
#20
36 dagen !!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...61
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."