#1
Het is exact vandaag, exact rond deze tijd een jaar geleden dat ik op de oprit van de detox nog even een half packie in een keer naar binnen snoof.
En als een junkie de detox binnen liep, eruit zag alsof ik zo uit de cast van the Walking Dead was geplukt.
Het is een mooie reis, soms een droevige reis. Zeker als ik zie hoeveel verslaafden om me heen het niet redden. De afgelopen tijd gebeurt het iets te vaak. Zelfmoord, OD, in coma op de IC. Nare, nare ziekte is het...
Daarom blijf ik er toch aan werken om in herstel te blijven. Lekker nieuwe dingen uitproberen. Zo heb ik gisteren nog een proefles zen meditatie gedaan.
En als een junkie de detox binnen liep, eruit zag alsof ik zo uit de cast van the Walking Dead was geplukt.
Het is een mooie reis, soms een droevige reis. Zeker als ik zie hoeveel verslaafden om me heen het niet redden. De afgelopen tijd gebeurt het iets te vaak. Zelfmoord, OD, in coma op de IC. Nare, nare ziekte is het...
Daarom blijf ik er toch aan werken om in herstel te blijven. Lekker nieuwe dingen uitproberen. Zo heb ik gisteren nog een proefles zen meditatie gedaan.
