Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVier hier je clean-tijd mijlpalen

Vier hier je clean-tijd mijlpalen

1200 antwoorden
136 weergaven
18-5-2026
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Not the first time but will be the last

Screenshot_20230227-164523_I Am Sober.jpg
G
GroenRookLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dag 1 overleefd!
op dat ik nog steeds niet kan slapen helaas..
Altijd een druk hoofd natuurlijk zodra je je hoofd op je kussen legt als je net met je middel stopt.

Maar vandaag thee gedronken en geen bier! 💪🏽
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
E236EEB6-0DFE-4614-8D9B-85C026C8599F.png
🤎🤎🤎
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#4
Snuffelaar zei:
Kostte meer dan ik dacht poeh

Bekijk bijlage 49333
Klik om te vergroten...
Allemaal in rook opgegaan
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
HuisbaasBob zei:
Allemaal in rook opgegaan
Klik om te vergroten...
In "damp", niet in "rook", er vindt geen volledige verbranding plaats bij a-PiHP en a-PHP. Of noem je dat ook rook?
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Maandje geen pyros meer 😇

0484C201-99EE-46F8-8184-B370F7D0CF5E.jpeg
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#7
Snuffelaar zei:
Maandje geen pyros meer 😇

Bekijk bijlage 49595
Klik om te vergroten...
Lekker bezig! Hier vandaag precies 2 weken 😇
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jane Margolis zei:
Lekker bezig! Hier vandaag precies 2 weken 😇
Klik om te vergroten...
Jij ook :wink:
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#9
2 maanden heroïne vrij 2 weken suboxone vrij en bijna 1 dag kratom vrij(nog 2 dagen 1g 3x daags dan 0g.
Bijna 12 uur alcohol vrij 2 maanden crack vrij 2dagen ketamine vrij 4 dagen 3meopcp vrij 11dagen dmxe vrij 1 maand 2fdck vrij.
20 dagen gaboxedol vrij 0 uur hash vrij (rook er nu een net 16g kratom)
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#10
Een aantal mijlpalen 😊

5 maanden vrij van nicotine
1 jaar vrij van dagelijks wiet
2 maanden helemaal geen drugs (alleen 2 x bier, laatste keer 1 maand geleden)

En nu hetgeen ik het meest trots op ben;
Ik heb niks in geruild voor ander oud verslavend gedrag als seks, kopen, internet, gamen of ontwijkend gedrag als OCD, eetstoornis of absurd veel gaan werken/sporten.

Ik drink zelfs geen koffie meer 🤪

Dus grote mijlpaal: vrij van verslaving!!!
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#11
50 dagen sigaretten

Het wordt voor mij niet makkelijker maar steeds moeilijker. Maar weer kettingroken is ook geen oplossing
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik moet het toch even benoemd hebben nu Senseo zo'n ingeburgerd taboe is geworden op DF.

Mede dankzij @Mevrouw Pløp is mijn Senseo inname drastisch verminderd van meerdere kopjes per dag naar hooguit 2 per week wanneer ik ècht te lui ben om iets anders te doen.

En ja, nu wordt het dus steeds viezer, want ik raak de gewenning kwijt aan de smaak van oude stinkende vaatddoekkoffie. Dus nu ga ik dat bijsmaakje proeven.

Wie weet... Ben ik binnenkort wel Senseo Sober.
Krijg ik dan ook sleutelhangers enzooooo?
Of een bakkie caffeïne vergiftiging, daar doe ik het ook voor hoor!
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#13
LucidLucy zei:
Ik moet het toch even benoemd hebben nu Senseo zo'n ingeburgerd taboe is geworden op DF.

Mede dankzij @Mevrouw Pløp is mijn Senseo inname drastisch verminderd van meerdere kopjes per dag naar hooguit 2 per week wanneer ik ècht te lui ben om iets anders te doen.

En ja, nu wordt het dus steeds viezer, want ik raak de gewenning kwijt aan de smaak van oude stinkende vaatddoekkoffie. Dus nu ga ik dat bijsmaakje proeven.

Wie weet... Ben ik binnenkort wel Senseo Sober.
Krijg ik dan ook sleutelhangers enzooooo?
Of een bakkie caffeïne vergiftiging, daar doe ik het ook voor hoor!
Klik om te vergroten...
Ik brei sleutelhangers voor je!
r
reDStoneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb al een tijdje geen druppel alcohol meer gedronken. Ik moet nog afleren, steeds terug te denken hoe lang al niet.
Ook door steeds stil te staan bij het niet meer drinken, vind ik dat er toch mee bezig ben.

Iig tijd om weer uit te loggen.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mevrouw Pløp zei:
Ik brei sleutelhangers voor je!
Klik om te vergroten...
Wanneer komt de eerste? Op 30 dagen? 😉

Dan zal ik m'n Senseo stopdatum maar eens in m'n appje toevoegen. Volgens mij was zaterdag de laatste, maar een verslaafd brein is goed in voor de gek houden. Dus ik zal 'm op afgelopen zondag zetten. Zondag had ik weer koffiefilters, dus heb toen toch echte koffie op.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#16
LucidLucy zei:
Wanneer komt de eerste? Op 30 dagen? 😉

Dan zal ik m'n Senseo stopdatum maar eens in m'n appje toevoegen. Volgens mij was zaterdag de laatste, maar een verslaafd brein is goed in voor de gek houden. Dus ik zal 'm op afgelopen zondag zetten. Zondag had ik weer koffiefilters, dus heb toen toch echte koffie op.
Klik om te vergroten...
App adres
S
SpatsenLid
01-01-2024, 00:00
#17
Afgelopen zaterdag middag/avond naar de zwarte cross geweest. Mijn eerste festival nuchter. Wat een geweldig gevoel was dat zeg! Dat ik na de tijd in de auto kon stappen, en met een gerust gevoel naar huis kon rijden. Dit had ik een jaar geleden nooit voor ogen gehad, dat mij dit zou gaan lukken!
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#18
Spatsen zei:
Afgelopen zaterdag middag/avond naar de zwarte cross geweest. Mijn eerste festival nuchter. Wat een geweldig gevoel was dat zeg! Dat ik na de tijd in de auto kon stappen, en met een gerust gevoel naar huis kon rijden. Dit had ik een jaar geleden nooit voor ogen gehad, dat mij dit zou gaan lukken!
Klik om te vergroten...
Respect! Hoe was de vibe voor je nuchter tussen alle zuiplappen 😜?
S
SpatsenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Koffieb00n zei:
Respect! Hoe was de vibe voor je nuchter tussen alle zuiplappen 😜?
Klik om te vergroten...

Thanks!😁

Nou, soms wel een beetje vervelend. Niet zozeer de vele biertjes die ik vriendelijk afsloeg hoor. Meer de onbegrip van velen. Ik heb het idee dat mensen mij benijden omdat ik niet meer drink, en dat ik het er heel moeilijk mee zou hebben.

En ja.. het losgaan gaat wel iets moeizamer. Maar dan kom je tot een hele mooie vraag.

Is een mens zichzelf zonder drank/drugs, dus met remmingen ?

Of is een mens z’n ware ik met genotsmiddelen op ?
T
TheskyisthelimitLid
01-01-2024, 00:00
#20
36 dagen !!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...61
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."