Allemaal in rook opgegaan
In "damp", niet in "rook", er vindt geen volledige verbranding plaats bij a-PiHP en a-PHP. Of noem je dat ook rook?Allemaal in rook opgegaan
Lekker bezig! Hier vandaag precies 2 weken 😇
Jij ookLekker bezig! Hier vandaag precies 2 weken 😇
Ik brei sleutelhangers voor je!Ik moet het toch even benoemd hebben nu Senseo zo'n ingeburgerd taboe is geworden op DF.
Mede dankzij @Mevrouw Pløp is mijn Senseo inname drastisch verminderd van meerdere kopjes per dag naar hooguit 2 per week wanneer ik ècht te lui ben om iets anders te doen.
En ja, nu wordt het dus steeds viezer, want ik raak de gewenning kwijt aan de smaak van oude stinkende vaatddoekkoffie. Dus nu ga ik dat bijsmaakje proeven.
Wie weet... Ben ik binnenkort wel Senseo Sober.
Krijg ik dan ook sleutelhangers enzooooo?
Of een bakkie caffeïne vergiftiging, daar doe ik het ook voor hoor!
Wanneer komt de eerste? Op 30 dagen? 😉Ik brei sleutelhangers voor je!
App adresWanneer komt de eerste? Op 30 dagen? 😉
Dan zal ik m'n Senseo stopdatum maar eens in m'n appje toevoegen. Volgens mij was zaterdag de laatste, maar een verslaafd brein is goed in voor de gek houden. Dus ik zal 'm op afgelopen zondag zetten. Zondag had ik weer koffiefilters, dus heb toen toch echte koffie op.
Respect! Hoe was de vibe voor je nuchter tussen alle zuiplappen 😜?Afgelopen zaterdag middag/avond naar de zwarte cross geweest. Mijn eerste festival nuchter. Wat een geweldig gevoel was dat zeg! Dat ik na de tijd in de auto kon stappen, en met een gerust gevoel naar huis kon rijden. Dit had ik een jaar geleden nooit voor ogen gehad, dat mij dit zou gaan lukken!
Respect! Hoe was de vibe voor je nuchter tussen alle zuiplappen 😜?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."