#1
Ik vraag me echt af wat Chipje nou eigenlijk zelf wil. 🍀
EMDR tijdens een lange klinische opname in het buitenland?Ik voel toch wel wat voor het idee van @Mevrouw Pløp want ik denk idd dat behandeling voor verslaving alleen kans van slagen heeft als alle emoties rondom trauma enigszins onder controle zijn. De emoties voeden immers het gebruik. (Er is meer aan de hand, maar dit lijkt een belangrijk onderdeel van het verhaal). Sommige mensen kunnen andere problemen tijdelijk tussen haakjes zetten terwijl ze werken aan hun verslaving, maar dat kan niet iedereen.
Dit vraagt echt om een hele gedegen specialistische aanpak. Het lijkt me voor een behandelaar of instantie best een uitdaging. Ik zou zo snel ook niet weten waar je voor zoiets aan kunt kloppen. Ik heb nu wel het gevoel dat twee mensen bij Antes een beetje langs elkaar heen werken, maar hopelijk klopt dat gevoel niet.
Zoiets zou perfect zijn ja. Ik dacht ook aan een klinische opname. Weg van de drugs en dan volle aandacht op werken aan de onderliggende problematiek.EMDR tijdens een lange klinische opname in het buitenland?
Nog niet zo lang geleden (11 oktober)moet wat als je clean bent (nu 4de week )
ik beheer niet mijn eigen geld curatele
ik realliseer me opeens wat ik gisteren allemaal heb gedaan zal wel kopen door 2x7.5mg zopiclon 10 x bromazelam 3mg each echt ik herinner me niks meer nadat 1 groot zwart gat
👆Misschien is het tijd om wat minder te kijken naar wat je wil en wat meer naar wat nodig is om jou op een betere plek te krijgen.
Je hebt het zelf in de hand.tbh als ik nu een hartstilstand zou krijgen please give me er een zonder kasplantje worden want dan kan je net zo goed alle stekkers uit trekken
ik heb een buitenlandse rekenig revolut, welke niet aan de in nederland uitgegeven curatele hoef te luisternHoe kan jij drugs kopen dan? Welke slapjanus die jou zou moeten helpen keurt dit allemaal goed?
stoer. En hier laat ik het maar bij voordat ik strafpunten krijg en jij weer een prikkel teveel krijgt waardoor je weer wilt gebruiken.ik heb een buitenlandse rekenig revolut, welke niet aan de in nederland uitgegeven curatele hoef te luistern
en ik licht mensen/bedrijven op
curatele geld alleen in het land waarin het is uitgesproken
nee gelukkig nietDa’s een goed begin. Heb je nog drugs in huis?
Ik ga toch nog een ding tegen je zeggen, en ik zeg het met de beste bedoelingen:Ik vond je respons gister wel een beetje onvriendelijk, maar echt beledigd ben ik niet. Misschien was ik ook iets te hard voor je zonet.
Verder snap ik wel wat je zegt, maar dit is een veilige plek voor jou (hoop ik) en als iemand oprecht interesse toont in hoe het met je gaat dan is dat toch een mooi moment om je voornemen om meer over je emoties te praten uit te voeren? Oefening baart kunst 🙂 En verder was ik gewoon nieuwsgierig, dus er zat niet direct een therapeutische gedachte achter.
lol ik heb zeker wel een ritme oordeel lekker niet als je niet weet wat er wel of niet in mijn leven speeltdit heb ik ook al eerder gezegd maar je leeft nu nogal een doelloos leven. Geen werk geen ritme. Ga eens kijken of je ergens vrijwilligerswerk kan doen. Ergens verwacht worden en iets om handen hebben voelt vaak wel goed. Ik denk dat jou dit ook wel voordelen oplevert. En ja je zit niet thuis omdat je gewoon thuis wilt zitten eerder noodgedwongen maar dan alsnog. 1/2 dagen per week iets doen daar wordt jij vast niet minder van. En misschien valt het allemaal wel mee en krijg je positieve energie ervan.
ik zou zeggen denk er eens over na.
Waarom stel je jezelf de laatste tijd zo op 🤣 ben ik oprecht benieuwd naar.lol ik heb zeker wel een ritme oordeel lekker niet als je niet weet wat er wel of niet in mijn leven speelt
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."