Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
418 weergaven
18-5-2026
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#1
intussen ga ik proberen weer zo veel mogelijk dingen buiten mijn appartement op te pakken thanks voor de tips dat het niet erg is om je kut te voelen en je dat beter over je heen kan laten gaan en niet faken alsof alles goed gaat @Mindless @dupont jullie waardeer ik echt heel veel klinkt misschien akward zo op afstand op het internet, maar tis wel zo :redheart:
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je bent โ€˜t waard man. En als je je inzet tijdens je behandeling, eerlijk zegt wat je denkt en voelt dan ga jij je ook zo over jezelf voelen ๐Ÿ˜Š.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
haha ik hoop het al denk ik van wel

alle contactmomenten (die dus ook als inhoud zucht naar drugs kunnen hebben /andere problemen ) vinden niet meer plaats op appartement, ben verplicht om dan effe uit mijn omgeving te komen en naar een wat minder triggering kamer te gaan
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Top idee van @LucidLucy ๐Ÿ‘
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
1671904373473.jpeg
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#6
als het goed is spreek ik haar as donderdag weer, mocht ik wat weten in de tussentijd (al denk ik het niet ) dan laat ik het weten
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoe is het vandaag @robinjoo1 heb je de tegenslag clean kunnen doorstaan?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb vrij slecht geslapen maar wonder boven wonder heeft de verslaafde ik niet gewonnen gisteren dus nog steeds clean

ik had de hele tijd zo iets van ik kan wel stoppen met deze drugs en tegenslagen zonder dat spul beter verwerken
zeker na dat slechte nieuws van gisteren had ik de meeste moeite toen ook met zoveel mogelijk mensen gesproken fact , begeleiders ouders en dat allemaal bij elkaar gaf met de motivatie van ik heb die stomme drugs niet nodig in het leven
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het klopt helemaal wat je zegt - zonder drugs wordt het makkelijker. Mรจt krijg je er alleen maar problemen bij.

Erg koel om te zien wat een gezonde inzichten je al aan het ontwikkelen bent. ๐Ÿ‘
A
AlwaysTryingLid
01-01-2024, 00:00
#10
robinjoo1 zei:
begeleiders ouders en dat allemaal bij elkaar gaf met de motivatie van ik heb die stomme drugs niet nodig in het leven
Klik om te vergroten...
Dus ook niet om iets te vieren of als beloning voor iets na iets goeds? Of dan wel? ๐Ÿค”
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#11
zekers niet, of in ieder geval voorlopig zeker maanden niet(hoop ik dan ) mijn hersenen moeten eerst kunnen herstellen
want dan ken ik mezelf ik heb geen grenzen en neem altijd veel te veel
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#12
update vanuit curator

ik heb vandaag iedereen gemaild met de vraag wat er aan de hand is en dat ik graag nadere uitleg wil. Ook meteen gevraagd hoe lang het nu weer gaat duren en dat er duidelijkheid nodig is.

Natuurlijk laat ik het weten mocht ik iets horen. Met kerst ben ik vrij, maar volgende week ben ik gewoon aan het werk dus als ze mij mailen of wat ook dan hoor je het meteen.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hopelijk wordt er nu een keer iemand wakker. Wel mooie kans om Antes in te ruilen voor iets anders. Hou vol!
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#14
we houden idd gewoon vol, zoveel voordelen als ik niet gebruik
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#15
robinjoo1 zei:
ik heb vrij slecht geslapen maar wonder boven wonder heeft de verslaafde ik niet gewonnen gisteren dus nog steeds clean

ik had de hele tijd zo iets van ik kan wel stoppen met deze drugs en tegenslagen zonder dat spul beter verwerken
zeker na dat slechte nieuws van gisteren had ik de meeste moeite toen ook met zoveel mogelijk mensen gesproken fact , begeleiders ouders en dat allemaal bij elkaar gaf met de motivatie van ik heb die stomme drugs niet nodig in het leven
Klik om te vergroten...
Nam het rottige gevoel af naarmate je erover sprak met die mensen?

Dat is altijd een goede graadmeter of je daadwerkelijk praat over datgene wat je dwarszit. Dat is soms lastig te achterhalen, zeker in het begin.

Neemt het rottige gevoel niet af, dan speelt er waarschijnlijk nog iets op de achtergrond.

Niet dat het gelijk weg is. Maar uitspreken helpt! Beter dan drugs ๐Ÿ˜‚
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#16
AlwaysTrying zei:
Dus ook niet om iets te vieren of als beloning voor iets na iets goeds? Of dan wel? ๐Ÿค”
Klik om te vergroten...
Het is een beetje het idee van verslaving dat je niet met drugs om kan gaan. Of er nou iets te vieren, te vrezen, te rouwen of wat dan ook valt. Het loopt hoe dan ook toch wel weer uit de hand vroeg of laat.

Zo niet, dan ben je waarschijnlijk niet verslaafd, maar gewoon een stevige gebruiker.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#17
LucidLucy zei:
Het is een beetje het idee van verslaving dat je niet met drugs om kan gaan. Of er nou iets te vieren, te vrezen, te rouwen of wat dan ook valt. Het loopt hoe dan ook toch wel weer uit de hand vroeg of laat.

Zo niet, dan ben je waarschijnlijk niet verslaafd, maar gewoon een stevige gebruiker.
Klik om te vergroten...
dat dus vooral ik moet inzien dat als ik drugs gebruik het uit de hand loopt en om dan bij elk ding in mijn leven drugs te nemen ipv er normaal mee om te gaan/verwerken, nee dankje
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Vraag om hulp als het lastig wordt.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mijn ervaring is dat het van de tweede op de derde week ook het lastigst is ofzo. Weer wat energie, het gevoel van kater is al bijna weer 'vergeten'. Apart fenomeen is het.

Blijven delen en hulp vragen! Juist nu!
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik vind het vooral dus fijn dat ik een beetje herkenning zie in vele verhalen van wat ik mee maak

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...6162636465...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."