#1
Heeft je curator Zuid Afrika afgekeurd? Of heb je dat idee om een andere reden laten varen?
Nee gesprek is 9dec dus ze wil het dan pas besprekenHeeft je curator Zuid Afrika afgekeurd? Of heb je dat idee om een andere reden laten varen?
Ze hadden toch ook aangegeven dat “het plegen van strafbare feiten er niet voor gaat zorgen dat Fivoor betrokken blijft” en dat het eigenlijk einde verhaal was?Fivoor Ambulant gaat niks doen 9 dec afsluitend gesprek
Okay, wat voor plannen heb je dan nu nog? Een opname via de verslavingszorg?Die opname aanvraag gaat Fivoor niet doen
Die opname aanvraag gaat Fivoor niet doenZe hadden toch ook aangegeven dat “het plegen van strafbare feiten er niet voor gaat zorgen dat Fivoor betrokken blijft” en dat het eigenlijk einde verhaal was?
Betekent dat ook dat de langere opname bij AFZ niet doorgaat?
Ik heb inmiddels een verwijzing voor changes ggz ga bepaalde dingen nu zelf regelenOkay, wat voor plannen heb je dan nu nog? Een opname via de verslavingszorg?
Dan maar in Nederland toch? Roeien met de riemen die je hebt.zuid-afrika wordt hem niet als je bij VGZ bent verzekerd
Ja dan maar in nederland is toch dezelfde opzetDan maar in Nederland toch? Roeien met de riemen die je hebt.
En overstappen naar een verzekering die wel vergoedt waar je behoefte aan hebt misschien. Nu kan het.
Er zit een verschil tussen 'wel handig zijn met computers' en 'wel eens een ICT klusje op kunnen pakken' en structureel een aanzienlijk aantal uren per week op voldoende niveau taken kunnen uitvoeren met een economische waarde, of je daar nou zin in hebt of niet en of je het nou een boeiende klus vind of niet.Iets in de ict zou hem waarschijnlijk niet misstaan.
Dit is een beetje een rotopmerking aangezien je weet dat MR_CHIP zijn leven op geen enkele manier zelf op orde kan houden en hij niet voor niets begeleid woont.zuid-afrika wordt hem niet als je bij VGZ bent verzekerd
Je zou kunnen werken en de boel zelf betalen.
Maar goed… Hier was je toch al verzekerd? Wat was de reden van je afwijzing de vorige keer?
Iets in de ict zou hem waarschijnlijk niet misstaan.Dit is een beetje een rotopmerking aangezien je weet dat MR_CHIP zijn leven op geen enkele manier zelf op orde kan houden en hij niet voor niets begeleid woont.
Daarbij, de gemiddelde mens zal zo'n opname waarschijnlijk ook niet zomaar zelf kunnen betalen. Dat gaat niet om kleine bedragen.
Ja daar moet ik nog naar kijkenWellicht overstappen na een verzekering die het wel (deels) dekt? Zou perfect uitkomen nu het einde van het jaar nadert.
Maar ik denk dat een behandeling of behandelopname in Nederland ook volstaat als je er écht voor gaat.
Ooit wil ik Ziggo monteur wordenIets in de ict zou hem waarschijnlijk niet misstaan.
waar heb ik wat van behandelaren gedeeld dat was iemand uit de eerste kamerIk vraag me af of een openbaar forum wel de juiste plek is voor mr chip. Ik heb al meerdere screenshots gezien van hem waar hij klakkeloos namen van behandelaren deelt en niet inziet dat dit niet kan. Uit ervaring weet ik dat behandelaren hier niet op zitten te wachten.
Geef de drugs maar de schuld...Kut drugs in een boze bui tv van moeder gesloopt curator gemaild met of er iets kan qua verzekering Bekijk bijlage 63118
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."