Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
406 weergaven
18-5-2026
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heeft je curator Zuid Afrika afgekeurd? Of heb je dat idee om een andere reden laten varen?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#2
OtherShore zei:
Heeft je curator Zuid Afrika afgekeurd? Of heb je dat idee om een andere reden laten varen?
Klik om te vergroten...
Nee gesprek is 9dec dus ze wil het dan pas bespreken
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
Fivoor Ambulant gaat niks doen 9 dec afsluitend gesprek
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#4
MR_CHIP zei:
Fivoor Ambulant gaat niks doen 9 dec afsluitend gesprek
Klik om te vergroten...
Ze hadden toch ook aangegeven dat “het plegen van strafbare feiten er niet voor gaat zorgen dat Fivoor betrokken blijft” en dat het eigenlijk einde verhaal was?

Betekent dat ook dat de langere opname bij AFZ niet doorgaat?
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#5
MR_CHIP zei:
Die opname aanvraag gaat Fivoor niet doen
Klik om te vergroten...
Okay, wat voor plannen heb je dan nu nog? Een opname via de verslavingszorg?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#6
OtherShore zei:
Ze hadden toch ook aangegeven dat “het plegen van strafbare feiten er niet voor gaat zorgen dat Fivoor betrokken blijft” en dat het eigenlijk einde verhaal was?

Betekent dat ook dat de langere opname bij AFZ niet doorgaat?
Klik om te vergroten...
Die opname aanvraag gaat Fivoor niet doen
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
OtherShore zei:
Okay, wat voor plannen heb je dan nu nog? Een opname via de verslavingszorg?
Klik om te vergroten...
Ik heb inmiddels een verwijzing voor changes ggz ga bepaalde dingen nu zelf regelen
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#8
zuid-afrika wordt hem niet als je bij VGZ bent verzekerd

Deze mail is een bevestiging van de afspraak die we hebben gepland voor jouw screening.

Hierbij bevestigen we je screening bij Changes GGZ op:

maandag 25 november 2024 tussen 10:00 en 11:30 voor een screeningsgesprek met X. Dit gesprek duurt ongeveer 20 minuten.
Het zou kunnen dat je met een anoniem nummer gebeld wordt, houd je telefoon dus goed in de gaten.

Op bovenstaande datum word je tussen de aangegeven tijdstippen gebeld door een van onze collega’s. Je hoeft niets voor te bereiden voor dit gesprek.  

Wat kan je verwachten van de screening?
De screening is een korte eerste kennismaking. In dit gesprek verkennen we hoe en waar we jou bij kunnen helpen. We onderzoeken of je bij Changes GGZ aan het juiste adres bent in je volgende stap naar herstel. Als wij je kunnen helpen, plannen we een afspraak met je in voor de intake. In deze gesprekken gaan we dieper in op jouw situatie, diagnose en vanuit gaan we kijken of behandeling passend is bij Changes GGZ.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
MR_CHIP zei:
zuid-afrika wordt hem niet als je bij VGZ bent verzekerd
Klik om te vergroten...
Dan maar in Nederland toch? Roeien met de riemen die je hebt.

En overstappen naar een verzekering die wel vergoedt waar je behoefte aan hebt misschien. Nu kan het.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
5 maanden clean is niet gek. Zo lang lukte mij dat niet toen ik er middenin zat hoor.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#11
_shikantaza zei:
Dan maar in Nederland toch? Roeien met de riemen die je hebt.

En overstappen naar een verzekering die wel vergoedt waar je behoefte aan hebt misschien. Nu kan het.
Klik om te vergroten...
Ja dan maar in nederland is toch dezelfde opzet
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#12
annihilation zei:
Iets in de ict zou hem waarschijnlijk niet misstaan.
Klik om te vergroten...
Er zit een verschil tussen 'wel handig zijn met computers' en 'wel eens een ICT klusje op kunnen pakken' en structureel een aanzienlijk aantal uren per week op voldoende niveau taken kunnen uitvoeren met een economische waarde, of je daar nou zin in hebt of niet en of je het nou een boeiende klus vind of niet.

Dat MR_CHIP dusdanig beperkt is in mogelijkheden dat 'gewoon gaan werken' er niet in zit weet je, dus het daar weer op gooien is een beetje onredelijk :)

Voor CHIP zijn welzijn zou vijf dagen in de week een dagdeel dagbesteding, meer fysieke activiteit etc wellicht beter zijn, maar daar verdient hij behalve een prettiger en stabieler leven zelf niks mee.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#13
zuid-afrika wordt hem niet als je bij VGZ bent verzekerd

Je zou kunnen werken en de boel zelf betalen.
Maar goed… Hier was je toch al verzekerd? Wat was de reden van je afwijzing de vorige keer?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#14
annihilation zei:
zuid-afrika wordt hem niet als je bij VGZ bent verzekerd

Je zou kunnen werken en de boel zelf betalen.
Maar goed… Hier was je toch al verzekerd? Wat was de reden van je afwijzing de vorige keer?
Klik om te vergroten...
Dit is een beetje een rotopmerking aangezien je weet dat MR_CHIP zijn leven op geen enkele manier zelf op orde kan houden en hij niet voor niets begeleid woont.

Daarbij, de gemiddelde mens zal zo'n opname waarschijnlijk ook niet zomaar zelf kunnen betalen. Dat gaat niet om kleine bedragen.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mevrouw Pløp zei:
Dit is een beetje een rotopmerking aangezien je weet dat MR_CHIP zijn leven op geen enkele manier zelf op orde kan houden en hij niet voor niets begeleid woont.

Daarbij, de gemiddelde mens zal zo'n opname waarschijnlijk ook niet zomaar zelf kunnen betalen. Dat gaat niet om kleine bedragen.
Klik om te vergroten...
Iets in de ict zou hem waarschijnlijk niet misstaan.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als die gevolgen zouden kunnen betekenen dat mijn toekomst in duigen ligt en Pameijer van de baan is dan ga ik er vol tegen in
Mocht een al dan niet gedwonge opname plaatsing bij Pameijer niet in de weg staan ( wat begeleiding denkt) dan ga ik het gewoon aan
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#17
Torchic zei:
Wellicht overstappen na een verzekering die het wel (deels) dekt? Zou perfect uitkomen nu het einde van het jaar nadert.

Maar ik denk dat een behandeling of behandelopname in Nederland ook volstaat als je er écht voor gaat.
Klik om te vergroten...
Ja daar moet ik nog naar kijken
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#18
annihilation zei:
Iets in de ict zou hem waarschijnlijk niet misstaan.
Klik om te vergroten...
Ooit wil ik Ziggo monteur worden
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#19
FredKroket zei:
Ik vraag me af of een openbaar forum wel de juiste plek is voor mr chip. Ik heb al meerdere screenshots gezien van hem waar hij klakkeloos namen van behandelaren deelt en niet inziet dat dit niet kan. Uit ervaring weet ik dat behandelaren hier niet op zitten te wachten.
Klik om te vergroten...
waar heb ik wat van behandelaren gedeeld dat was iemand uit de eerste kamer :grin:
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#20
MR_CHIP zei:
Kut drugs in een boze bui tv van moeder gesloopt curator gemaild met of er iets kan qua verzekering Bekijk bijlage 63118
Klik om te vergroten...
Geef de drugs maar de schuld...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5455565758...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."