#1
Gaat vanzelf ook een keer gebeuren.Gewoon door blijven doen jongen. Ik gun het je dat je de verkeerde tegenkomt. 👌
Gaat vanzelf ook een keer gebeuren.Gewoon door blijven doen jongen. Ik gun het je dat je de verkeerde tegenkomt. 👌
Wat is het verschil tussen die twee dan? Als ze zeggen de eerste de beste lijkt het mij alsof ze graag van je af willen, waarom zetten ze die andere dan op hold.Aanmelding bw reeweg zuid staat on hold omdat ze denken dat Pameijer beter is qua setting had ik niet verwacht van ze na alles en ze zeiden de eerst beste bw die komt die wordt hem
Omdat die slechter voor me is qua zorg vinden ze
Omdat die slechter voor me is qua zorg vinden zeWat is het verschil tussen die twee dan? Als ze zeggen de eerste de beste lijkt het mij alsof ze graag van je af willen, waarom zetten ze die andere dan op hold.
nee andersom eigen app beter dan eigen kamer net als bij afzMogelijk een woongroep beter voor je dan een eigen appartement (zoals in de link omschreven)?
Grote kans dat je zo op gesloten eindigt met een RM , daar wordt je al helemaal niet vrolijk van.Sucideren heeft geen zin Robin.
En ook niet om zo te forensiche psychiatrie in te rollen.
Je behandeling kan niet zomaar worden gestopt, er is nog een zorgplicht.
En zover ik het goed heb begrepen heb je zicht op een huis waar je mag gebruiken. Dat is niet zomaar.
Dus doe geen gekke dingen "voor de aandacht".
Door dit soort acties ga je juist een kant op die je niet wilt gaan.
Grote kans dat je zo op gesloten eindigt met een RM , daar wordt je al helemaal niet vrolijk van.
Met het stelen van de medicatie dacht ik van welMaar hoezo denk je dat als je een tentamen suïcide pleegt je in de forensische psychiatrie terecht komt?
Je komt met deze actie niet in een forensische kliniek of zorg terecht.
Dat is niet voor de gek houden voor de rest let op je woorden met mij zo weg te zettenMoet zeggen je weet de boel wel mooi voor de gek te houden.
Nog niet zo lang geleden was het nuchtere leven zo mooi en beter etc etc etc
En zo ineens zit je weer te gebruiken en heb je zelfmoord neigingen.
O ik let zeker op mijn woordenDat is niet voor de gek houden voor de rest let op je woorden met mij zo weg te zetten
Met het stelen van de medicatie dacht ik van wel
Ik zit al vrijwillig bij Fivoor das ook forensische zorgZeker niet.
Ik heb er eens burgerstage gelopen. Weet niet of er verschillende divisies zijn, maar waar ik toen stage liep kwam je zeer zeker niet met een paar pilletjes jatten. Ik wil uit veiligheidsoverwegingen niet vertellen wat je wel moet doen om daar terecht te komen. Doe geen gekke dingen. Dadelijk beland je nog met een RM in het afvoerputje afdeling van de GGZ.
Ik zit al vrijwillig bij Fivoor das ook forensische zorg
Daar is niks geks aan, dat heet een normaal, gezond slaapritme. Zeker na die drugsbinges is het niet gek dat je meer slaap nodig hebt om te herstellen.en ik slaap in de nacht dik 9 uur lang
rond 22:00 slaap ik meestal al
ik hheb soms zelf dagenn dat ik ruim 12 uur slaap dat vind ik toch wel irritantDaar is niks geks aan, dat heet een normaal, gezond slaapritme. Zeker na die drugsbinges is het niet gek dat je meer slaap nodig hebt om te herstellen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."