Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
403 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
annihilation zei:
Gewoon door blijven doen jongen. Ik gun het je dat je de verkeerde tegenkomt. 👌
Klik om te vergroten...
Gaat vanzelf ook een keer gebeuren.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#2
MR_CHIP zei:
Aanmelding bw reeweg zuid staat on hold omdat ze denken dat Pameijer beter is qua setting had ik niet verwacht van ze na alles en ze zeiden de eerst beste bw die komt die wordt hem
Klik om te vergroten...
Wat is het verschil tussen die twee dan? Als ze zeggen de eerste de beste lijkt het mij alsof ze graag van je af willen, waarom zetten ze die andere dan op hold.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#3
MR_CHIP zei:
Omdat die slechter voor me is qua zorg vinden ze
Klik om te vergroten...

Mogelijk een woongroep beter voor je dan een eigen appartement (zoals in de link omschreven)?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ze Herbs Mang zei:
Wat is het verschil tussen die twee dan? Als ze zeggen de eerste de beste lijkt het mij alsof ze graag van je af willen, waarom zetten ze die andere dan op hold.
Klik om te vergroten...
Omdat die slechter voor me is qua zorg vinden ze
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kordie zei:
Mogelijk een woongroep beter voor je dan een eigen appartement (zoals in de link omschreven)?
Klik om te vergroten...
nee andersom eigen app beter dan eigen kamer net als bij afz
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kordie zei:
Sucideren heeft geen zin Robin.
En ook niet om zo te forensiche psychiatrie in te rollen.
Je behandeling kan niet zomaar worden gestopt, er is nog een zorgplicht.
En zover ik het goed heb begrepen heb je zicht op een huis waar je mag gebruiken. Dat is niet zomaar.

Dus doe geen gekke dingen "voor de aandacht".
Door dit soort acties ga je juist een kant op die je niet wilt gaan.
Klik om te vergroten...
Grote kans dat je zo op gesloten eindigt met een RM , daar wordt je al helemaal niet vrolijk van.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ze Herbs Mang zei:
Grote kans dat je zo op gesloten eindigt met een RM , daar wordt je al helemaal niet vrolijk van.
Klik om te vergroten...

Daar doelde ik inderdaad op.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Maar hoezo denk je dat als je een tentamen suïcide pleegt je in de forensische psychiatrie terecht komt?

Je komt met deze actie niet in een forensische kliniek of zorg terecht.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#9
Moet zeggen je weet de boel wel mooi voor de gek te houden.

Nog niet zo lang geleden was het nuchtere leven zo mooi en beter etc etc etc

En zo ineens zit je weer te gebruiken en heb je zelfmoord neigingen.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#10
Torchic zei:
Maar hoezo denk je dat als je een tentamen suïcide pleegt je in de forensische psychiatrie terecht komt?

Je komt met deze actie niet in een forensische kliniek of zorg terecht.
Klik om te vergroten...
Met het stelen van de medicatie dacht ik van wel
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#11
annihilation zei:
Moet zeggen je weet de boel wel mooi voor de gek te houden.

Nog niet zo lang geleden was het nuchtere leven zo mooi en beter etc etc etc

En zo ineens zit je weer te gebruiken en heb je zelfmoord neigingen.
Klik om te vergroten...
Dat is niet voor de gek houden voor de rest let op je woorden met mij zo weg te zetten
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#12
MR_CHIP zei:
Dat is niet voor de gek houden voor de rest let op je woorden met mij zo weg te zetten
Klik om te vergroten...
O ik let zeker op mijn woorden :wink:. Ik hou mij nog flink in :P
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#13
MR_CHIP zei:
Met het stelen van de medicatie dacht ik van wel
Klik om te vergroten...

Zeker niet.

Ik heb er eens burgerstage gelopen. Weet niet of er verschillende divisies zijn, maar waar ik toen stage liep kwam je zeer zeker niet met een paar pilletjes jatten. Ik wil uit veiligheidsoverwegingen niet vertellen wat je wel moet doen om daar terecht te komen. Doe geen gekke dingen. Dadelijk beland je nog met een RM in het afvoerputje afdeling van de GGZ.
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het lijkt net alsof elke keer wanneer chip zich in een lastige situatie bevind hij zijn weg er maar weer uit probeert te manipuleren ipv de consequenties te ervaren.

ELKE actie heeft een consequentie, onthoud dat goed...

De consequenties inzien, aanvaarden en daar van leren is nou eenmaal deel van het leven. Je kan niet zomaar doen wat je wilt, anderen daarmee schaden en dan denken dat je er mee weg komt.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kordie zei:
Zeker niet.

Ik heb er eens burgerstage gelopen. Weet niet of er verschillende divisies zijn, maar waar ik toen stage liep kwam je zeer zeker niet met een paar pilletjes jatten. Ik wil uit veiligheidsoverwegingen niet vertellen wat je wel moet doen om daar terecht te komen. Doe geen gekke dingen. Dadelijk beland je nog met een RM in het afvoerputje afdeling van de GGZ.
Klik om te vergroten...
Ik zit al vrijwillig bij Fivoor das ook forensische zorg
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#16
MR_CHIP zei:
Ik zit al vrijwillig bij Fivoor das ook forensische zorg
Klik om te vergroten...

Oké.
Mogelijkerwijs is er dan wat veranderd in het systeem in die 20 jaar.
Toen ik er mijn burgerstage liep zaten hier de echte grote zieke boys.

Mensen die aandacht vroegen aan het systeem door met medicatie zelfmoord te willen plegen kwamen destijds vaak in de gesloten inrichting.
Daar zat dan vaak vanalles bij elkaar. Niet gericht op behandeling maar meer om te zorgen dat die mensen niet meer de maatschappij in kwamen.
Aan de rand van het GGZ omheinde terrein. Maar die omheiningen die zijn er nu ook niet meer.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het gaat echt wel stoppen die gesprekken aan huis met Fivoor
Er zijn geen redenen om bij mij te blijven
De enige reden die ik heb kunnen bedenken, ik wil de band niet kwijt
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#18
also vandaag veel momenten gehad waarbij ik wou slapen en dacht het echt nodig te hebben niet aan toegegeven en nog steeds wakker

en ik slaap in de nacht dik 9 uur lang
rond 22:00 slaap ik meestal al
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#19
MR_CHIP zei:
en ik slaap in de nacht dik 9 uur lang
rond 22:00 slaap ik meestal al
Klik om te vergroten...
Daar is niks geks aan, dat heet een normaal, gezond slaapritme. Zeker na die drugsbinges is het niet gek dat je meer slaap nodig hebt om te herstellen.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#20
XMR zei:
Daar is niks geks aan, dat heet een normaal, gezond slaapritme. Zeker na die drugsbinges is het niet gek dat je meer slaap nodig hebt om te herstellen.
Klik om te vergroten...
ik hheb soms zelf dagenn dat ik ruim 12 uur slaap dat vind ik toch wel irritant

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5253545556...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."