Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
407 weergaven
18-5-2026
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#1
_shikantaza zei:
Hier zitten juist mensen die jou daarbij kunnen helpen.
Klik om te vergroten...
Ja maar tot op heden werkt dit niet voor hem.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
annihilation zei:
Ja maar tot op heden werkt dit niet voor hem.
Klik om te vergroten...
Omdat hij weinig tot niets met de adviezen doet.
MR_CHIP zei:
ik heb alleen maar frustratie aan dit forum ik leg alles wel bij hulpverleners neer die behandelen me toch anders dan hier (meer gericht , op mij diagnoses en hoe ik benaderd moet worden)
Klik om te vergroten...
dan kun je inderdaad maar beter vertrekken.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#3
_shikantaza zei:
Omdat hij weinig tot niets met de adviezen doet.

dan kun je inderdaad maar beter vertrekken.
Klik om te vergroten...
O jazeker. Hij pakt niets aan inderdaad. Maar goed als de tijd rijp is komt het wel
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Iemand die er niet voor de volle 100% achter staat mbt het afkicken van de drugs, heeft bij geen enkele therapievorm baat.
MR_CHIP staat er nog niet helemaal achter als ik zijn topics goed gelezen heb.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geen of jullie het weten maar had een aangifte vanuit mijn vader tegen mijn
Poging tot zware mishandeling

Dat was in Nov 2024 nu heb ik onlangs te horen gekregen dat ik gedagvaard gaat worden voor de politierechter en justitie heeft gevraagd om een onderzoek door onafhankelijke psychiater en psycholoog

Ben benieuwd wanneer ik daar meer van hoor

Ook heb ik het bij mijn huidige bw best goed
Ookal mag ik er niet blijven wonen hebben ze gezegd hoe langer je clean blijft hoe groter de kans op een goede toekomst ( dus niet gebruikers bw)
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat is precies het verschil tussen jouw versie 2.0 en 3.0 en wat heb je hiervoor gedaan?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zeehond zei:
Wat is precies het verschil tussen jouw versie 2.0 en 3.0 en wat heb je hiervoor gedaan?
Klik om te vergroten...
Dankzij de medicatie heb ik meer rust in me hoofd en ik voel dat ik minder in een dal zit en elke dag wordt het beetje beter
Ik probeer ook zoveel mogelijk oefeningen te doen qua wat ik heb geleerd bij antes al merk ik dat ik totaal geen zucht heb
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hey Robin !
Je hebt een bijna 100% kans op een goede toekomst als jij je er zelf 100% volledig (echt volledig !) voor inzet.

Daar ligt de essentie.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#9
BelowTheFlow zei:
Hey Robin !
Je hebt een bijna 100% kans op een goede toekomst als jij je er zelf 100% volledig (echt volledig !) voor inzet.

Daar ligt de essentie.
Klik om te vergroten...
Zeker gaat lekker zo
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#10
MR_CHIP zei:
Zeker gaat lekker zo
Klik om te vergroten...
Wees lief voor jezelf, @MR_CHIP.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#11
1000023484.jpg
Geen idee nog hoe ik er ga komen taxi kan ik niet betalen vervoer vanuit bw wordt niet meer gedaan openbaar vervoer duurt anderhalf uur met 3x overstappen en Valys speciaal vervoer rijd niet op tijd ( alsin dat ze tussendoor andere mensen mogen mee nemen) maar goed morgen ga ik het met begeleiding zelf ook bespreken
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#12
MR_CHIP zei:
Bekijk bijlage 64065

We mijn moeder en ik kennen niemand die kan rijden helaas
Klik om te vergroten...
Fietsen?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#13
Casrus zei:
Fietsen?
Klik om te vergroten...
Dat end trek ik niet heb bijna geen conditie
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#14
MR_CHIP zei:
Bekijk bijlage 64064
Geen idee nog hoe ik er ga komen taxi kan ik niet betalen vervoer vanuit bw wordt niet meer gedaan openbaar vervoer duurt anderhalf uur met 3x overstappen en Valys speciaal vervoer rijd niet op tijd ( alsin dat ze tussendoor andere mensen mogen mee nemen) maar goed morgen ga ik het met begeleiding zelf ook bespreken
Klik om te vergroten...

Hoeveel km?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#15
1000023486.jpg

We mijn moeder en ik kennen niemand die kan rijden helaas
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#16
MR_CHIP zei:
Dat end trek ik niet heb bijna geen conditie
Klik om te vergroten...
Moet je ook 3 uur voor uittrekken.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kordie zei:
Ligt ook aan de situatie.
Sloeg je iemand willens en wetens onophoudelijk op zijn gezicht bv. Of was het noodweer.
Klik om te vergroten...
Het was een verkapte schreeuw om hulp ik stak me vader toen en er was een wond van 3cm doorsnee
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gelukkig slechts "een wond van 3cm doorsnee".

Ik denk dat er wel wat DF'ers zijn die denken wat ik denk.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#19
BelowTheFlow zei:
Gelukkig slechts "een wond van 3cm doorsnee".

Ik denk dat er wel wat DF'ers zijn die denken wat ik denk.
Klik om te vergroten...
Wat denk jij dan? 😌
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#20
annihilation zei:
Wat denk jij dan? 😌
Klik om te vergroten...
Compleet gestoord om op die manier een kreet van hulp te doen
Politie en iedereen om me heen zei dat dat niet de juiste manier is

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5556575859...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."