#1
Ja maar tot op heden werkt dit niet voor hem.Hier zitten juist mensen die jou daarbij kunnen helpen.
Ja maar tot op heden werkt dit niet voor hem.Hier zitten juist mensen die jou daarbij kunnen helpen.
Omdat hij weinig tot niets met de adviezen doet.Ja maar tot op heden werkt dit niet voor hem.
dan kun je inderdaad maar beter vertrekken.ik heb alleen maar frustratie aan dit forum ik leg alles wel bij hulpverleners neer die behandelen me toch anders dan hier (meer gericht , op mij diagnoses en hoe ik benaderd moet worden)
O jazeker. Hij pakt niets aan inderdaad. Maar goed als de tijd rijp is komt het welOmdat hij weinig tot niets met de adviezen doet.
dan kun je inderdaad maar beter vertrekken.
Dankzij de medicatie heb ik meer rust in me hoofd en ik voel dat ik minder in een dal zit en elke dag wordt het beetje beterWat is precies het verschil tussen jouw versie 2.0 en 3.0 en wat heb je hiervoor gedaan?
Zeker gaat lekker zoHey Robin !
Je hebt een bijna 100% kans op een goede toekomst als jij je er zelf 100% volledig (echt volledig !) voor inzet.
Daar ligt de essentie.
Wees lief voor jezelf, @MR_CHIP.Zeker gaat lekker zo

Fietsen?
Dat end trek ik niet heb bijna geen conditieFietsen?
Bekijk bijlage 64064
Geen idee nog hoe ik er ga komen taxi kan ik niet betalen vervoer vanuit bw wordt niet meer gedaan openbaar vervoer duurt anderhalf uur met 3x overstappen en Valys speciaal vervoer rijd niet op tijd ( alsin dat ze tussendoor andere mensen mogen mee nemen) maar goed morgen ga ik het met begeleiding zelf ook bespreken
Moet je ook 3 uur voor uittrekken.Dat end trek ik niet heb bijna geen conditie
Het was een verkapte schreeuw om hulp ik stak me vader toen en er was een wond van 3cm doorsneeLigt ook aan de situatie.
Sloeg je iemand willens en wetens onophoudelijk op zijn gezicht bv. Of was het noodweer.
Wat denk jij dan? 😌Gelukkig slechts "een wond van 3cm doorsnee".
Ik denk dat er wel wat DF'ers zijn die denken wat ik denk.
Compleet gestoord om op die manier een kreet van hulp te doenWat denk jij dan? 😌
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."