#1
sorry dat mij woorden zo vijandig waren, zo bedoelde ik het echt niet
alleen de waarheid die ik niet wil accepteren voel kut
Excuses niet nodig!sorry voor mijn woordkeuze excuus
Fijn dat er actie ondernomen word!net curator gebeld
mijn curator was woest as donderdag gaat ze iedereen lastig vallen bij Antes die ze kent dat dit te schandalig voor woorden is
Dus ook niet om iets te vieren of als beloning voor iets na iets goeds? Of dan wel? ๐คbegeleiders ouders en dat allemaal bij elkaar gaf met de motivatie van ik heb die stomme drugs niet nodig in het leven
Nam het rottige gevoel af naarmate je erover sprak met die mensen?ik heb vrij slecht geslapen maar wonder boven wonder heeft de verslaafde ik niet gewonnen gisteren dus nog steeds clean
ik had de hele tijd zo iets van ik kan wel stoppen met deze drugs en tegenslagen zonder dat spul beter verwerken
zeker na dat slechte nieuws van gisteren had ik de meeste moeite toen ook met zoveel mogelijk mensen gesproken fact , begeleiders ouders en dat allemaal bij elkaar gaf met de motivatie van ik heb die stomme drugs niet nodig in het leven
Het is een beetje het idee van verslaving dat je niet met drugs om kan gaan. Of er nou iets te vieren, te vrezen, te rouwen of wat dan ook valt. Het loopt hoe dan ook toch wel weer uit de hand vroeg of laat.Dus ook niet om iets te vieren of als beloning voor iets na iets goeds? Of dan wel? ๐ค
dat dus vooral ik moet inzien dat als ik drugs gebruik het uit de hand loopt en om dan bij elk ding in mijn leven drugs te nemen ipv er normaal mee om te gaan/verwerken, nee dankjeHet is een beetje het idee van verslaving dat je niet met drugs om kan gaan. Of er nou iets te vieren, te vrezen, te rouwen of wat dan ook valt. Het loopt hoe dan ook toch wel weer uit de hand vroeg of laat.
Zo niet, dan ben je waarschijnlijk niet verslaafd, maar gewoon een stevige gebruiker.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."