#1
Jammer
Dit brengt alleen maar schade toe aan jullie vertrouwensrelatie.Idk zie wel hoe de lach loopt
Hoevaak kan je zoiets hebben. Spreken we dan nog over een incident?Hoe voel je je er zelf onder @MR_CHIP? Denk je dat het een incident blijft?
Voel je vrij te doen wat je wilt, als je niet wilt herstellen ga je dat ook niet. Ik hoop het voor je, wat je ook doet, dat het resulteerd in een toekomst, niet ondergang. Ookal zie ik niet hoe je die hier gaat vinden.Ieder zijn mening
Iedereen denk dat het mij ondergang wordt
aan mij om te laten zien met de updates die ik blijf posten dat het niet mijn ondergang wordt
Misschien een tijdje nuchter blijven en dan de beslissing maken? Kan me niet voorstellen dat je dit echt wiltLaat ik voor nu zeggen dat ik ,niet het gebruik van elke week terug wilt
Het is al beslotenMisschien een tijdje nuchter blijven en dan de beslissing maken? Kan me niet voorstellen dat je dit echt wilt
Ik hoop bij die gebruikers bw op een andere manier aan me leven te gaan werken icm met gebruik
Zijn behandeling is per vandaag gestopt. De behandelaar zou aangegeven hebben dat het wenselijk is om de behandeling pas voort te zetten als er niet zoveel op het spel staat (zijn plek) en gebeurd in zijn leven.En wat is het plan nu met je traumatherapie? Aangezien alles ervoor vanuit je huidige BW geregeld was qua vervoer etc. Gaat dat nog wel door nu je weer gebruikt hebt? En wil je dat zelf nog wel of ook niet meer?
Zijn behandeling is per vandaag gestopt. De behandelaar zou aangegeven hebben dat het wenselijk is om de behandeling pas voort te zetten als er niet zoveel op het spel staat (zijn plek) en gebeurd in zijn leven.
Aan jou hoe je uit deze vicieuze cirkel gaat komen...Zijn behandeling is per vandaag gestopt. De behandelaar zou aangegeven hebben dat het wenselijk is om de behandeling pas voort te zetten als er niet zoveel op het spel staat (zijn plek) en gebeurd in zijn leven.
Ach ik had het liegen ook vol kunnen houden maar daar help ik mezelf niet meeBegrijpelijk maar echt een gemiste kans voor je.
Je bent je eigen graf aan het graven zeg maarMail gestuurd naar curator
Ik ga aangemeld worden voor een gebruikers bw , is het dan later mogelijk om tot een regeling te komen dat ik omdat het daar dan gedoogd is drugs te kopen tzt
Ben ookal teruggebeld, met dat er gekeken kan worden hoe we alles met elkaar gaan doen qua voeding/ drugs , en dat het allemaal besproken gaat worden
Dat inzicht zal van binnenuit moeten komen wil het echt doordringen, ook al denken meerdere mensen er hetzelfde over. @MR_CHIP denkt van niet.Je bent je eigen graf aan het graven zeg maar
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."