Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dirkdirk zei: Je vraagstelling is compleet krom, wat zoek je nu, iets waar je hard van gaat of iets waar je van gaat trippen? Als je me je doel vertelt wat je precies wilt bereiken ben ik bereid je advies te geven, maar je moet ons wel iets meer geven. Als ik een chefkock uitnodig op een camping met een camping-gas stel, dan moet ik ook niet raar opkijken als het geen 5-sterren maaltijd wordt. Je moet ons wel iets meer geven. Klik om te vergroten... Nou er zijn middelen waar je lekker van gaat met een licht trippy effect, zoiets als 2c-c vond ik en goede tip. Dus er zijn wel mensen die snappen wat ik bedoel. Alleen er staat zoveel op internet dus dacht dit is de perfecte plaats om het te vragen dus je hoeft niet gelijk zo negatief te doen. En als je goed leest staat iets waar je chill van gaat voelen maar niet te hard van gaat en misschien licht trippy duidelijk zat toch. Je hebt zoveel soorten drugs tegenwoordig alleen hoor het liever van mensen die het al eens hebben gedaan dan het verkooppraatje op zo’n site. Plus waar komt dit sws ineens vandaan in het begin praatte je gwn mee en nu ineens dit slaat nergens op."
"Proxima zei: Dosis bepaald alles. 2C-C is 1 van mijn favorieten, je kan van soft tot zeer diep gaan. En als plus is slapen na de journey mogelijk met 2C-C. Klik om te vergroten... Thanksss!"
"Snuffelaar zei: Niet dat ik opiaten wil voorstellen maar vind het opmerkelijk dat je denkt het niks te vinden maar wel verscheidene downers vermeld. Klik om te vergroten... Heb een keer oxydon en kartom gedaan (hoge dosis) en werd er niet lekker high van alleen op het einde was slapen wel heel fijn maar eig sindsdien trekt het me niet echt. Zullen vast wel fijnere zijn maar ben al verslaafd aan alcohol en benzos geweest (benzo nog in staartje afbouw) en ben in de kliniek ook veel tegen gekomen voor opiaten dus dacht nou laat niet nog zo’n verslavend middel nemen"
"Casrus zei: Ik houd ook niet van de meeste opiaten die ik geprobeerd heb, maar GHB/GBL vond ik wel wat hebben. Ben nu nog onder invloed van de Bromazolam. Klik om te vergroten... Van de GABAA receptoren zie ik al haha GHB/GBL is wel chill ja alleen word ik snel misselijk van en Bromazolam ik ben jaloers ik zit nog in staartje van afbouw. Misschien ooit in de toekomst is 1 nemen want zijn echt de lekkerste benzos."
"MR_CHIP zei: downers en opiaten zijn dan ook 2 verschillende dingen / gevoel ik hou heel erg van g icm upper maar opiaten neh vind ik zelf saai , al is het nuchtere leven nu ook goed Klik om te vergroten... Jaa sommige downers zijn echt relaxed, en ja ik heb nog 2 weken en dan moet ik clean blijven voor therapie. En gebruik al niet zoveel meer en bevalt me wel. Wil alleen nog ff laatste keer iets leuks proberen"
"PeteSapai zei: Na heel veel fijne tripreports over 6-apb gelezen te hebben leek het me heel fijn om het zelf eens te proberen. Ik had al wel gelezen dat voor velen de sweet spot op 160-180mg lag, dus dacht daar aan de lage kant mee te beginnen door 1-en-een-kwart pilletje van 130mg te nemen en te kijken hoe leuk Bevrijdingsfestival Utrecht daarmee werd. Na iets meer dan een uur begon ik een heeeeel lichte buzz te voelen, waarvan ik hoopte dat deze zou doorzettten, maar helaas werd het niet meer dan dat. Sterker nog, het golfde een beetje tussen (zo goed als) niets voelen en weer een lichte buzz. Ik heb verder een prima gezellige middag gehad (samen met een vriend die wel mee had willen doen, maar 's avonds nog moest rijden), maar het roze pilletje heeft hier niet bijzonder veel aan bijgedragen. Omdat ik een tijd geleden ook nagenoeg niets merkte van 2 pilletjes 2cb, terwijl bovengenoemde (zwaardere) vriend op 1 al genoot, begin ik me toch een beetje af te vragen of mijn lichaam wat minder vatbaar is voor dit soort spul dan de gemiddelde persoon. (Ik gebruik verder niet veel, enkel af en toe truffels en laatst 4-HO-MET/MiPT, waarvan 2.5 pillen een erg leuke, maar niet extreem heftige muziektrip was. Er zit altijd minimaal 2 weken tussen, en meestal 4+ weken.) Of deze pilletjes waren niet 130mg, dat kan natuurlijk ook nog. Helaas is hoeveelheid werkzame stof in dit soort pillen niet te testen bij het DIMS. Hoe dan ook, ik had wel het idee dat ik de potentie proefde en wil binnenkort de dosering iets verhogen. Zijn er mensen die soortgelijke (te) lichte effecten op 6-APB hadden, en hoeveel zou je dan aanraden voor een 2e keer? De rest met nog een pilletje nemen, dus 1.75? Klik om te vergroten... Ik had laat 3 pillen met 100mg 6apb erin dacht wil lichtjes wat voelen maar 3 uur later alle 3 genomen want voelde wat jij zegt heel licht wat en daarna weer niks. Had alleen een tering hoge bloeddruk maar voor rest wist ik nou niet licht wat voelde of placebo effecht. Heb dit dus ook wel eens op een festival gedaan en voelde er toen ook bijna niks van toen moest ik. Dikke schep pep nemen om het leuk te maken. Dus het is niet voor mij denk ik jammer wel hoor er altijd leuke dingen over oh en tip ik had laats 4-ho-met gedaan lees even men rapport heel dik als je hogere dosis neemt"
"Yort55 zei: Dan heb je geen goede shit gehad. Loop het vervolg ook in poeder en doseer zelf in capsules 😀 Klik om te vergroten... Jaa dit zei iemand al idd ja zou het nog een kans geven!! Al die goede verhalen er over wil ik ook hahaha"
"Hebbenze? zei: UDie gele boom! Pil? Dat was m’n 2e ervaring (1e was 2020 een liquid en troep) maar 1 3/4e daarvan dus gegokt 175mg beviel me goed. Had je vooraf al amfetamine op? Ik weet nog dat als ik dat vroeger deed mdma ook geen moer deed nadien. Klik om te vergroten... Ja idd die gele, had alleen ‘s middags paar biertjes gedronken meer niet dus daar zou het niet aan hebben gelegen. Maarja blijft via een site en bestel daar altijd alles dus test niet meer echt bij hun dacht zal wel goed zijn maar helaas. Als ik het ik het in de toekomst ooit nog is ga doen zal ik poeder bestellen en het in capsules doen wat andere al zeiden."
"Woussss zei: Goedemiddag! inmiddels naar een lange nacht en nog steeds een beetje onstabiel toch even een reportje. Gister avond 21:30 een pallet van 130 gram 6-apb genomen en waar ik iedereen voor wil waarschuwen is dat het een eeuwigheid duurt voor hij inklapt. Veel mensen zouden na 2 uur geen symptomen te voelen wellicht alweer bij pakken maar doe dat niet! En wacht het af. ik ben een grove vent van 105k en 188cm en bij mij duurde het 3,5 uur voordat het binnenkwam. Geweldig spul om heel af en toe eens te nemen maar dit moet je wel plannen qua tijd. Ook is de werking net als MDMA maar veel langer en stabieler. 21:30 ingenomen en 04:00 naar bed met een benzo om inslaap te komen. Dit duurde trouwens nog 1,5 uur voor dat ik sliep. Mooie intense avond gehad maar voor je gaat slaap raad ik aan veel vitamines/mineralen te nemen. Dit word een dagje bijkomen, maar nogmaals kijk uit hoeveel je neemt en ik zou zie niet gaan bij pakken. Klik om te vergroten... Nou ik had 3 pillen voor 100mg wilde lichtjes wat voelen nou eindstand alle 3 genomen deed helemaal niks alleen me bloeddruk is een uur tering hoog geweest 😂 voelde wel heel lichtjes wat maar het is niet voor mijn. Heb het ook wel eens gebruikt op een festival toen het net op de markt kwam nou had een flinke schep pep nodig om het leuk te maken. Maargoed vind het echt jammer dat ik er niet zo veel van voel iedereen is er zo positief over en hoe chilll het voelt"
"MarcieMarc zei: Geloof er niets van dat die 100mg pellets ook daadwerkelijk 100mg 6apb bevatten. Ga voor poeder, zelf wegen en caps vullen. Meten (wegen) is weten. Klik om te vergroten... Thanks zou het nog een kans geven!"